Fitness Seller

gym met bepaalde toestellen

IronMike

Novice
Waardering
0
Hallo,

wie weet een gym waar ze een powerrack hebben en een zware leg press.
Met een powerrack bedoel ik zo een ijzeren kooi waar horizontaal twee ijzeren staafjes inzitten waar je de barbell kan opleggen als safetypin en die je kan in de hoogte verteken doordat er om de 5 cm een gaatje is .

dank bij voorbaat
Luc

Dude, je kan beter vragen wie er niet zo'n gym weet...

• Topic Starter Topic Starter
Dan zou ik het niet vragen hé !

In een straal van 30 km rond mijn huis is er geen enkele gym die dat heeft !
(en dat zijn er meer dan 28 !!!)

Je mag me altijd zeggen waar er eentje is.

Stel dan de vraag 'Wie weet een goede gym in Oost-Vlaanderen? Powerrack en leg press zijn vereiste'

Oost-Vlaanderen is nog ruim. Geef eens een specifiekere lokatie :)

Wij hebben een zware leg press en een power rack maar is denk ik niet echt voor je in de buurt! Dus dan heb je er nog weinig aan! :o

IronMike zei:
Hallo,

wie weet een gym waar ze een powerrack hebben en een zware leg press.
Met een powerrack bedoel ik zo een ijzeren kooi waar horizontaal twee ijzeren staafjes inzitten waar je de barbell kan opleggen als safetypin en die je kan in de hoogte verteken doordat er om de 5 cm een gaatje is .

dank bij voorbaat
Luc
wat is zwaar?
maja zonder gekheid als er 28 gyms in de buurt zijn dan weet ik zeker dat die allemaal een leg press hebben, een power-rack is wat anders maar een los rek of een smith-machine zijn goede vervangers.
als je iets niet kan krijgen zoek dan een vervanging, anders kan je beter op de bank gaan zitten :cool:

Of in Merchtem of Lebbeke of Appels ..... allemaal in Oost-Vlaanderen..

Of Merchtem net niet ....

Appels kan je niet deadliften als je dat ook wilt, wel goeie legpress + powerrack. Heb er een paar maand getraind, loopt nog geen 10 man rond dus lekker rustig daar :p
Zit nu in Wichelen, bumperplates met hopen, maar geen volledig gesloten rek (zitten wel pins in) en legpress is niet zo zwaar. Combinatie tussen hardcore en commercieel daar, alleen vrij druk 's avonds.

zottegem, go-fit

SR1985 zei:
Appels kan je niet deadliften als je dat ook wilt, wel goeie legpress + powerrack. Heb er een paar maand getraind, loopt nog geen 10 man rond dus lekker rustig daar :p
Zit nu in Wichelen, bumperplates met hopen, maar geen volledig gesloten rek (zitten wel pins in) en legpress is niet zo zwaar. Combinatie tussen hardcore en commercieel daar, alleen vrij druk 's avonds.

Is jaren geleden dat ik daar geweest ben.....

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de adressen.

S&sfitness in gent heeft het geschikte materiaal.

Zware leg press : voor static contraction training is om en rond de 600 kg niet overdreven op de leg press en shrugs van 250 kg en meer ook niet.
Vandaar mijn zoektocht.

groeten

Terug
Naar boven