XXL Nutrition

Shocking Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

Tbeest waarom ga je niet de politiek in, je hebt er zo ongelofelijk veel verstand van. Misschien is het wel je roeping en ben jij de oplossing voor alle problemen met Marokkanen.

Bwa, Filip De Winter heeft een knappere kop dan mij vind ik.

Ben het met zowat alles van hem eens, enkel wil ik geen onafhankelijk Vlaanderen.

• Topic Starter Topic Starter
waarom staat er nou weer bij dat het allochtonen waren?

Omdat het Nederlanders betreft heb ik er allochtonen bijgezet. :rolleyes:

Ik noem personen die zich geen Nederlander voelen graag bij hetgeen ze zich wel voelen. Daar ik niet zeker weet of het Marokkanen zijn plaats ik ze onder de noemer allochtonen.

Kom nu niet aan met 'dat weet je niet', ik weet dat de allochtone (rel)jeugd in mijn stad (die geen verschil heeft met andere grote steden in Nederland) zich liever identificeert met het land van herkomst ouders dan met het land waar ze zelf in zijn opgegroeid.

Het is ook een lichte kwinkslag naar de opvatting om het woord allochtonen maar te schrappen (toegepast in Amsterdam).

Of denk jij dat vergelijkbare mannetjes als: Zich Nederlander voelen ?

http://www.youtube.com/watch?v=cxH2nkShtOY
http://www.youtube.com/watch?v=WEBuEUMQw8c
http://www.youtube.com/watch?v=qWTCrsxqxm0
http://www.youtube.com/watch?v=q3RLLxaSvS8

Laatst bewerkt:
30.000 mensen van Marokkaanse origine in Gent? Echt niet man.

Als je dezelfde redenering maakt met Turken, zitten er ongeveer 150.000 mensen van Turkse origine in Gent

Klopt geen bal van!!

Geen 30 000 in Gent? Mijn berekening is een zeer conservatieve berekening. Toon aan waar het niet klopt.
Jouw cijfers klopten niet want je hebt het allergrootste cijfer er niet bij betrokken, en dat waren de kinderen die geboren waren, sinds de jaren 60 en 70 en die reeds een Belgische nationaliteit bij hun geboorte hadden . Ze zijn dus niet opgenomen in jouw statistieken van genaturaliseerden. Jij sprak van 900, toen kwam je met 2000, toen 4000, dan geef je toe dat je de als Belg-geboren Marokkanen, niet hebt meegeteld, maar je stelt je cijfer niet bij. 30 000 lijkt je veel te veel. Lijkt 7000 je een acceptabel cijfer? Ga je me vertellen dat er dus maar 3000 kinderen zijn geboren sinds de jaren 60? IS het niet zo dat we gedurende 40 jaar zeggen dat de "Marokkanen kweken als konijnen omdat ze dan van het kindergeld kunnen leven"?
Je ziet toch in dat jouw cijfer op geen enkele manier te verdedigen is.

Dit is weer schandalig.
Als ik zo'n dingen zie, vraag ik me altijd af waarom er nog geen soort 'burgerwacht' is die wraak neemt voor dit soort acties. Ik zeg helemaal niet dat ik dat een goed concept vind of dat dat moet opgericht worden, maar dat idee komt toch steeds bij me op in dit soort extreme gevalen.

wat een kneusjes zeg... :roflol:

kijk naar die soort van bokser dan :P

maar wel echt stoere gasten hoor 5 tegen 1...

iemand al hun facebook gevonden? ;)

Re: SCHOKKEND: Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

Stenigen die ratten, dit soort mensen bieden geen enkele toegevoegde waarde. De mensen die staan te kijken en niks doen mogen wat mij betreft ook 1 steen vangen, kom gvd op voor je medemens.

Geen 30 000 in Gent? Mijn berekening is een zeer conservatieve berekening. Toon aan waar het niet klopt.
Jouw cijfers klopten niet want je hebt het allergrootste cijfer er niet bij betrokken, en dat waren de kinderen die geboren waren, sinds de jaren 60 en 70 en die reeds een Belgische nationaliteit bij hun geboorte hadden . Ze zijn dus niet opgenomen in jouw statistieken van genaturaliseerden. Jij sprak van 900, toen kwam je met 2000, toen 4000, dan geef je toe dat je de als Belg-geboren Marokkanen, niet hebt meegeteld, maar je stelt je cijfer niet bij. 30 000 lijkt je veel te veel. Lijkt 7000 je een acceptabel cijfer? Ga je me vertellen dat er dus maar 3000 kinderen zijn geboren sinds de jaren 60? IS het niet zo dat we gedurende 40 jaar zeggen dat de "Marokkanen kweken als konijnen omdat ze dan van het kindergeld kunnen leven"?
Je ziet toch in dat jouw cijfer op geen enkele manier te verdedigen is.

Nogmaals: als je die vergelijking doortrekt naar Turken, dan moeten zij met 150.000 aanwezig zijn in Gent, dit kan niet...

Clint_Eastwood_-_Hang_Them_High.png

Is er al meer info over deze kopschoppers?

Vreemde namen voor Marokkanen... en zolang er geen bevestiging door de politie is, is het misschien verstandiger om niet naar een bepaalde bevolkingsgroep te wijzen.

* Jassen met een bontkraag worden niet alleen door allochtonen gedragen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het cultuur en geloof van deze mannetjes horen niet thuis in een land als nederland, daar kun je lang of kort over discuseren, iedereen ziet toch dat de grote steden aan het islamiseren zijn, maar ze mogen of durven er niks van te zeggen, want dan discrimineer je !

De grote steden? Je weet dat dit in Oosterhout was hé? Ik woon al bijna 10 jaar in Rotterdam en heb echt geen problemen hier. Misschien dat de grote steden juist wat voorop lopen qua integratie.

De grote steden? Je weet dat dit in Oosterhout was hé? Ik woon al bijna 10 jaar in Rotterdam en heb echt geen problemen hier. Misschien dat de grote steden juist wat voorop lopen qua integratie.

Wellicht is jou opvatting van integratie/islamisering ruimer.

In de grote stad zie ik genoeg burqa's (ik bedoel meer de jurk met oogruimte), islambaarden, hoor ik in normale supermarkten meer Arabisch/berbers/Turks, ook bij de cassieres maar goed dat is al normaal.

Zijn de NL basischolen met islamitische feestdagen, spookscholen. Zijn er al genoeg islamitische basischolen. En dan heb je ook nog de koranlessen op Zondag als ik me niet vergis. Arabische les op mijn toemalige christelijke (!) school was al heel normaal. Zijn complete winkels in winkelstraten omgetoverd tot Halal slagerijen, islamitische bakkerijen. Reisbureau Maghreb en er is op elke hoek wel een soort buurt/thee huis en/of moskee.

Ik denk dat in kleinere gemeenschappen deze minder overweldigheid minder is waardoor integratie soepeler verloopt. Grappig feitje is bijvoorbeeld dat familie van mij in het buitenland geboren al niet meer de taal spreken (wel gedeeltes verstaan) die hun ouders (NL geboren) wel spraken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moslims in Parijs, islamisering.

Vreemde namen voor Marokkanen... en zolang er geen bevestiging door de politie is, is het misschien verstandiger om niet naar een bepaalde bevolkingsgroep te wijzen.

Stel je voor, 2 keer naeen gewone autochtonen xD

iig zien het er wel allochtonen uit, maar of het nu allochtonen zijn of niet zo'n mensen moet je gewoon laten wegrotten ergens

Wellicht is jou opvatting van integratie/islamisering ruimer.

In de grote stad zie ik genoeg burqa's (ik bedoel meer de jurk met oogruimte), islambaarden, hoor ik in normale supermarkten meer Arabisch/berbers/Turks, ook bij de cassieres maar goed dat is al normaal.

Zijn de NL basischolen met islamitische feestdagen, spookscholen. Zijn er al genoeg islamitische basischolen. En dan heb je ook nog de koranlessen op Zondag als ik me niet vergis. Arabische les op mijn toemalige christelijke (!) school was al heel normaal. Zijn complete winkels in winkelstraten omgetoverd tot Halal slagerijen, islamitische bakkerijen. Reisbureau Maghreb en er is op elke hoek wel een soort buurt/thee huis en/of moskee.

Ik denk dat in kleinere gemeenschappen deze minder overweldigheid minder is waardoor integratie soepeler verloopt. Grappig feitje is bijvoorbeeld dat familie van mij in het buitenland geboren al niet meer de taal spreken (wel gedeeltes verstaan) die hun ouders (NL geboren) wel spraken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moslims in Parijs, islamisering.

Je maakt een klein foutje. De integratie is in de grote steden niet beter, het word de moslims meer naar de zin gemaakt. Ze leven in een geisoleerde omgeving waardoor ze niet zo gedwongen worden om te integreren. Doen ze dit wel dan botst dat met onze cultuur want ze passen hier gewoon niet tussen. Te groot cultuurverschil.

Je maakt een klein foutje. De integratie is in de grote steden niet beter, het word de moslims meer naar de zin gemaakt. Ze leven in een geisoleerde omgeving waardoor ze niet zo gedwongen worden om te integreren. Doen ze dit wel dan botst dat met onze cultuur want ze passen hier gewoon niet tussen. Te groot cultuurverschil.

Ik denk dat jou mening die van mij gewoon aanvult, dus geen foutje als ik het goed begrijp.

Ach het moet prachtig zijn om als Marokkaanse islamiet in NL te vertoeven. Talloze moskee's met imams van divers pluimage. Bij menig instantie kun je in eigen taal worden geholpen en bij de islamitische bakker/slagerij is je eigen taal zelfs handiger dan wanneer je Nederlands spreekt.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 13:52 ----------

Islamisering, dat woord alleen al. :roflol:

Jij werkte toch met veel allochtonen ? Dat maakt veel duidelijk, wiens brood men eet, wiens woord men spreekt zoiets ?

Maar goed was ff van het onderwerp af ik sluit me aan bij daniel20:

Is er al meer info over deze kopschoppers?

Dit weer! :roflol:
kijk eens via FB!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven