- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Hahah whyyy

Ben connected trouwens met me headset
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Welkom! Zet jou naam er ook tussen
Vanmiddag kom ik mogelijk ook online, als de server het toelaat![]()

Gezellig! Ik duik nu de gym in maar daarna ben ik er weer![]()
Nice man, succes met trainen! Heb nu weer een nieuwe update moeten installeren voor GTA, misschien dat nu alles is opgelost?Omdat 360 meer voor nerds is, en meeste op dbb zijn geen nerds.
Geen grapje, true story.. Kijk maar naar je vriendengroep en ga even na wie ps3 heeft en wie 360.. dan zie je dat over het algemeen de kneusjes een 360 hebben.
Verder game ik ook niet, dus heb geen idee wie van mijn vrienden wat heeft.Werkt online al goed op de 360, of zijn er ook nog steeds serverproblemen?
Daar heb je misschien een punt. Ik heb alleen iemand (naam alweer vergeten, excuus) van dit forum als vriend op de 360.Verder game ik ook niet, dus heb geen idee wie van mijn vrienden wat heeft.
.

Nice ik doe mee: matthijsske
Psn: matth1jsske
Alleen nog weinig tijd gehad om online uit te zoeken. Morge maar eens doen

Nice man, ik heb je in de lijst in OP gezet. Zal mooi wezen als alles dit weekend naar behoren gaat werken.![]()
)Dankje. Zou zeker mooi zijn ja. Had vandaag de kans gekregen om die eerste missie te doen datbje die drugs op moet halen, maar toen had ik ze en deden de servers raar en begon de missie weer opnieuw :S
En toen was opeens al mn geld weg (cash en bank)

Ik ben trouwens WesTheBest (PSN: Gogeta-WTB)
Online werkt voor mij erg goed nu, vind het systeem wel vet, dacht dat het gewoon single player was maar dan met multiplayer jobs maar er zit echt een ander/uitgebreider systeem achter.
Ik ben trouwens WesTheBest (PSN: Gogeta-WTB)
Online werkt voor mij erg goed nu, vind het systeem wel vet, dacht dat het gewoon single player was maar dan met multiplayer jobs maar er zit echt een ander/uitgebreider systeem achter.