AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Precies. een bounty plaatsen mag wel maar iemands auto opblazen niet. **** logic

Als je eenmaal bad sport bent is het wel vet, iedereen gaat daar los met tanks e.d., zoals het eigenlijk zou moeten ook :o

Als je eenmaal bad sport bent is het wel vet, iedereen gaat daar los met tanks e.d., zoals het eigenlijk zou moeten ook :o

Precies. Zat gisteren ook even te kloten met een 9k bounty op me. Had er telkens 4 achter me aan, lekkere KC voor mij

Heb altijd pas om kwart voor 11 school, kan tot 10 uur uitslapen, maar k kan ook om 9 uur wakker worden en nog een uurtje glitchen

#yolo

Bounty's worden ook echt zonder reden gebruikt, zo k*t :(

gisteren ook met een paar dudes van dbbcrew gereden

constant beuken ipv racen

****ing waardeloos man

Jenkerds, is toch juist lachen.

Ik ga vanavond fftjes online kijken of ik alles nog heb.

#swag

soms bots ik ook wel eens tegen een crewmember, maar dat hoort er nou eenmaal bij. zolang je het niet met opzet doet is het toch goed

soms bots ik ook wel eens tegen een crewmember, maar dat hoort er nou eenmaal bij. zolang je het niet met opzet doet is het toch goed

Helemaal mee eens man! Maar vanaf de eerste seconde al.... Ja sorry hoor maar vind gewoon niet sportief :)

Ik zou jullie best willen verslaan in een race, maar ik ben een bad sport :(

Pff dat valt reuze mee, en Criminal Records is toch voor de RP die je krijgt per ronde. Ik probeer zo min mogelijk te beuken maar soms kom je nou eenmaal tegen de ander aan in de bocht en dan raak je al gauw in de slip.

Nu is dat bad sport wel over toch Mooiboy?

Post eens meer pic's van die bolides dan!

Kunnen jullie niet normaal rijden wtf is de lol hiervan.

Als ik iemand kapot wil maken gaan ik en Barebald soms op motors en gooit 1 van ons een sticky, tja dan gaat auto kapot en na een paar auto's krijg je bad sport. Oja ooit iemand geprobeerd te killen vanuit een Buzzard? 99% kans dat je hun auto ook sloopt.

Pff dat valt reuze mee, en Criminal Records is toch voor de RP die je krijgt per ronde. Ik probeer zo min mogelijk te beuken maar soms kom je nou eenmaal tegen de ander aan in de bocht en dan raak je al gauw in de slip.

Nu is dat bad sport wel over toch Mooiboy?

Nope. Nog 24 uur..

Ik heb echt een hoop mensen geteisterd de afgelopen dagen :p

Terug
Naar boven