XXL Nutrition

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Volgens mij is die invite functie echt bugged. Ik probeer constant mensen uit te nodigen voor top fun met Gogeta en savage maar niemand joined.

aww yis

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Invite mij maar Snepke, zonder mij te killen :D

• Topic Starter Topic Starter
Invite systeem werkt bij mij ook niet, diegene die een missie organiseert ervaart dat alles goed gaat, tot niemand joind. Maar voor diegene die probeerd te joinen is het een hel. Kans dat alles vastloopt dat je GTA opnieuw moet opstarten. Of soms zelfs de hele PS3 herstarten. En de andere keer word je weer terug naar de single player gestuurd. Hopeloos soms, ik ga dus wel eerst in mijn eentje ranken met simpele dingen. :(

nice, heb dezelfde hs, werkt perfect

invitn gaat nog steeds k*t inderdaad

ik heb verder weinig moeite met spelen met andere mensen, alleen crews enzo inviten is gewoon onmogelijk\

Hoppatee, level 23 en 250k, net met een level 81 liggen farmen xd

Stop ermee voor vanavond jongens! Morgen de hele dag vrij alleen gymen dus ben genoeg online gok ik ;)

---------- Post toegevoegd 8 October 2013 om 23:01 ----------

Hoppatee, level 23 en 250k, net met een level 81 liggen farmen xd

Doe je goed man heb net 123k bij elkaar haha

morgen ff flink farmen dan stefano? kben ook zowat heel de dag vrij

ik kan morgen ook farmen. zou tof zijn als iemand Violent Duct oid kan hosten. Gewoon met z'n allen Gerald blijven bellen, uiteindelijk geeft hij die missie.

proberen we dat toch ff, ik ga er denk ik vroeg uit, ff flink levels pakken en mss ook ff wat aan school doe

ja is cool. heb morgen vrij, maar moet ook ff studeren. see u there

Wat is dat farmen dan?

grinden, makkelijke missies achter elkaar doorjanken, puuur voor de punten niet voor de lolz

Violent Duct is een lucratieve missie. Je moet een paar dealers doodmaken, hun meth jatten en naar Gerald brengen. Het mooie is, alles is dichtbij. De missie kun je in een groep in minder dan 3 minuten afmaken en je krijgt er 9000$ voor en volgens mij 2k RP. Als je in een groep bent, spam je na elke keer R2 replay en zo word je SNEL rijk.

Ik dacht jullie gaan farmer walks doen tijdens GTA

Ik ben online.. ik ben voor, invite me maar

jij moet niet denken johan

Niet denken maar doen? Is idd meer mijn ding

Terug
Naar boven