Fitness Seller

Shocking Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

Volgens mij echt allemaal e-hero's hier die alleen maar achter hun pc zitten allochtonen af te kraken en het nieuws in de gaten houden of er weer een Marokkaan de fout in is gegaan.
Werk zelf in een achterstands wijk met 80% allochtoon maar kan met iedereen gewoon goed opschieten.
Zullen heus niet allemaal heilige boontjes zijn hoor, maar het is ook hoe je er zelf mee omgaat.

En nu staat er gelijk bij het filmpje ''allochtonen'', Eindhoven incident staat er toch ook niet bij autochtone of westerse jongens tegen 1 persoon.

Ik werk al 5 jaar bij turkse mensen en ik spreek genoeg allochtonen en veel turken die ik spreek, zijn t gedrag van veelal marokkanen ook meer dan zat. T wordt tijd voor de keiharde aanpak voor acties als deze(ook bij nederlanders), maar feit blijft dat t vaak marokkanen zijn. Sociaal economisch oogpunt blablabla, die apen wonen in dezelfde straat als mij bij wijze van en hebben dezelfde school kunnen kiezen, maar je ziet mij en meer autochtonen dit niet doen. Een verkeerde opvoeding plus meer hiërarchische verhoudingen zijn natuurlijk een grote oorzaak, maar dat boeit me geen hol. Aanpakken is t enige wat we moeten doen, t heeft al zolang geduurd dat t nu veels te vaak voor komt

Inb4 één van deze gasten zit op DBB

Ah man, wat ken jij Gent slecht. De hele Brugsepoort tot aan de Bargiekaai is een Marokkaanse buurt.
De Turken zitten rond de Dampoort en Sleepstraat. Jij kent niks.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=T529A8LM

GENT - 1 Turkije 4.894

2 Bulgarije 2.835

3 Nederland 2.133

4 Slowakije 1.168

5 Marokko 919

6 Polen 805

7 Frankrijk 769

8 Servië 540

9 Rusland 521

10 Ghana 484

Noem jij dat veel? Van zodra die gemeenschap groeit, gaan zij zich ook sterker beginnen voelen waardoor problemen toenemen (zie Antwerpen en Brussel)

Volgens mij echt allemaal e-hero's hier die alleen maar achter hun pc zitten allochtonen af te kraken en het nieuws in de gaten houden of er weer een Marokkaan de fout in is gegaan.
Werk zelf in een achterstands wijk met 80% allochtoon maar kan met iedereen gewoon goed opschieten.
Zullen heus niet allemaal heilige boontjes zijn hoor, maar het is ook hoe je er zelf mee omgaat.

En nu staat er gelijk bij het filmpje ''allochtonen'', Eindhoven incident staat er toch ook niet bij autochtone of westerse jongens tegen 1 persoon.

Klopt;
Ik heb jaren gewoond en werk nu nog steeds in Brussel. Zwaar overroepen, de criminaliteit daar.
SOmmige buurten zijn zeer gevaarlijk zegt men. Reed ik verloren in Schaarbeek, niet ver van de beruchte plaats Liedts. Ik kende die plek niet dus zie ik een groep van ongeveer 17 Marokkanen lachen en roepen en lol maken, dus ik stap naar hen en zeg: Goedenavond, ik ben pas in Schaarbeek komen wonen en wou een toertje met de wagen doen maar nu vind ik mijn weg niet meer terug." Hun antwoord: "ah welkom (al lachende). Je bent echt niet ver van je huis. Rijd terug naar... en dan naar rechts. Ik zeg merci, en ze zeggen dag.

Heb daar drie jaar in die wijk gewoond, ben honderden keren aan Annneessens geweest 's avonds, en geen enkele keer, geen enkele keer, heb ik last gehad.

Klopt;
Ik heb jaren gewoond en werk nu nog steeds in Brussel. Zwaar overroepen, de criminaliteit daar.
SOmmige buurten zijn zeer gevaarlijk zegt men. Reed ik verloren in Schaarbeek, niet ver van de beruchte plaats Liedts. Ik kende die plek niet dus zie ik een groep van ongeveer 17 Marokkanen lachen en roepen en lol maken, dus ik stap naar hen en zeg: Goedenavond, ik ben pas in Schaarbeek komen wonen en wou een toertje met de wagen doen maar nu vind ik mijn weg niet meer terug." Hun antwoord: "ah welkom (al lachende). Je bent echt niet ver van je huis. Rijd terug naar... en dan naar rechts. Ik zeg merci, en ze zeggen dag.

Heb daar drie jaar in die wijk gewoond, ben honderden keren aan Annneessens geweest 's avonds, en geen enkele keer, geen enkele keer, heb ik last gehad.

Marokkanen in Brussel die Nederlands spreken. :o

u srs dude? :roflol::roflol::roflol::roflol:

Ik neem aan dat je het op mij hebt?
Ik verheerlijk deze jeugd helemaal niet.
Wat zie je op dit clipje? Een paar broekies die stoere liedjes zingen.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 22:47 ----------

Ik werk al 5 jaar bij turkse mensen en ik spreek genoeg allochtonen en veel turken die ik spreek, zijn t gedrag van veelal marokkanen ook meer dan zat. T wordt tijd voor de keiharde aanpak voor acties als deze(ook bij nederlanders), maar feit blijft dat t vaak marokkanen zijn. Sociaal economisch oogpunt blablabla, die apen wonen in dezelfde straat als mij bij wijze van en hebben dezelfde school kunnen kiezen, maar je ziet mij en meer autochtonen dit niet doen. Een verkeerde opvoeding plus meer hiërarchische verhoudingen zijn natuurlijk een grote oorzaak, maar dat boeit me geen hol. Aanpakken is t enige wat we moeten doen, t heeft al zolang geduurd dat t nu veels te vaak voor komt

Marokkaanse en Turkse probleemjongeren gedragen zich op dezelfde wijze.

Ik neem aan dat je het op mij hebt?
Ik verheerlijk deze jeugd helemaal niet.
Wat zie je op dit clipje? Een paar broekies die stoere liedjes zingen.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 22:47 ----------

Marokkaanse en Turkse probleemjongeren gedragen zich op dezelfde wijze.
Moest idd Yasmine zijn...
Dus jij ziet niets anders dan een paar "broekies die stoere liedjes zingen"?

Ik zet me geld weer op Belgen.

Deze jongeren komen zichzelf nog wel tegen.

29w1r9t.jpg

+1 Zo denk ik ook altijd

PS, het duurt weer lang voordat ze OFFICIEEL opgepakt kunnen worden.. een rechtszaak volgt. Ben benieuwd of de daders van de voorgaande gevallen als zijn beoordeeld en als dat zo is, hoe lang ze daarvoor achter de tralies moeten. (Eindhoven 2x volgens mij)

Topcomment van die video: ''Kijk dit dan? Dit is toch leuk met ze alle gezellig in de samenleving ;) , geen gezeik niks
peace''

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=T529A8LM

GENT - 1 Turkije 4.894

2 Bulgarije 2.835

3 Nederland 2.133

4 Slowakije 1.168

5 Marokko 919

6 Polen 805

7 Frankrijk 769

8 Servië 540

9 Rusland 521

10 Ghana 484

Noem jij dat veel? Van zodra die gemeenschap groeit, gaan zij zich ook sterker beginnen voelen waardoor problemen toenemen (zie Antwerpen en Brussel)

De tabel die je aanrijkt is onduidelijk. Gaat dit om nieuwkomers? Hoe zijn deze cijfers geteld?

De meeste Marokkanen hebben sinds de tweede generatie een Belgische identiteit dus die staan niet in deze cijfers; Ik zat op een school te Gent waar er 1000 leerlingen waren 700 daarvan waren van Marokkaanse origine!

• Topic Starter Topic Starter

Dus jij werkt met 80% allochtonen en kan er goed mee opschieten...

Dat is een hele geruststelling, helaas zijn er talloze anderen in NL die het wel hebben gehad met dit soort mannetjes die er in grote getale zijn en op allerlei manieren de maatschappij op stelten zetten.

De reden dat er allochtonen bijstaat is omdat men vanuit de geschiedenis graag zaken wilt verdoezelen. De multiculti samenleving bijvoorbeeld, die schijnt zo mooi en fijn te zijn en dit en dat maar in de praktijk is dat helaas anders gebleken.

Ik heb ook niet het idee dat dit soort gasten en hun soort graag aangesproken wordt met 'Nederlander' of neutraal.

Want ze dwepen graag met het Marokkaan of Turk zijn...en dan komt daarna ergens 'wij zijn moslim'. Dan noem ik je ook ZO !

En nu gaat mijn snaveltje toe....

De tabel die je aanrijkt is onduidelijk. Gaat dit om nieuwkomers? Hoe zijn deze cijfers geteld?

De meeste Marokkanen hebben sinds de tweede generatie een Belgische identiteit dus die staan niet in deze cijfers; Ik zat op een school te Gent waar er 1000 leerlingen waren 700 daarvan waren van Marokkaanse origine!

WTF? Welke school was dat dan?

Geloof ik echt nix van, man

Tja maar die groep waar we het overhebben blijven ''kinderen'' van 13 tot hooguit 20 jaar.
Bond kraagjes, beetje de gangster uithangen, want dat is populair in deze samenleving blijkbaar.
Maar naarmate ze ouder worden gaat dat gedrag toch wel weer voorbij.
Het is een ''fase'' in iemands leven en ja niet bepaald een fase om trots op te zijn.

Ik zie nu ook de jongens die liepen te klote op die leeftijd, nu rond de 25 zonder opleiding meestal, sommige een strafblad, baantjes als bij de tnt, glazenwasser etc. er moet toch geld binnen komen.
Maar die lopen niet meer zo kansloos rond als vroeger, op een moment word je toch ouder en wijzer.

Marokkanen in Brussel die Nederlands spreken. :o

u srs dude? :roflol::roflol::roflol::roflol:

Ik heb het uit het Frans vertaald omdat veel Nederlands niet zo sterk zijn in het Frans (wel in Duits waarvoor hoedje af!)
En aangezien jij, Tbeest ook geen Frans spreekt omdat je vindt dat je 'dat toch bijna nodig zult hebben", vond ik het niet echt verstandig het in het Frans te schrijven.
Ik hoop dat de moderator luistert naar de vele mensen en je banned voor je eerdere onaanvaardbare beschuldiging.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 22:56 ----------

Moest idd Yasmine zijn...
Dus jij ziet niets anders dan een paar "broekies die stoere liedjes zingen"?

Wannabees. Er zal natuurlijk wel wat krapuul tussen zitten; maar maak een muziekclipje met Nederlandse straatjongeren en je krijgt iets bijna gelijkaardigs.

Ik heb het uit het Frans vertaald omdat veel Nederlands niet zo sterk zijn in het Frans (wel in Duits waarvoor hoedje af!)
En aangezien jij, Tbeest ook geen Frans spreekt omdat je vindt dat je 'dat toch bijna nodig zult hebben", vond ik het niet echt verstandig het in het Frans te schrijven.
Ik hoop dat de moderator luistert naar de vele mensen en je banned voor je eerdere onaanvaardbare beschuldiging.

Ik geen Frans spreken? Hoe in godsnaam zou jij dat nu kunnen weten man? :o

moet niet gekker worden

Terug
Naar boven