MuscleMeat

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Ik kom nu online!!

Ben er over kwartiertje.

gvd k*tspel.. krijgt iemand uberhaubt mijn survival invites? -.-

• Topic Starter Topic Starter

Haha ja man, moet idd mic halen. :p

Dat geschreeuw van jou en Ashbringer deed mij denken aan veertienjarigen. :roflol:

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 19:43 ----------

Had trouwes ook ****ing k*t problemen met router.. Heletijd ging ik offline. :S

daarnet in wave8 uit die game gegooid

goddverdrdomdmeme

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 20:12 ----------

inversie, ik kom weer online

sec

gahah samen met drj ff 20k opgehaald nice

Pff, die survival duurt mij te lang. Ondanks het hoge aantal dollars en punten. Liever wat meer variatie :)

jaa duurt wel wat lang idd, maar 20k is opzich wel lekker als je verder geen mogelijkheid hebt om te farmen idd

Haha epic shit hoor, survival!

ja survival is dik! ik heb alleen geen uitnodiging gehad, ik zat met stevanovich en mooiboj in een 4 player survival.

morgen survivalen ^^?

ben morgen neit veel on, vrijdag wel dnek k

Ja same, ben morgen weg. Iedereen bedankt voor de games, good stuff!

hoelang gaat bij jullie btw dat headsetje mee van de mediamarkt? die van 20 eu ofzo

bij mij echt niet heel lang ;\

Heb er toch wel de hele dag mee gespeeld.

En aww yeaa, appartementje gekocht voor 217k! :D Nu sparen voor een Adder of een andere leuke auto. Anyway, welterusten en nogmaals bedankt voor de games!

lekker man! spreekje

ik ga off voor vandaag boys, morgen beetje optijd op en heb last van m'n nek xd

• Topic Starter Topic Starter
Als je een huis hebt van 400k kan je heists organiseren. Ook ****ing vet! morgen zal ik kijken of ik kan ranken naar 12+

Alle appartementen vanaf 200k zijn geschikt voor het plannen van heists. Naar mijn weten zijn ze van binnen identiek of vergelijkbaar (inclusief heist-planning ruimte). Het enige dat anders is, is het uitzicht. Heb een prima uitzicht en locatie in mijn 217k appartement, lekker centraal.

Heists komen pas over enkele weken volgens Rockstar. Wel geven "luxe appartementen" je de mogelijkheid "grote jobs" te krijgen, aldus Lester.

Terug
Naar boven