XXL Nutrition

Aankondiging GTA 5 Online 'DBB Crew' voor de PS3

Ik ga weer online!

Waarom zijn er zoveel met PS3 en niet met 360 :'(

Marktplaats ben je er zo vanaf :thumb:

Maar iedereen op dbb is rijk, dus hier kan ik dr meer voor vangen :p

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 15:13 ----------

Dat kan ik niet ontkennen,

Maar ff serieus Lars, 2 dagen gespeeld en kk spel was uitgespeeld.. toen gewacht tot die hoerige online zooi het deed.. en wat kun je doen, beetje rondje rijden en elkaar doodschieten. Nou joepie, dan kan ik beter m'n tijd besteden aan het kijken naar een pisdrinkende bear grylls die me uitlegt hoe je het best eten kan vangen in de jungle :o

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 15:14 ----------

Waarom zijn er zoveel met PS3 en niet met 360 :'(

Omdat 360 meer voor nerds is, en meeste op dbb zijn geen nerds.

Geen grapje, true story.. Kijk maar naar je vriendengroep en ga even na wie ps3 heeft en wie 360.. dan zie je dat over het algemeen de kneusjes een 360 hebben.

Im back in business :D

Omdat 360 meer voor nerds is, en meeste op dbb zijn geen nerds.

Geen grapje, true story.. Kijk maar naar je vriendengroep en ga even na wie ps3 heeft en wie 360.. dan zie je dat over het algemeen de kneusjes een 360 hebben.

Daar heb je misschien een punt. Ik heb alleen iemand (naam alweer vergeten, excuus) van dit forum als vriend op de 360. :o Verder game ik ook niet, dus heb geen idee wie van mijn vrienden wat heeft.

Werkt online al goed op de 360, of zijn er ook nog steeds serverproblemen?

Ik heb vrijwel geen problemen gehad. Vanaf 1 oktober al niet.

Daar heb je misschien een punt. Ik heb alleen iemand (naam alweer vergeten, excuus) van dit forum als vriend op de 360. :o Verder game ik ook niet, dus heb geen idee wie van mijn vrienden wat heeft.

.

Ah oke,

Het is iets wat mij wel echt is opgevallen...
Geen idee of het puur toeval is, maar je kunt als je iemand ziet/kent goed inschatten of die een 360 of ps3 heeft :o

Ga ik net met iemand een missie doen, probeert die mij te killen wat een dwaas....

Nice ik doe mee: matthijsske
Psn: matth1jsske

Alleen nog weinig tijd gehad om online uit te zoeken. Morge maar eens doen

• Topic Starter Topic Starter
Nice man, ik heb je in de lijst in OP gezet. Zal mooi wezen als alles dit weekend naar behoren gaat werken. :)

Dankje. Zou zeker mooi zijn ja. Had vandaag de kans gekregen om die eerste missie te doen datbje die drugs op moet halen, maar toen had ik ze en deden de servers raar en begon de missie weer opnieuw :S
En toen was opeens al mn geld weg (cash en bank :()

Dankje. Zou zeker mooi zijn ja. Had vandaag de kans gekregen om die eerste missie te doen datbje die drugs op moet halen, maar toen had ik ze en deden de servers raar en begon de missie weer opnieuw :S
En toen was opeens al mn geld weg (cash en bank :()

Geen probleem! Ja dat is soms hopeloos, ik ben iets verder gekomen dan die missie. Tip: ga via start menu naar het kopje 'Online' en start dan een solo sessie. Geen problemen met server, en je kan wel gewoon blijven ranken. Alleen geen andere spelers, dat is wel jammer. :(

Ik ben trouwens WesTheBest (PSN: Gogeta-WTB)

Online werkt voor mij erg goed nu, vind het systeem wel vet, dacht dat het gewoon single player was maar dan met multiplayer jobs maar er zit echt een ander/uitgebreider systeem achter.

Online werkt voor mij erg goed nu, vind het systeem wel vet, dacht dat het gewoon single player was maar dan met multiplayer jobs maar er zit echt een ander/uitgebreider systeem achter.

Oke ik zal je zometeen in de lijst zetten :thumb:

Voor mij op het moment wat minder, maar het systeem geef ik je gelijk in. Hebben ze wel mooi gedaan, totaal anders dan SAMP of GTA IV.

Zit je nog ff online vanavond of...?

---------- Post toegevoegd 4 October 2013 om 21:51 ----------

Is wel de bedoeling dat we elkaar helpen he haha. niet cancellen ;)

Terug
Naar boven