XXL Nutrition

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Waar staat die tank als je hem koopt? Gaat hij in je garage? Kan je er met meer dan 1 in?
Kan je hem verzekeren en ben je al lvl 70 dan?

Je moet Pegasus bellen, dan bezorgen ze die (in het noorden van de stad). Doe gewoon een quick waypoint naar Pegasus Vehicle. Als je tank kapot is, moet je weer naar Pegasus bellen en krijg je voor $1000 een nieuwe.

Wat DJR89 zegt inderdaad, en ik ben level 72 geloof ik. En mijn huis staat ook in het noorden dus dat komt mooi uit. Kan er maar met 1 persoon in.

ploert kan niet zo goed racen :(:(

Net die dump truck gekocht, wat een ding zeg:roflol:

Net een speler in een fighter jet gesniped :o

ploert kan niet zo goed racen :(:(

Pfff, wat een ramp iedere keer.. Lijkt wel of dat verkeer me altijd tegen wil werken. Wil ik in halen, gaat zo'n auto precies voor me neus van baan wisselen.
Rijden jullie eindelijk is een keer tegen het verkeer op, kan ik nergens langs waardoor ik tegen jullie aan moet rijden. Door die botsing draait mijn neus 180 graden de andere kant op en van de rest precies de juiste kant. :( bad luck ploert

Haha gebeurt mij ook vaak genoeg hoor, soms is het echt een k*tspel :p

lekker weer aan het glitchen gegaan, morgenochtend ff wekker optijd zetten om voor school nog even een paar mil te vergaren

Ik ben de komende 48 uur een bad sport :o

Onderhand in freemode:
350 player kills / 140 headshots
Kill death 1.8

Had net ongeveer 5 mensen tegelijkertijd achter me aan icm 4 sterren. Dat was wel even lachen tot dat iedereen leaved :(

Ow dan deed ik iets fout haha. Davht dat de glitch gepatchec was

Ik ben de komende 48 uur een bad sport :o

Onderhand in freemode:
350 player kills / 140 headshots
Kill death 1.8

Had net ongeveer 5 mensen tegelijkertijd achter me aan icm 4 sterren. Dat was wel even lachen tot dat iedereen leaved :(

Had mijn broer ook, kon ik hem niet joinen. Maar duurder maar eventjes volgens mij, diezelfde avond zaten we weer bij elkaar.

Dat hele bad sport systeem is zo sad als wat. Waarom zou je niet voertuigen van een ander kapot mogen maken, je betaalt tenslotte zelf de verzekering als je hem sloopt. Bad sport door een team te verlaten bij missies oké, dat begrijp ik. Bad sport in vrije wereld is lame, de designer die dat bedacht heeft moeten ze ontslaan.

Terug
Naar boven