MuscleMeat

Gym in Heerlen

roel26

Cool Novice
Waardering
0
Mannen,

Ik ben verhuist naar Heerlen. Voorheen trainde ik bij BasicFit in Geleen. Die ligt ook in Heerlen maar de vestiging in Heerlen heeft veel minder te bieden, bv slechts 1 bank tov 8 in Geleen. Waar kan ik in Heerlen/Kerkrade terecht? Fit for Free Heerlen een optie? Iemand ervaringen?

Gym and juice in Heerlen las ik ooit ergens.

Basic Fit zit toch ook in kerkrade op meerdere locaties.
En Fit for free ook in heerlen en kerkrade.
Geloof ook een Anytime.
Als je dat soort vestigingen zoekt...

• Topic Starter Topic Starter
Zoek niet specifiek dat soort vestigingen. Train nu afwisselend bij Basic Fit Geleen en Heerlen (Ten Eschen) maar ben niet tevreden over Basic Fit Heerlen. Dus zoek een alternatief in Heerlen om niet steeds een half uur naar Geleen te moeten rijden.

Zal Gym and Juice een checken Jordy.

Iemand verder nog ervaringen met Fit For Free Heerlen/Kerkrade?

Fit for free in heerlen is heel druk en een erg hoog gucci petjes gehalte. Ik vond zelf basic fit in het centrum van heerlen wel fijn en ze hebben een stairmaster. Ten esschen vind ik zelf ook kut. Is basic fit kerkrade of die bij het roda stadion misschien ook een optie? Bij die in het roda stadion is kracht apart van het cardio gedeelte en trainen redelijk wat serieuze mensen.

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Oh en ik train zelf bij infinity fitnez in eygelshoven, ligt in dezelfde categorie als gym n juice in Heerlen

Terug
Naar boven