AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

• Topic Starter Topic Starter
Je bent welkom RFFNCK! :)

Ik verheug mij ook echt op online, heb alleen nu al van het gamen rode ogen gekregen :o

@supermario, je kan met die crew online heists doen, andere crews aanvallen etc, hoeveel man online kan per crew is mij niet bekend. Wel weet ik dat je minstens 200 man in de crew kan nemen. Dus met een mooi crew leden aantal is er vast wel op ieder moment iemand online :thumb:

kunnen jullie ook niet inloggen bij social club?

Ja klopt, de crew pagina kan je ook niet altijd bereiken. Door de release van GTA 5 is de site echt druk bezocht lijkt het wel.

Story mode

Heeft iemand de story mode al uit?

Ik zal zo ff een accountje maken peeps

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 10:28 ----------

Ik zit er ook bij.

Ik weet dat ik als noob overkom nu...:rolleyes:

Maar er wordt aangegeven dat je gratis gebruik kunt maken van de online multiplayer vanaf 1 okt.
Kan je dan gewoon online de game spelen als je het spel bezit of moet je nog wat bij kopen?

In..

Als ik na 5 dagen eindelijk eens die game heb :mad:

Ik weet dat ik als noob overkom nu...:rolleyes:

Maar er wordt aangegeven dat je gratis gebruik kunt maken van de online multiplayer vanaf 1 okt.
Kan je dan gewoon online de game spelen als je het spel bezit of moet je nog wat bij kopen?

Als je de game hebt, kun je gewoon gratis GTA Online spelen. Je hoeft niets extra te kopen.

Ook maar even aanmelden dan

Ik denk het vast wel, ze hebben genoeg winst gemaakt om een degelijke server te gebruiken. :p

Dat zegt niks, heeft een week geduurd om een social club account aan te maken.

Ze kunnen ook denken "we hebben al verdiend dus prima zo".

Dat zegt niks, heeft een week geduurd om een social club account aan te maken.

Ze kunnen ook denken "we hebben al verdiend dus prima zo".

Wtf :roflol: Ik had er al 1, dus had er zelf weinig hinder van.

Ik denk niet dat Rockstar zo denkt, zij hebben hun naam hoog te houden in de game wereld en willen hun 'fans' niet teleurstellen.

Wtf :roflol: Ik had er al 1, dus had er zelf weinig hinder van.

Ik denk niet dat Rockstar zo denkt, zij hebben hun naam hoog te houden in de game wereld en willen hun 'fans' niet teleurstellen.

Alsof mensen om die reden GTA VI niet zullen kopen.

Maar denk idd niet dat Rockstar zo laag gezonken is, kan niet wachten iig.

Hoop dat ik de story nog ff kan uitzingen tot 1 oktober, zit nu net over de 50% volgens mij.

Is the big job of hoe ze het ook noemen de laatste heist? en heb ik em daarna uitgespeeld?

Ik zou het leuk vinden er bij te komen als t kan? :>

Terug
Naar boven