MuscleMeat

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Hahah heb al 300k verdient en ben al 5 levels up rofl

Ik wil ook van die missies waar jr rijk van word haha. Krijg alleen maar van die pruts missies

Als iemand ff wil spelen, stuur me een msg ingame

Dat was even quality time bro. Wat een k*tmissie die ene zeg, echt onmogelijk, voordat je de ingang hebt gevonden ben je kapot geknald.

In die 2e shop had ik mn grenade iets te lang vast :D

En zat je nou gewoon te haten op mijn driveskills? Is knap hoor een muscle car op een muurtje balanceren met een breedte van 20cm.

Zal snel is een headset halen, is wat makkelijker communiceren.

Dat was even quality time bro. Wat een k*tmissie die ene zeg, echt onmogelijk, voordat je de ingang hebt gevonden ben je kapot geknald.

In die 2e shop had ik mn grenade iets te lang vast :D

En zat je nou gewoon te haten op mijn driveskills? Is knap hoor een muscle car op een muurtje balanceren met een breedte van 20cm.

Zal snel is een headset halen, is wat makkelijker communiceren.

Haha ja man, thanks voor de games! Die cop missie is fukked up, die skip ik voortaan. Nah, ik vond je drive skills wel mooi :P

Ff kijken waar ik snel geld kan verdienen, heb pas 160k -.-

1.4 mil @ bijna level 40
U mad xd

xbox toch? jammer. anders kon je straks wat shit voor ons hosten.

lmao. heb je advies om legit cash te verdienen? ben nu 19. wil een mooi appartementje en een sportauto. zit pas op 160k, het schiet niet echt op met missies en af en toe auto's verkopen.

lmao. heb je advies om legit cash te verdienen? ben nu 19. wil een mooi appartementje en een sportauto. zit pas op 160k, het schiet niet echt op met missies en af en toe auto's verkopen.

Missies farmen.. Is eigenlijk de enige optie, stocks zijn nog unavailable ingame.

Weet iemand hoe je je appartement verkoopt?
Nvm, gevonden

Laatst bewerkt:
Determination, reed ik net over jou heen met die quad waardoor de missie faalde?

Sorry guys!!! Na het trainen kwam ik niet meer op internet :mad:

Sitecom gebeld, blijkt mijn router van 8jaar oud het huidige internet etc niet aan te kunnen :p Net router gekocht voor €52,99 dus nu alles installeren en dan ben ik terug :cool:

Wel k*t dit op me vrije dag.... Had zeker 5/6 levels verder geweest nu :(

Waarom gaat niemand in op mijn voilent duct invite :(

we komen eraan

• Topic Starter Topic Starter
Na 1800 online. Stuur dan mar invites voor missies, moet echt ranken :p

Rofl net iemand laten killen door Mercenaries voor $7500

ik ga zo ook eens even koken en dan ben ik later weer on

Had met een paar maten zo'n survival met waves gedaan. Kwam tot wave 10.

$14000 en 1500 RP, daar valt echt veel te verdienen. Gewoon met z'n alle tactisch campen.

En die missie waren we met z'n 3en, misschien hadden we met 4 wel langer volgehouden.

Terug
Naar boven