ajaxdegrote
Novice
- Waardering
- 0
16 jaar
1meter 74.5
52.5 kilogram
Bodyfat: ? => (GOK ER MAAR OP LOS!)
Zoals jullie lezen is mijn gewicht een klein beetje aan de lage kant.Ben altijd wat een mollige fatty geweest en mijn lichaams-zelfbeeld is heel mijn leven (toen en nu) nooit echt optimaal geweest.
Mijn lichaam komt snel vet aan en egt zéér traag in spier.(=>metabolisme is dus ook aan de lage kant. Mijn dagelijkse behoefte (excl vetmasse en dagelijkse hoeveelheid beweging)= ongeveer 1450 kcal.
Iedereen heeft zijn idealen.Bij mij is dat (hopelijk respecteren jullie tenminste deze wens en gunnen jullie me dit) een "ripped" lichaam met een six-pack.
een richtingslijn:
http://www.youtube.com/watch?v=qnGvHdoBg4o&feature=related
de vorm en lichaamsstructuur vind ik echt knap.
In mijn geval is zelf een beetje (maar ook niet teveel
) minder massa nodig. Het is vooral die proportie en die 'ripped' uitstraling dat me aanspreekt.Ik wil dit op een natuurlijke wijze behalen.(ik lees daar iets over anabolen en dergelijke, maar dat moet voor mij dus NIET=>Ik moet het mezelf kunnen bewijzen.
Wat denken jullie van men BF?!Voor een six-pack, moet ik theoretisch gewoon cutten, maar ik denk niet dat dat in mijn geval wijs is aangezien ik NIKS van massa heb en er dus nooit iets van blokjes zullen verschijnen.Ik ben bang dat ik dan er zal beginnen uitzien als een anorexia-patient (wat sommigen zelf nu al eens durven beweren)
Ik lees veel in deze forums over voeding, rust, en oefeningen en ben egt gemotiveerd.
Het enige waar ik natuurlijk bang voor ben is om terug dik te worden zoals vroeger.Ik ben hierover zéér gevoelig.Ook al zou ik wanneer ik mijn eigen foto's zie ,daar normaal geen zorgen om moeten maken, maar het is mijn verleden dat me wat achtervolgt als een spook.
Ik heb dus wat wijze raad van jullie nodig, wat jullie over mijn toestand denken.Enige raad/tips/
Alvast bedankt
1meter 74.5
52.5 kilogram
Bodyfat: ? => (GOK ER MAAR OP LOS!)
Zoals jullie lezen is mijn gewicht een klein beetje aan de lage kant.Ben altijd wat een mollige fatty geweest en mijn lichaams-zelfbeeld is heel mijn leven (toen en nu) nooit echt optimaal geweest.
Mijn lichaam komt snel vet aan en egt zéér traag in spier.(=>metabolisme is dus ook aan de lage kant. Mijn dagelijkse behoefte (excl vetmasse en dagelijkse hoeveelheid beweging)= ongeveer 1450 kcal.
Iedereen heeft zijn idealen.Bij mij is dat (hopelijk respecteren jullie tenminste deze wens en gunnen jullie me dit) een "ripped" lichaam met een six-pack.
een richtingslijn:
http://www.youtube.com/watch?v=qnGvHdoBg4o&feature=related
de vorm en lichaamsstructuur vind ik echt knap.
In mijn geval is zelf een beetje (maar ook niet teveel
) minder massa nodig. Het is vooral die proportie en die 'ripped' uitstraling dat me aanspreekt.Ik wil dit op een natuurlijke wijze behalen.(ik lees daar iets over anabolen en dergelijke, maar dat moet voor mij dus NIET=>Ik moet het mezelf kunnen bewijzen.Wat denken jullie van men BF?!Voor een six-pack, moet ik theoretisch gewoon cutten, maar ik denk niet dat dat in mijn geval wijs is aangezien ik NIKS van massa heb en er dus nooit iets van blokjes zullen verschijnen.Ik ben bang dat ik dan er zal beginnen uitzien als een anorexia-patient (wat sommigen zelf nu al eens durven beweren)
Ik lees veel in deze forums over voeding, rust, en oefeningen en ben egt gemotiveerd.
Het enige waar ik natuurlijk bang voor ben is om terug dik te worden zoals vroeger.Ik ben hierover zéér gevoelig.Ook al zou ik wanneer ik mijn eigen foto's zie ,daar normaal geen zorgen om moeten maken, maar het is mijn verleden dat me wat achtervolgt als een spook.
Ik heb dus wat wijze raad van jullie nodig, wat jullie over mijn toestand denken.Enige raad/tips/
Alvast bedankt