Fitness Seller

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

• Topic Starter Topic Starter
Alsof mensen om die reden GTA VI niet zullen kopen.

Maar denk idd niet dat Rockstar zo laag gezonken is, kan niet wachten iig.

Hoop dat ik de story nog ff kan uitzingen tot 1 oktober, zit nu net over de 50% volgens mij.

Is the big job of hoe ze het ook noemen de laatste heist? en heb ik em daarna uitgespeeld?

Dat is zo, kopen doen ze toch wel. :p

Denk het ook niet, als ze nu al zoveel missies beloven voor online en veel heists dan kan het alleen maar een succes worden!

Ik red het wel, nog een paar missies te gaan, ja die big score is de laatste heist en dan volgt er een keuze die je moet maken.

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 22:16 ----------

Ik zou het leuk vinden er bij te komen als t kan? :>

Natuurlijk, alle dbb'ers zijn welkom :)

Rockstar games is inderdaad een van de weinig studios (*kuchh* EA *kuch*) die goed met klanten omgaan en beloftes waarmaken. GTA:Online zal de eerste dagen even pure shit zijn waarschijnlijk, omdat het direct de eerste keer is dat spelers het mogen testen. Voor zover ik weet zijn ze echter druk bezig met servers uitbreiden.

Oja ben gisteren gejoind onder Dalkur via XBox. Ben benieuwd of Xbox en PS3 samen kunnen spelen en ze daardoor het netwerk van microsoft/sony niet gebruiken.

Ik zit erbij, mijn naam is Crank_88_____

Ik heb er zin in:D

Iemand al online? Zie dat je een ranking heb, zou wel vet zijn als we bovenin komen :D

Balen dat PS3 en XBOX niet samen kunnen, slaat nergens op, architectuur is er.

I am online!

Wie is martimen?? Zie je net online, moeten elkaar wel helpen he haha ;)

Werkt het nu beter? :) Tot nu toe ben ik nog niet verder gekomen dan char create! Maarja ben ook alleen 's avonds thuis :(

Jaa veel beter! Echt lache, zag iemand rijden gekilled ze geld gepakt haha. Net een race gedaan met 3 andere dat is toch wel leuk! Alleen voor sommige dingen heb je gewoon 2 of meer spelers nodig en die zijn er niet altijd...

Vanavond kan ik pas weer proberen, hopen dat ik er dan wel door kom. Was voorheen telkens een ramp, en we moeten zeker wel hoger op die ranking komen! :D

Ik heb mij ook aangemeld bij de DBB crew voor PS3. PSN naam is Mooijboy, ik heb wel al een paar mensen van DBB zoals Realist. Voeg me maar toe!

Ik voeg je vanavond wel toe.

psn naam is Dagerard, ik heb enkel Chickenkip (denk ik? :p)

Iemand hier die op Xbox speelt?

Ik zit bij dbb lifters ofzo

Ik ben wel lid geworden van de week! Misschien in de beginpost alle namen verzamelen?

Goeie inderdaad ja! Kom er nu alleen weer niet in :(

Terug
Naar boven