MuscleMeat

Gymbunny on a mission!

Oeh nice die streep bij je borst!
Gaat lekker zo te zien, nog steeds voeding rond 12-1500?

• Topic Starter Topic Starter
Jep, alleen dus zondag niet. Wel ff lastig om t daarna weer op te pakken hoor.

Deadlift
1 * 10 * 40
1 * 08 * 60
1 * 02 * 70 fail 😕
3 * 08 * 60
Echt niet te doen zonder zuurstof in die ruimte.

Full squat
1 * 10 * 20
1 * 08 * 30
3 * 05 * 40, toch maar ff in rek gaan staan
1 * 15 * 20
Fijn! Al had die zesde rep me ook echt niet meer gelukt.

Seated calf raises
1 * 12 * 35
3 * 10 * 45

GHR, bijna vergeten :o
1 * 12 * bw
3 * 12 * 10

Cable side bends
2 * 20 * 20
2 * 15 * 30
4 * 08 * 40

L-sit, dipbars
3 keer, weer kramp in mn quads :(
Dan maar:

Vertical knee raises, dipbars
3 * 08

Oeps, alweer geen crosstrainer. Verslaap me steeds. Vanaf maandag weer knallen!

Wekker wat eerder zetten ****

Wekker is t probleem niet mike.
Stoer zeg dat je mn naam kent. Kneus...

Ja he. Achternaam moet ik alleen nog iets langer over nadenken :)

leuk hé lower body compounds in een gym van 30° :D

Je doet je best maar. Report m wel.

Gelijk een waarschuwing voor anderen. Dit is dus de reden dat ik nooit meer afspreek om samen te gaan trainen of je toevoeg op FB. Weet nooit wat voor sneue (ex)vriendjes je erbij krijgt.

Ik moet het ff vragen...

Waarom is het zo'n probleem dat je naam hier staat? Met een beetje hogere hack kunde kun je hier volgens mij je ip adres wel vinden, waarna je erg snel je huisadres opgezocht kunt krijgen.. Helemaal anoniem blijf je dus toch niet op internet.. En je komt hier toch om te delen wat je doet en wie je bent? En als je niet wilt dat mensen weten dat je bijv kinderen hebt en hoe ze er uit zien en alles, scherm je dat toch af op facebook en dat soort site's.

Verder groot gelijk als je het berichtje rapporteerd omdat je je naam hier niet wilt hebben. Ik wil alleen zeggen dat je toch niet anoniem bent als je op dit soort site's post..

Dat weet ik, scherm verder ook veel af. Post bijv. geen foto's met hoofd. Maar ik hoef hier niet gelijk via een eerste Google-actie gevonden te worden ;)

En Mike is nu al drie jaar aan t dreigen. Dus gun m dat pleziertje gewoon niet.

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 08:41 ----------

Gaat niet om kinderen trouwens. Gewoon dat ik niets meer openhartig kan posten en geen foto's zal plaatsen, als dat met mn naam in verband gebracht wordt. Qua carriere enzo niet echt handig :rolleyes:

Dat weet ik, scherm verder ook veel af. Post bijv. geen foto's met hoofd. Maar ik hoef hier niet gelijk via een eerste Google-actie gevonden te worden ;)

En Mike is nu al drie jaar aan t dreigen. Dus gun m dat pleziertje gewoon niet.

Geen FB en niet samen trainen? Im outta here !

:jk:

Mijn eerste gedachten bij KT en bodybuilding is juist doorzettingsvermogen en weten wat je wilt. Voor mij dus alle reden om dit ook in sollicitaties te noemen, wel met de uitleg dat ik dus nooit zo gespierd zal raken als wat zij met bodybuilding associëren enz..

Ieder zijn ding natuurlijk ;-) :-p

Ik heb al een baan, die wil ik graag houden ;)
Daarnaast weinig behoefte aan dat zij weten hoe ik er in bikini uitziet of dat ze weten wat ik in het weekend uitspook.

Heb er in al die jaren op het forum trouwens nog geen last van gehad hoor, ben niet zo interessant. Alleen deze grapjas vind het erg stoer om steeds te laten weten dat ie mn naam kent.

Maak je niet zo druk. Ik plaag anonieme mensen graag. Zolang er gehapt word

Vandaag maar hardlopend naar de sportschool en weer terug, ben ik gelijk klaar voor dit weekend.

Hardlopen
5 km, geen wandelpauzes

Pull-up, wide grip
1 * 02
1 * 01 fail
Even proberen. Met niet te wijde greep gaat het nog wel.

Lat pull down, wijd voor
1 * 10 * 25
2 * 06 * 35
2 * 08 * 30
ook wel s lekker

Straight arm pull down
1 * 10 * 25
3 * 08 * 35
Andere pulley

Inclined DB press
1 * 10 * 14
2 * 10 * 16
Eerste setje 16 zelf in positie gekregen!
Volgende keer 18 kg laten aangeven, als er wel iemand is die ik ken :o

Upright row
1 * 10 * 20
1 * 05 * 25 + 05 * 20, toch nog te zwaar
2 * 10 * 20

Skullcrushers SS CGBP
1 * 12+12 * 10
3 * 8+8 * 15

Side raises
2 * 08 * 5
2 * 10 * 4

Dips
3 * 05
Beperkte ROM. Bars lijken te ver uit elkaar voor mij. Heb mn ellebogen liever wat dichter langs mn lichaam.

Hardlopen
5 km, geen wandelpauzes, wel kramp :screwy:

Huh, hoge repranges. 😕 Wel nette uitvoering allemaal, dus daarom miss met net wat minder gewicht.

Nu even een dutje doen en op naar QBase!

---------- Post toegevoegd 7 September 2013 om 13:00 ----------

lekker streepje daar bij je borst hoor ..:) :rolleyes:

Have fun @ qbase

Dippen in machine vind ik ook k*t
Lekkerste blijft tussen 2 bankjes

Machine? Zijn gewoon twee stangen he.

Doe normaal ook bench dips, maar is veel minder zwaar, plus andere houding. Veel geklooi met schijven op schoot en wil normale dips kunnen. Prestigekwestie ;)

Ik moet het ff vragen...

Waarom is het zo'n probleem dat je naam hier staat? Met een beetje hogere hack kunde kun je hier volgens mij je ip adres wel vinden, waarna je erg snel je huisadres opgezocht kunt krijgen.. Helemaal anoniem blijf je dus toch niet op internet.. En je komt hier toch om te delen wat je doet en wie je bent? En als je niet wilt dat mensen weten dat je bijv kinderen hebt en hoe ze er uit zien en alles, scherm je dat toch af op facebook en dat soort site's.

Verder groot gelijk als je het berichtje rapporteerd omdat je je naam hier niet wilt hebben. Ik wil alleen zeggen dat je toch niet anoniem bent als je op dit soort site's post..
Moet je mij dan toch eens uitleggen.

Terug
Naar boven