XXL Nutrition

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

• Topic Starter Topic Starter
Er staat vaak 'invited' , maar ik heb het gevoel dat mensen mijn invites niet krijgen -.-

Ik kreeg je invite, we gingen een missie laden.. En WTF potverdomme!!!! die ****ing t*fus zooi geeft weer een error aan. Ik ben er echt klaar mee he met die hoerenzooi, ik moet mezelf steeds rustig krijgen dat ik die controller niet aan stront gooi..

Ik kreeg je invite, we gingen een missie laden.. En WTF potverdomme!!!! die ****ing t*fus zooi geeft weer een error aan. Ik ben er echt klaar mee he met die hoerenzooi, ik moet mezelf steeds rustig krijgen dat ik die controller niet aan stront gooi..

Zo typisch he. Heb je eindelijk een volle lobby (duurt ****ing lang) en dan heb je geluk als er 1 persoon overblijft als de missie begint. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Zo typisch he. Heb je eindelijk een volle lobby (duurt ****ing lang) en dan heb je geluk als er 1 persoon overblijft als de missie begint. :rolleyes:

Ja idd man echt zo t*fus k*t.. Wat nou als we iedereen in vriendenlijst accepteren o.i.d en een prive sessie starten en de DBB crew leden alleen uitnodigen? Of denk je dat het weinig uitmaakt?

Roidrage :eek: haha Zo nog maar keer proberen, bijna klaar met essen!

Gamekarma given!

Laatst bewerkt:
Ik schei er mee uit, viel best mee.

Heb vooral veel vruchtbare samenwerkingen gehad met lars

wejooo volgende week herfstvakantie G.

My-Body-is-Ready-random-31574380-320-319.png

sowieso

nu ff 't e.e.a. voor school voorbereiden

ben rond 8 wel weer aanwezig

gvd hoerenconnection

Mijn invites komen niet aan, heel jammer, zit 10 minuten voor niks te wachten bij het mission scherm.

Mensen die nu online zijn: PSN = mooijboy

---------- Post toegevoegd 8 October 2013 om 20:45 ----------

Moet alleen wel nog de intro doen

kheb je geadd

****ing zaadzooi dat ik probeer die sessie te joinen en dat ie dan weer faalt

****ing hoerenshit, zoveel moeite kost het om met dbb homies te playen

Ait allereerste race meteen 1ste :D

ah jonge tis potverdomme niet normaal meer met die online torie heel de tijd

krijg mn ****ing auto ook niet terug uit de impound

nope.. blijven dicht bij mij

hoelang ik ook sta te wachten

zometeen ff opnieuw inloggen