XXL Nutrition

Gymbunny on a mission!

Ik ga er van uit dat als mods ip bans kunnen geven.. Een hacker ook wel aan je ip adres kan komen.. En dan via google heb ik al een link gevonden waar je hem in kan vullen en hij een benadering van de positie geeft.. Die met mn eigen ip adres klopt.. Dus zover mijn niet onderbouwde antwoord

Ik ga er van uit dat als mods ip bans kunnen geven.. Een hacker ook wel aan je ip adres kan komen.. En dan via google heb ik al een link gevonden waar je hem in kan vullen en hij een benadering van de positie geeft.. Die met mn eigen ip adres klopt.. Dus zover mijn niet onderbouwde antwoord
Ik mis even het gedeelte waarbij je vanuit een benadering van de positie (die er vaak genoeg overigens nog wel >50 km naast wil zitten) naar 'snel je huisadres opgezocht kunt krijgen' gaat.

Google zelf even anders, ik ben niet thuis namelijk.. En anders heb ik het verkeerd opgevat wat die website doet.. Hij gaf mijn locatie in elk geval..

En volgens mij kan het sowieso wel me een omweg, ip adres --> internet gebruik--> adres gegevens via ingevulde formulieren.. Hoe doet de CIA dat anders?

Anyhow, who cares..

Ik heb informatica credentials, ik hoef niet te googlen over dit soort dingen. Je gaat er voor het gemak maar van uit dat de hacker ook even je ISP hackt voor de bijbehorende NAW gegevens?

Dit soort gegevens zijn niet beschikbaar in het publieke domein, dat de CIA bepaalde informatie kan achterhalen betekent niet dat jij of ik dat ook kunnen door te googlen. Het hacken van een ISP vind ik far-fetched in deze situatie (het hacken van Dbb overigens ook in zekere zin).

Laatst bewerkt:
Jongen, zeg dan gewoon dat ik ongelijk heb ipv te vissen.. Het ging me er meer om dat je lang niet zo anoniem bent als dat je denkt op internet.. Was een voorbeeld en blijkbaar een slechte..

Jongen, zeg dan gewoon dat ik ongelijk heb ipv te vissen.. Het ging me er meer om dat je lang niet zo anoniem bent als dat je denkt op internet.. Was een voorbeeld en blijkbaar een slechte..
Meisje, zou prima kunnen dat je gelijk had, alleen achtte ik de kans gewoon vrij klein. Ik weet ook niks met absolute zekerheid, daarom 'viste' ik naar een beargumentatie.

• Topic Starter Topic Starter
Anyway, wat zijn jullie met mn adres van plan dan? Serenades svp niet na 12en.

Je bestelling
2x [Specialiteiten] Kapsalon shoarma/doner, Doner € 15,00
Bezorgkosten:€ 2,00Totale prijs:€ 17,00

• Like
Waarderingen: Tsn
Lol xd

I'm jelly :(

Laatst bewerkt:
Ziek na gisterochtend tot op t bot verregend te zijn :(
Toch ff licht gaan trainen.

Squat, full
1 * 10 * 20
3 * 08 * 30

Deficit SLDL
1 * 10 * 30
2 * 10 * 40

Leg press SS calf press
3 * 08+15 * 100
Net te zwaar voor benen en te licht voor kuiten.

Lying leg-hip raises
3 * 10

V-sit sit-up
3 * 10

Nu goed eten en op tijd naar bed. Morgen weer topfit natuurlijk!

Ziek na gisterochtend tot op t bot verregend te zijn :(
Toch ff licht gaan trainen.

Squat, full
1 * 10 * 20
3 * 08 * 30

Deficit SLDL
1 * 10 * 30
2 * 10 * 40

Leg press SS calf press
3 * 08+15 * 100
Net te zwaar voor benen en te licht voor kuiten.

Lying leg-hip raises
3 * 10

V-sit sit-up
3 * 10

Nu goed eten en op tijd naar bed. Morgen weer topfit natuurlijk!

Was een zooitje gister ochtend, beetje raar geregeld met die touringcars bij Qbase. Wel netjes dat je toch maar ben wezen trainen :)

Jep. Vandaag ook maar niet tot in t rood gegaan op de crosstrainer. Niet de eerste keer dat ik bij een verkoudheid ook longontsteking kado krijg.

5 intervals (20/40s) en 20 min steady state
Toch nog bijna 300 kcal. Wel prima zo.

Lekker van 21.30 tot 6.30 geslapen :cool:

Steady as she goes captain! Aye aye !

Gaan we filmpjes droppen Larissa? :D

Ken je deze al?

Terug
Naar boven