Fitness Seller

Guess my bodyfat

fok, dat is echt mager.

ik d8 dat ik wit was maar dit slaat alles....

# gewoon kei hard trainen en VRETEN!!

gewoon gaan eten en trainen dan zullen de kilo's vanzelf komen.
En niet teveel gaan focussen op een sixpack ofzo want die komt toch niet wanneer je gaat bulken. althans niet ripped.

BF schat ik 7/8% maar is ook niet echt relevant.

Iedereen wilt een ripped lichaam blijkbaar...
Bouw eerst wat spier massa op, want als je op jou lichaams bouw nog extra begint te cutten gaat er het echt ziekelijk uitzien kerel!
Denk dat ze zo over je heen kijken...
Beter wat vetter met massa, dan ripped zonder massa.

Ok, lekker overdreven reacties zitten er weer tussen. Vraag me af hoe sommige members er zelf bijstaan, die hier wel hun bek ver los hebben hangen.

Aan de topic-starter: Je moet eens goed hard gaan eten en trainen, en eerst wat in gewicht aankomen. Zoek hier op het forum eens een leuk schema, en stel die voor jezelf samen, en laat hem controleren in 'trainingsschema's en programma's.
Ga daarna in voeding alle stickies lezen, en probeer je een eetschema samen te stellen. Laat ook die dan even controleren in het forum: Voeding.
Daarna ga je naar de supermarkt, en koop je wat je volgens je voedingsschema hoort te eten.
Dan ga je naar het forum Trainingsdagboeken, daar open je een eigen log en ga je vanaf dan keihard trainen, 3 a 5 keer in de week. Je schrijft daar op hoeveel gewicht je gebruikt hebt, en hoe je trainingen gingen.

Het fysiek dat je ons liet zien is waarschijnlijk een juicer (iemand die anabolen gebruikt (heeft)), maar je hebt ook niet direct dat fysiek voor ogen.

In ieder geval, kijk hier veel rond op het forum, lees veel, vraag veel, en dan kom je er wel.

Succes.

Die fysiek is wel te behalen zonder anabolen hoor. Ik dacht eerst dat hij dit zelf was de TS op het filmpje. btw wel een achterlijke debiel op dat filmpje. Maar dit kan je zeker zonder anabolen behalen binnen enkele jaren.

Je bent pas 16 en vroeger was je dik?

Als ik dit zie was je net als mij vroeger... niet zo wit natuurlijk. Maar dat je zegt dat je makkelijk vet aankomt vind ik zeer vreemd als ik de foto's zie.

Krijg de indruk dat je zelfbeeld niet helemaal juist is. Zeggen mensen om je heen dit ook? Begin eens bij je ouders te vragen. Als je namelijk zo jong bent en van een dikkertje naar dit nivo gegaan dan maak ik me ernstig zorgen.

Maar goed, lekker beginnen met fitness en goed eten.

Die fysiek is wel te behalen zonder anabolen hoor. Ik dacht eerst dat hij dit zelf was de TS op het filmpje. btw wel een achterlijke debiel op dat filmpje. Maar dit kan je zeker zonder anabolen behalen binnen enkele jaren.

afhankelijk van hoe lang die dude al traint en zn leeftijd, maar goed zon fysiek zou je normaal prima zonder roids kunnen halen als je wilt.

eten eten eten!!!!!!!!!!!:D

whaha helemaal niet zo mager....

mn fokking foto klopt tog niet, ik ben helemaal niet zo dun!!

en ik zeg al dat ik wit ben maar hij is ng witter en jij moet eens stoppen met zeiken.

nou.. van zijn angst dat hij te dik is, is hij van af.. hij kampt nu met het probleem dat hij te wit is.. weer onzeker!:roflol:

wit boeit me niet ;)

ben ik juist blij mee ;)

beter dan bruin...!!!

Laatst bewerkt:
beter dan een n*ger... weer een punt wrss...??

Weer een ban bedoel je?
Je moet wel opletten met wat je schrijft.. ik weet dat het moeilijk is voor je.

Ten tweede ging het over TS en niet over jou ;)

Om ontopic te blijven.

Probeer 6-8 maaltijden per dag te nuttigen.
Maaltijden zijn maaltijden dus geen koekje als maaltijd ofzo.
Ik zou rustig opbouwen en steeds meer gaan eten.

Je hoeft niet in 1x vanaf dag 1, strikt je schema te gaan volgen.

Verder veel compound oefeningen in je schema gooien (dus de basis oefeningen) zie exrx.net voor alle oefeningen per spiergroep.

Genoeg rusten, om de zoveel tijd even een paar dagen rust.

Verder eerst op techniek trainen en daarna komen de heavy weights wel, en niet vanaf het begin té zwaar gaan tillen want dat zorgt alleen maar voor blesseures.

Wanneer je je hier een beetje aan houdt zul je zo 20/30 kg gainen;)
In de loop der jaren dan... nooit té snel resultaat verwachten binnen een week ofzo.

ik schat je: 1,8293 % !

Om te beginnen even aanmelden bij een eetstoornis kliniek.

Na enkele jaren behandeling kan je er over na gaan denken om te gaan trainen.

Mvg,

Je zit zo rond de 7/8%.

Als je nu flink gaat eten en trainen en je laat tijdens die periode je vetpercentage rustig mee oplopen tot 10-12%, dan zul je er niet alleen een stuk gezonder uitzien, maar ook snel sterker worden en veel aankomen.
Geloof mij maar, dat zal je motiveren!

Weer een ban bedoel je?
Je moet wel opletten met wat je schrijft.. ik weet dat het moeilijk is voor je.

Ten tweede ging het over TS en niet over jou ;)

Om ontopic te blijven.

Probeer 6-8 maaltijden per dag te nuttigen.
Maaltijden zijn maaltijden dus geen koekje als maaltijd ofzo.
Ik zou rustig opbouwen en steeds meer gaan eten.

Je hoeft niet in 1x vanaf dag 1, strikt je schema te gaan volgen.

Verder veel compound oefeningen in je schema gooien (dus de basis oefeningen) zie exrx.net voor alle oefeningen per spiergroep.

Genoeg rusten, om de zoveel tijd even een paar dagen rust.

Verder eerst op techniek trainen en daarna komen de heavy weights wel, en niet vanaf het begin té zwaar gaan tillen want dat zorgt alleen maar voor blesseures.

Wanneer je je hier een beetje aan houdt zul je zo 20/30 kg gainen;)
In de loop der jaren dan... nooit té snel resultaat verwachten binnen een week ofzo.

++++eerste leuke post.

Terug
Naar boven