MuscleMeat

Guess my bodyfat

heb je mijn post niet gelezen op de eerste pagina???

damn sorry! een zeer goede en welverdiende 2e plaats!
tussen al die bronnen van negativiteit heb ik mezelf buitengesloten van jouw positievere post!

ik zal het meteen goedmaken met een karma injectie! maar dan ben je geen natural meer!

damn sorry! een zeer goede en welverdiende 2e plaats!
tussen al die bronnen van negativiteit heb ik mezelf buitengesloten van jouw positievere post!

ik zal het meteen goedmaken met een karma injectie! maar dan ben je geen natural meer!

Dan geef ik je een overdosis karma! NICE:D

• Topic Starter Topic Starter
16 jaar
1meter 74.5
52.5 kilogram
Bodyfat: ? => (GOK ER MAAR OP LOS!)

Zoals jullie lezen is mijn gewicht een klein beetje aan de lage kant.Ben altijd wat een mollige fatty geweest en mijn lichaams-zelfbeeld is heel mijn leven (toen en nu) nooit echt optimaal geweest.
Mijn lichaam komt snel vet aan en egt zéér traag in spier.(=>metabolisme is dus ook aan de lage kant. Mijn dagelijkse behoefte (excl vetmasse en dagelijkse hoeveelheid beweging)= ongeveer 1450 kcal.

Iedereen heeft zijn idealen.Bij mij is dat (hopelijk respecteren jullie tenminste deze wens en gunnen jullie me dit) een "ripped" lichaam met een six-pack.

een richtingslijn:
http://www.youtube.com/watch?v=qnGvHdoBg4o&feature=related

de vorm en lichaamsstructuur vind ik echt knap.
In mijn geval is zelf een beetje (maar ook niet teveel:o) minder massa nodig. Het is vooral die proportie en die 'ripped' uitstraling dat me aanspreekt.Ik wil dit op een natuurlijke wijze behalen.(ik lees daar iets over anabolen en dergelijke, maar dat moet voor mij dus NIET=>Ik moet het mezelf kunnen bewijzen.

Wat denken jullie van men BF?!Voor een six-pack, moet ik theoretisch gewoon cutten, maar ik denk niet dat dat in mijn geval wijs is aangezien ik NIKS van massa heb en er dus nooit iets van blokjes zullen verschijnen.Ik ben bang dat ik dan er zal beginnen uitzien als een anorexia-patient (wat sommigen zelf nu al eens durven beweren)

Ik lees veel in deze forums over voeding, rust, en oefeningen en ben egt gemotiveerd.

Het enige waar ik natuurlijk bang voor ben is om terug dik te worden zoals vroeger.Ik ben hierover zéér gevoelig.Ook al zou ik wanneer ik mijn eigen foto's zie ,daar normaal geen zorgen om moeten maken, maar het is mijn verleden dat me wat achtervolgt als een spook.

Ik heb dus wat wijze raad van jullie nodig, wat jullie over mijn toestand denken.Enige raad/tips/

Alvast bedankt

Wat een reacties!

Het doet me beseffen dat ik wel op de juiste plaats ben beland, op dit forum en dat er dus egt serieus geknald moet worden!

Enkele opmerkingen;
*Neen, ik wil niet per se een n*ger zijn:D en ben wel ook van mening dat ik nogal bleek ben (altijd al geweest) en moet dus dringend onder zonnebank (of met ouders op vakantie;) => Alleen ben ik dus te jong hiervoor.(minimum leeftijd 18)
*Of ik zoiets als een serieuze mentale ziekte heb, zijn nog steeds mijn eigen persoonlijke zaken, hoewel ik inderdaad aan wil toevoegen dat ik psychologisch veel heb meegemaakt.Dat ik dus een laagzelfbeeld heb is dan ook overduidelijk en heb ik zelf ook vermeldIk voel me niet egt aangevallen, maar vind wel dat dit over het thema fitness/bodybuilding hoort te gaan en niet over psychologische problemen behandelen.Ik blijf van mening dat ik mentaal klaar ben om erin te knallen, anders had ik zowiezo niet gepost op dit forum.
Mens sana in corpore sano

OK, ik heb de laatste uren(tijdens de stroom van antwoorden) veel leeswerk gedaan en ben al serieus wat slimmer geworden.Ga vanaf nu:
- 20% KCAL boven mijn dagelijks behoefte proberen eten (in stappen, dus niet vanaf dag 1) met 50:30:20. (KH/EI/VT)
-elke dag 6 maaltijden verspreid nuttigen(mijn voedingsschema komt morgen!) onder sticky voedingschema's
-Mijn paps heeft vorige week een jeugdvriend gecontacteerd die kinesist en sporttherapeut is en is bereid
*me een persoonlijke trainingsschema aan te maken
*Elke 2 weken samen met mij een trainingssessie af te leggen (dus wss uitvoering oefeningen enz. aanleren) aan een fitnesscenter.

Ik beloof dat ik dat schema de komende dagen bij trainingsschemas zal posten.

Nu nog enkele doelstellingen op lang termijn:

Zomer 2010: 60 KG met 7à8 BF(moet zeker haalbaar zijn, mits ik hard werk)
Dit bevat dus een serieuze Bulk en daarna een cut-fase (met idd nadruk en eerst concentratie op mijn Bulk)
Na zomer 2010:Stevig doorknallen met als einddoel een massa van ongeveer 70kg met een laag BF ,om er uit te zien zoals mijn youtube-anabool-vriend.
(waarschijnlijk met nog een cut-fase ertussenin)

In totaal dus 3 Bulk En 3 cut fases als alles deftig verloopt.

Mvg,

klinkt goed kerel! ik hoop dat je t gaat fiksen!

OK, ik heb de laatste uren(tijdens de stroom van antwoorden) veel leeswerk gedaan en ben al serieus wat slimmer geworden.Ga vanaf nu:
- 20% KCAL boven mijn dagelijks behoefte proberen eten (in stappen, dus niet vanaf dag 1) met 50:30:20. (KH/EI/VT)
-elke dag 6 maaltijden verspreid nuttigen(mijn voedingsschema komt morgen!) onder sticky voedingschema's
-Mijn paps heeft vorige week een jeugdvriend gecontacteerd die kinesist en sporttherapeut is en is bereid
*me een persoonlijke trainingsschema aan te maken
*Elke 2 weken samen met mij een trainingssessie af te leggen (dus wss uitvoering oefeningen enz. aanleren) aan een fitnesscenter.

Ik beloof dat ik dat schema de komende dagen bij trainingsschemas zal posten.

Nu nog enkele doelstellingen op lang termijn:

Dit bevat dus een serieuze Bulk en daarna een cut-fase (met idd nadruk en eerst concentratie op mijn Bulk)
Na zomer 2010:Stevig doorknallen met als einddoel een massa van ongeveer 70kg met een laag BF ,om er uit te zien zoals mijn youtube-anabool-vriend.
(waarschijnlijk met nog een cut-fase ertussenin)

In totaal dus 3 Bulk En 3 cut fases als alles deftig verloopt.

Mvg,

Moet zeggen dat ik wel een goede indruk van je krijg. Je wilt het echt en dat is het halve werk. Met die instelling weet ik zeker dat je je doelen kunt bereiken.

Alle punten die je hier noemt zijn heel goed om mee te beginnen. Zeker dat je top begeleiding krijgt is belangrijk. Hou ons op de hoogte van je vorderingen. :D

je hebt je dr al lekker in verdiept zo te zien :D

Heel goed bezig, met deze instelling kom je er zeker :)

succes and keep us updated ^^

BF zal rond de 5-6% liggen schat ik.

Ik denk dat je 60 kg met 10-12% BF kan halen in 12 maanden.
De vraag is alleen of je dit durft. ( no offence off-course ! ) Anders kan je altijd rond de 10% BF gaan zitten.

Goed eten is een belangrijke voorwaarde om aan te komen. Hier niet mee smokkelen. In het begin moet je natuurlijk wennen aan je eet-schema, maar je zal naar verloop van tijd merken dat je 's morgens gewoon honger hebt als je 's avonds ( 22.00 uur ofzo ) goed hebt gegeten. Dat maakt het een stuk makkelijker.

Succes in ieder geval.

zeker weten dat het iets hoger ligt, min 8%. karma graag

60kg bij laag bf @ 2010 zul je zeker halen. Je zult veel hoger zitten voorspel ik.

6% denk ik,

Verhoog elke 2 weken de Kcal inname met 200Kcal en kijk hoe je er op reageerd

Terug
Naar boven