MuscleMeat

Shocking Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

Toch vind ik het dan niet slim om nog te komen vertellen dat je die mercedes van hem hebt uitgebrand. Zeker omdat hij zijn connecties toch al heeft bij de politie. Toch snap ik dat je het niet kan laten om even te melden dat jij het was.

Dan ga je je toch afvragen; wanneer is een bekentenis rechtsgeldig?
Als dit op deze manier via een forum is met verklaring van die man; dan ben je ****ed.
(kleine kans, daar niet van :') )

Toch vind ik het dan niet slim om nog te komen vertellen dat je die mercedes van hem hebt uitgebrand. Zeker omdat hij zijn connecties toch al heeft bij de politie. Toch snap ik dat je het niet kan laten om even te melden dat jij het was.
En wat is de kans dat hij / kennissen dit topic lezen?

Dan ga je je toch afvragen; wanneer is een bekentenis rechtsgeldig?
Als dit op deze manier via een forum is met verklaring van die man; dan ben je ****ed.
(kleine kans, daar niet van :') )
Neen, deze verklaring is, in Europa, niet rechtsgeldig. Ik ken het Belgisch strafrecht behoorlijk.:cool:

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 14:37 ----------

Hadden ze tastbare bewijzen gehad, dan was er al lang een rechtszaak van gekomen.
En mijn huidige verklaring kan ik altijd nog ontkennen. Zelf hier stellen dat ik ze ga ontkennen helpt hen geen stap vooruit.

En inderdaad, de blik in zijn gezicht, van grijnzend naar pure blinde onuitgesproken woede waar hij niks mee kon, dat was zaaaaaaaaaaaaalig. Heb ik nog maanden van genoten.

raar verhaal yasmine maar ok. volgende topic

Oog om oog, tand om tand... Heeft al veel goeds gebracht :rolleyes:

Komt er nog eens bij dat het om 400 euro gaat. Daarvoor steek je die mens zijn mercedes in brand die wel ietsje meer waard is, dacht ik. Je wraak is goed in verhouding met de schade die jij had... En denk dat je wel serieus gefrustreerd moet zijn om 5 jaar na datum nog zoiets te doen, wanneer je normaal gesproken toch wat minder emotioneel erover zou moeten kunnen denken.
En inderdaad, de blik in zijn gezicht, van grijnzend naar pure blinde onuitgesproken woede waar hij niks mee kon, dat was zaaaaaaaaaaaaalig. Heb ik nog maanden van genoten.
En je geniet er duidelijk nog van :rolleyes: Als je zo'n dingen niet los kan laten, geef je wel wat de indruk dat je issues hebt.

Komt er nog eens bij dat het om 400 euro gaat. Daarvoor steek je die mens zijn mercedes in brand die wel ietsje meer waard is, dacht ik. Je wraak is goed in verhouding met de schade die jij had... En denk dat je wel serieus gefrustreerd moet zijn om 5 jaar na datum nog zoiets te doen, wanneer je normaal gesproken toch wat minder emotioneel erover zou moeten kunnen denken.

En je geniet er duidelijk nog van :rolleyes: Als je zo'n dingen niet los kan laten, geef je wel wat de indruk dat je issues hebt.
Het gaat er meer om dat die vent een immorele rotzak is. Je macht misbruiken, waardoor iemand andere financiële schade lijdt, vind ik echt een gore streek. Ik vind het wel goed om zo iemand een les te leren. Bovendien heeft het hem waarschijnlijk niet zoveel geld gekost, want een auto is meestal verzekerd.

Het gaat er meer om dat die vent een immorele rotzak is. Je macht misbruiken, waardoor iemand andere financiële schade lijdt, vind ik echt een gore streek. Ik vind het wel goed om zo iemand een les te leren. Bovendien heeft het hem waarschijnlijk niet zoveel geld gekost, want een auto is meestal verzekerd.
Oké, dan is het perfect normaal om 5j later een auto in de fik te steken :) Als hij een beetje hersens heeft, vraagt hij ter plekke om allebei te blazen en dient een klacht in.

Het doet me denken aan de cowboyverhalen die ik vaak hoor van mensen die 'op hardhandige wijze' opgepakt zijn door de politie zonder reden. Vergeten er dan altijd bij te zeggen dat ze een feit gepleegd hebben en verbaal agressief waren... Kom zelf zo'n dingen echt nooit tegen en hoef niet ver te zoeken waar dat aan ligt.

Komaan, yasmine gvd. Heb niet de hele dag om je op te fokken, hoor :mad:

hide-your-kids-hide-your-wife.jpg

Because Yasmine is coming...

haha stoer allemaal... eens zien of jullie een auto in de fik kunne steken en dan zomakkelijk ervan af komt zoals hij! Vind het al een hele prestatie....
En btw een auto ontploft toch als je er vuur op doet?

Het gaat om een dronken corrupte kolonel die mij, een persoon met zeer zware rugproblemen van de baan reed aan 50 per uur. Door zijn machtsmisbruik kreeg ik daardoor bijna een strafblad (toen ik merkte dat hij gelijk kreeg van de politie en loog over de gebeurtenis, en de politieagent Pim noemde, werd ik zo kwaad dat die agent bijna een oorlel kreeg toen hij me van leugens beschuldigde.
Dus als jij vindt dat mijn reactie overdreven was, dan ben jij mss een "mat" waar iedereen zijn voeten aanveegt.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 18:30 ----------

haha stoer allemaal... eens zien of jullie een auto in de fik kunne steken en dan zomakkelijk ervan af komt zoals hij! Vind het al een hele prestatie....
En btw een auto ontploft toch als je er vuur op doet?
Dat is een fabeltje. De auto brandt eigenlijk gewoon gestaag uit. Je moet de brandversneller correct gebruiken; ALs criminoloog leer je tijdens de les criminalistiek waar je op moet letten.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 18:33 ----------

Oog om oog maakt iedereen blind.

:yarly:

Ik vind op zich dat wraak in een rechtsstaat niet goed is. Het recht moet zegevieren. Maar ik was al drie keer zwaar gedupeerd en geridiculiseerd door de Belgische Justitie, waardoor ik het toen wel genoeg vond. ALs en slechts als de rechtsstaat zijn werk niet doet, doe ik het zelf. Maar na al deze negatieve ervaringen met justitie heb ik gemerkt dat het beter is het zelf te doen.
Kijk maar eens naar het aantal verkrachtingen, waar de zaak, zelf met de dader bekend, die geseponeerd worden.

Laatst bewerkt:
Het gaat om een dronken corrupte kolonel die mij, een persoon met zeer zware rugproblemen van de baan reed aan 50 per uur. Door zijn machtsmisbruik kreeg ik daardoor bijna een strafblad (toen ik merkte dat hij gelijk kreeg van de politie en loog over de gebeurtenis, en de politieagent Pim noemde, werd ik zo kwaad dat die agent bijna een oorlel kreeg toen hij me van leugens beschuldigde.
Dus als jij vindt dat mijn reactie overdreven was, dan ben jij mss een "mat" waar iedereen zijn voeten aanveegt.
6/10 voor je persoonlijke aanval met woordspeling op het laatste :roflol:

Waarom vroeg je dan geen ademtest als hij dronken was, yasmine? Kan je perfect een overste bij laten komen of een andere agent.

Oké, dan is het perfect normaal om 5j later een auto in de fik te steken :) Als hij een beetje hersens heeft, vraagt hij ter plekke om allebei te blazen en dient een klacht in.

Het doet me denken aan de cowboyverhalen die ik vaak hoor van mensen die 'op hardhandige wijze' opgepakt zijn door de politie zonder reden. Vergeten er dan altijd bij te zeggen dat ze een feit gepleegd hebben en verbaal agressief waren... Kom zelf zo'n dingen echt nooit tegen en hoef niet ver te zoeken waar dat aan ligt.

De politieagenten waren zijn vrienden. Ze wouden de getuigen (er waren er minstens tien want het was eeen studentenbuurt tijdens de blok) en ze zaten allen ana het venster) zelf niet ondervragen, de schade aan mijn brommer en zijn wagen werd niet geanalyseerd. Zijn verklaring was tegenstrijdig "ik had hem niet gehoord" en "ik stak hem voorbij en vergat mijn pinker aan te steken",.... "hij stak me voorbij en reed tegen me aan in de bocht" Hij stond te stinken uit zijn bek. En alles wat ik zei tegen die agent werd ter plekke genegeerd.

Dus dan kan je weinig doen.
Hij rijd me van de baan, in dronken toestand, terwijl ik reeds zware rugproblemen had, en ik moet de schade aan de wagen betalen en krijg bij de politie de "reputatie" (want dat blijft in je dossier zitten) dat ik fout was.
En dan vind jij dat ik overdrijf. You are not serious I hope?

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 18:38 ----------

Yasmine, kan ik jou inhuren? :D

Neen, dat zou tegen mijn principes zijn. Het gaat om gerechtigheid en onrecht die mij wordt aangedaan.
(ik weet wel dat je vraag een grapje was maar wou het toch even verduidelijken).

lol alsof jij zo stom gaat zijn om hier bewijsmateriaal te posten mocht die kerel ooit deze post vinden of iemand anders die dit leest je gaan verklikken. Of overschat ik je nu? Als ik zoiets had gedaan had ik in elk geval tegen niemand een woord erover gezegd en zeker niet tegen die kerel zelf. Hij had makkelijk weer wraak op jou kunnen nemen door je huis plat te branden als je op vakantie was. Dus of je bent niet zo snugger of je zit hier gewoon cafépraat te verkondigen :D

lol alsof jij zo stom gaat zijn om hier bewijsmateriaal te posten mocht die kerel ooit deze post vinden of iemand anders die dit leest je gaan verklikken. Of overschat ik je nu? Als ik zoiets had gedaan had ik in elk geval tegen niemand een woord erover gezegd en zeker niet tegen die kerel zelf. Hij had makkelijk weer wraak op jou kunnen nemen door je huis plat te branden als je op vakantie was. Dus of je bent niet zo snugger of je zit hier gewoon cafépraat te verkondigen :D

Dat laatste.

Snap Christiaan aka Yasmine wel.

Ik zit voor een gedeelte ook zo in elkaar, verder heeft hij de man geen lichamelijk letsel toegebracht.

Goed dat je het zelf gedaan hebt, smart thinking!!
Als je iemand betaalt en het laat doen kan hij later altijd nog proberen om meer geld van je te eisen om te zwijgen,of hij is een keer lam of zit vast en praat ze mond voorbij.

Tja voor de mensen die het niet kunnen snappen,
Soms tref je zulke getruukte in en in slechte mensen op je pad die je zo vies willen naaien dat je wel moet, vaak is geweld helaas de enige taal die deze mensen verstaan.
Ik ben er van overtuigt dat deze mensen ook een paar chromosomen missen waardoor ze niet voor rede vatbaar zijn.

Moral of the story, deze mensen weten het heel goed wat ze doen en zijn er vaak genoeg mee weg gekomen en dus hebben ze lef om het weer te doen en weer te doen, en als ze wat terugkrijgen vinden ze het vaak niet zo vreemd, zelf eerder normaal.

Terug
Naar boven