- Waardering
- 7.124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat is de kans dat hij / kennissen dit topic lezen?Toch vind ik het dan niet slim om nog te komen vertellen dat je die mercedes van hem hebt uitgebrand. Zeker omdat hij zijn connecties toch al heeft bij de politie. Toch snap ik dat je het niet kan laten om even te melden dat jij het was.
Neen, deze verklaring is, in Europa, niet rechtsgeldig. Ik ken het Belgisch strafrecht behoorlijk.Dan ga je je toch afvragen; wanneer is een bekentenis rechtsgeldig?
Als dit op deze manier via een forum is met verklaring van die man; dan ben je ****ed.
(kleine kans, daar niet van :') )

Toch vind ik het dan niet slim om nog te komen vertellen dat je die mercedes van hem hebt uitgebrand. Zeker omdat hij zijn connecties toch al heeft bij de politie. Toch snap ik dat je het niet kan laten om even te melden dat jij het was.

En je geniet er duidelijk nog vanEn inderdaad, de blik in zijn gezicht, van grijnzend naar pure blinde onuitgesproken woede waar hij niks mee kon, dat was zaaaaaaaaaaaaalig. Heb ik nog maanden van genoten.
Als je zo'n dingen niet los kan laten, geef je wel wat de indruk dat je issues hebt.Het gaat er meer om dat die vent een immorele rotzak is. Je macht misbruiken, waardoor iemand andere financiële schade lijdt, vind ik echt een gore streek. Ik vind het wel goed om zo iemand een les te leren. Bovendien heeft het hem waarschijnlijk niet zoveel geld gekost, want een auto is meestal verzekerd.Oog om oog, tand om tand... Heeft al veel goeds gebracht
Komt er nog eens bij dat het om 400 euro gaat. Daarvoor steek je die mens zijn mercedes in brand die wel ietsje meer waard is, dacht ik. Je wraak is goed in verhouding met de schade die jij had... En denk dat je wel serieus gefrustreerd moet zijn om 5 jaar na datum nog zoiets te doen, wanneer je normaal gesproken toch wat minder emotioneel erover zou moeten kunnen denken.
En je geniet er duidelijk nog vanAls je zo'n dingen niet los kan laten, geef je wel wat de indruk dat je issues hebt.
Oog om oog, tand om tand... Heeft al veel goeds gebracht![]()

Oké, dan is het perfect normaal om 5j later een auto in de fik te stekenHet gaat er meer om dat die vent een immorele rotzak is. Je macht misbruiken, waardoor iemand andere financiële schade lijdt, vind ik echt een gore streek. Ik vind het wel goed om zo iemand een les te leren. Bovendien heeft het hem waarschijnlijk niet zoveel geld gekost, want een auto is meestal verzekerd.
Als hij een beetje hersens heeft, vraagt hij ter plekke om allebei te blazen en dient een klacht in.Oog om oog, tand om tand... Heeft al veel goeds gebracht
Komt er nog eens bij dat het om 400 euro gaat. Daarvoor steek je die mens zijn mercedes in brand die wel ietsje meer waard is, dacht ik. Je wraak is goed in verhouding met de schade die jij had... En denk dat je wel serieus gefrustreerd moet zijn om 5 jaar na datum nog zoiets te doen, wanneer je normaal gesproken toch wat minder emotioneel erover zou moeten kunnen denken.
En je geniet er duidelijk nog vanAls je zo'n dingen niet los kan laten, geef je wel wat de indruk dat je issues hebt.
Dat is een fabeltje. De auto brandt eigenlijk gewoon gestaag uit. Je moet de brandversneller correct gebruiken; ALs criminoloog leer je tijdens de les criminalistiek waar je op moet letten.haha stoer allemaal... eens zien of jullie een auto in de fik kunne steken en dan zomakkelijk ervan af komt zoals hij! Vind het al een hele prestatie....
En btw een auto ontploft toch als je er vuur op doet?
6/10 voor je persoonlijke aanval met woordspeling op het laatsteHet gaat om een dronken corrupte kolonel die mij, een persoon met zeer zware rugproblemen van de baan reed aan 50 per uur. Door zijn machtsmisbruik kreeg ik daardoor bijna een strafblad (toen ik merkte dat hij gelijk kreeg van de politie en loog over de gebeurtenis, en de politieagent Pim noemde, werd ik zo kwaad dat die agent bijna een oorlel kreeg toen hij me van leugens beschuldigde.
Dus als jij vindt dat mijn reactie overdreven was, dan ben jij mss een "mat" waar iedereen zijn voeten aanveegt.

Oké, dan is het perfect normaal om 5j later een auto in de fik te stekenAls hij een beetje hersens heeft, vraagt hij ter plekke om allebei te blazen en dient een klacht in.
Het doet me denken aan de cowboyverhalen die ik vaak hoor van mensen die 'op hardhandige wijze' opgepakt zijn door de politie zonder reden. Vergeten er dan altijd bij te zeggen dat ze een feit gepleegd hebben en verbaal agressief waren... Kom zelf zo'n dingen echt nooit tegen en hoef niet ver te zoeken waar dat aan ligt.

lol alsof jij zo stom gaat zijn om hier bewijsmateriaal te posten mocht die kerel ooit deze post vinden of iemand anders die dit leest je gaan verklikken. Of overschat ik je nu? Als ik zoiets had gedaan had ik in elk geval tegen niemand een woord erover gezegd en zeker niet tegen die kerel zelf. Hij had makkelijk weer wraak op jou kunnen nemen door je huis plat te branden als je op vakantie was. Dus of je bent niet zo snugger of je zit hier gewoon cafépraat te verkondigen![]()