Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volgens mij echt allemaal e-hero's hier die alleen maar achter hun pc zitten allochtonen af te kraken en het nieuws in de gaten houden of er weer een Marokkaan de fout in is gegaan.
Werk zelf in een achterstands wijk met 80% allochtoon maar kan met iedereen gewoon goed opschieten.
Zullen heus niet allemaal heilige boontjes zijn hoor, maar het is ook hoe je er zelf mee omgaat.
En nu staat er gelijk bij het filmpje ''allochtonen'', Eindhoven incident staat er toch ook niet bij autochtone of westerse jongens tegen 1 persoon.
Ik werk al 5 jaar bij turkse mensen en ik spreek genoeg allochtonen en veel turken die ik spreek, zijn t gedrag van veelal marokkanen ook meer dan zat. T wordt tijd voor de keiharde aanpak voor acties als deze(ook bij nederlanders), maar feit blijft dat t vaak marokkanen zijn. Sociaal economisch oogpunt blablabla, die apen wonen in dezelfde straat als mij bij wijze van en hebben dezelfde school kunnen kiezen, maar je ziet mij en meer autochtonen dit niet doen. Een verkeerde opvoeding plus meer hiërarchische verhoudingen zijn natuurlijk een grote oorzaak, maar dat boeit me geen hol. Aanpakken is t enige wat we moeten doen, t heeft al zolang geduurd dat t nu veels te vaak voor komt

nee er komen er gewoon nog meer op hem slaan... da noem ik nu niet echt helpen 

, geen gezeik niks