XXL Nutrition

Shocking Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

Weeral... benieuwd hoe lang het deze keer gaat duren...en hoeveel 'spijt' ze gaan hebben..

Gogo pownews

reported

jij hebt niks te zoeken op dit forum

Niet gedacht dat ik dit ging moeten uitleggen

zal het dan toch maar doen

Door het idiote links(extremisme) in Nederland, en het afdoen van de PVV alsof het een onnozel carnavalsclubje is, is het zover kunnen komen. Dus direct is yasmine niet verantwoordelijk, maar indirect wel

Wat een mentaliteit...

OT: Hier gaat m'n bloed van koken... Zeker als je weet dat die gasten amper gestraft zullen worden.
Wel dapper van hem dat hij zich nog probeert te verweren. Velen zouden het niet durven.

Inderdaad, in het begin maakt hij de fout dat hij die ene gast volgt en zo stapt dat die andere achter hem komt. Ik denk dat we hieruit kunnen leren dat indien je aangevallen wordt dat je best zorgt dat er niemand langs achteren kan komen. Of je loopt een cafe binnen of zo.
Moest ik slachtoffer worden van zo'n geweld, mijn ego zou dat nooit kunnen aanvaarden. Ik zou ze één voor één zwaar aanpakken. Ik wil hier geen hero gaan uithangen maar ik snap dergelijk geweld echt niet; Hoe kan dit?

Deze jongeren doen mijn bloed koken. Moest ik dit zien gebeuren, ik neem om het even wat, als ik het maar een kei, en ik beuk hun hoofd in; Dit is echt niet normaal man. Ik kan niet geloven dat mensen zo rot kunnen zijn. Wat gaat er in hen om? Als ze deze daders te pakken krijgen dan moeten die 10 jaar effectief krijgen, althans dat zouden ze verdienen; De wetgever moet nu ingrijpen en campagnes voeren op school: "jongens, pleeg je dergelijk geweld, dan is wet "x" van toepassing en krijg je tien jaar effectief. Geen dag minder."

Dit kan zo niet blijven duren; Ik denk dat we net als bij die jongeren van een aantal dagen/weken geleden alles moeten doen om ze te identificeren.

Deze jongeren komen zichzelf nog wel tegen.

29w1r9t.jpg

• Like
Waarderingen: Ymir

Door het idiote links(extremisme) in Nederland, en het afdoen van de PVV alsof het een onnozel carnavalsclubje is, is het zover kunnen komen. Dus direct is yasmine niet verantwoordelijk, maar indirect wel

k*t man eerst faal je al om vriendjes te maken in de echte wereld, maar op internet schiet het ook niet echt op :(

hej bedankt voor de goeie uitleg man ! snap het nu helemaal, je bent zo te horen best een leuke en aardige jongen :bow2:

groetjes piet

k*t man eerst faal je al om vriendjes te maken in de echte wereld, maar op internet schiet het ook niet echt op :(

http://www.ministrando.org/gedrags-...riminaliteit/criminaliteit_en_etnische_a.html

Nederlandse cijfers uit 2007: aantal verdachten naar etnische achtergrond ( 12 tot 17-jarigen)

# Nederlandse achtergrond: 1,8 %

# Marokkaans 8,4%

# Antilliaans 8,3%

# Surinaams 5,9%

# Turks 4,3%

# Oost-Europees 4,2%

De feiten blijven natuurlijk de feiten.

Zullen we het anders eens hebben over je idiote racisme? Word toch eens volwassen.

sukkels

Daarom vind ik een wapen meenemen opstap geen gek probleem ik heb liever dat hun in het ziekenhuis creperen dan ik zelf. Zou mij niks interesseren of ze dood gaan of levend blijven

Wat is hier erg aan? Ze slaan hem knock out. Ze springen niet op zijn hoofd ofsow, next.

Daarom vind ik een wapen meenemen opstap geen gek probleem ik heb liever dat hun in het ziekenhuis creperen dan ik zelf. Zou mij niks interesseren of ze dood gaan of levend blijven

Ik kan je hier in volgen maar dit brengt toch enkel problemen mee voor je zelf?

Het zijn gvd weer van die turken en marokkanen, met dank aan links hebben we deze raddraaiers hier nu met bosjes lopen in grote steden, ze maken een onbetrouwbare en agressieve indruk en stellen zich zeer agressief op als je ze ook maar aankijkt of aanspreekt.

Mijn zusje werd eens aangehouden door marokkanen uit het niets, ze trokken aan dr haren en scholden haar uit voor h**r.

Zie jij jezelf al in een ander land een beetje gaan stelen, inbreker, rellen schoppen, mishandelen enz enz ? nee, in een vreemd land probeer je beheerst en sociaal over te komen,je aan te passen, je bent daar te gast, ook als je er geboren bent en je ouders (of daar de ouders van) zijn geemigreerd naar het land.

Het cultuur en geloof van deze mannetjes horen niet thuis in een land als nederland, daar kun je lang of kort over discuseren, iedereen ziet toch dat de grote steden aan het islamiseren zijn, maar ze mogen of durven er niks van te zeggen, want dan discrimineer je !

Maar ik zeg je waar het op staat en als ik dan discrimineer, dan is dat maar zo.Ik steek mijn hoofd niet in het zand.Ik zeg oppakken, paspoort of id-kaart innemen en uitzetten!

Amen:)

Ik begrijp wat je wil zeggen. Ik haat dergelijk tuig en ze zouden ze moeten opsluiten en de sleutel weggooien; Ik weet dat iedereen die me hier vaak ziet, als een "linkse" ziet, maar dat wil echt niet zeggen dat ik dergelijk gedrag goedkeur. Ik zou zelf een stap verder gaan. Dit heeft niks met de Marokkaanse of Turkse cultuur te maken. Ik ken de Marokkaanse gemeenschap in België maar ook in Marokko heel goed. Heel goed! En ik verzeker je, dergelijk gedrag wordt echt niet getolereerd in de straten van Marokko.
Ik ken een Marokkaan, die 25 is, en die net 1 jaar in België is. Hij zei me onlangs, toen we op de metro zaten:" waarom zijn die jongens zo kwaad? Altijd zo opgefokt."; Eén van die jongeren had ons gehoord en vroeg hem of hij slaag wou. De man van 25 zei in het Marokkaans (ik vertaal): "je voorouders zijn naar hier gekomen, zo vele jaren geleden om hun kinderen een betere toekomst te geven, en wat zien we nu? Dat je een schande bent voor Marokko. Je maakt de reputatie van ons lang kapot".
De jongere de ruzie wou zei: "kan mij niet schelen." Toen hij uiteindelijk dichter kwam, heb ik me recht gesteld en toen begrepen ze dat ze beter afstapten.

En dat is het hem net. Die jongeren hebben een subcultuur ontwikkelt waar ze een soort " wij tegen hen"-mentaliteit hebben ontwikkelt. Maar als ze op vakantie zijn in Marokko, worden ze daar ook "buiten gekeken". Ik vind het heel jammer want de Marokkaanse cultuur, de Marokkaanse beleefdheid en gastvrijheid, waar ik zo van hou als ik naar Marokko ga, en daar ook bij de jongeren zie, zie ik hier niet. Ik vind dit jammer.

Een positieve noot: in Gent stellen we met onze jeugdverenigingen vast dat de Marokkaanse jongeren dan 14 zich veel meer mengen met de autochtonen, en dat die kliekvorming veel minder uitgesproken is. En wat verrassend is, dat de Marokkaanse jongeren onder elkaar Nederlands praten, en het Marokkaans niet meer machtig zijn. De integratie, zoals we nu al een jaar of dertig zien met de Italianen, is nu aan het plaatsvinden onder de jongeren in Gent. We hopen dat deze trend zich verder zet.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 21:12 ----------

Jij bent medeverantwoordelijk, besef dat goed.

Kan je dat misschien verduidelijken? Waarom zou ik hier medeverantwoordelijk voor zijn?

Ik kan je hier in volgen maar dit brengt toch enkel problemen mee voor je zelf?

Dat dan weer wel uiteindelijk word je dan gezien als een maf die wapens meeneemt. Maar liever dat ik moet zitten dan zoiets meemaken ik heb een gezin. En ik heb weinig zin om iets op te lopen door een stel ras echte mong*len als die rioolratten iemand lastig willen vallen moeten ze hun eigen broertjes of neefjes pakken die hebben ze toch genoeg ;):D.

Terug
Naar boven