Orange26
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 517
Ja zo ver was ik ook alAls ik jouw verhaal lees denk ik maar 1 ding, typisch gyno dit.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zo ver was ik ook alAls ik jouw verhaal lees denk ik maar 1 ding, typisch gyno dit.

I will tryGoed je best doen om het op de zorgverzekering te gooien. Het is puberaal ontwikkeld, dus je kunt er niks aan doen + je hebt er last van.
Ja ik heb het er direct onder maar ook ernaast zeg maar. Dus het zit niet alleen onder de tepel maar ook een beetje onder de normale huid volgens mijHeb jij ook dat het sommige dagen erger is? Ik heb als ik wat vocht vasthoudt dat mn tepels veel meer opgezwollen lijken.
Zit het bij jou echt direct onder je tepel of kan je hem nog wel samenknijpen? Ik heb ook schijfjes aan beide kanten alleen niet direct eronder. Ik ga binnenkort ook maar is ff naar de huisarts maar die zal wss toch zeggen dat ze nu nog niet willen opereren
Koop nou eerst eens wat tamoxifen, je gaat er niet dood van. Hoe langer je wacht des te zekerder wordt het dat je een operatie nodig hebt.En ja op dagen met meer vocht is het iets groter of mn tepel meer puffy zegmaar
20mg ed? Voor hoelang. En ik ga over twee weken op vakantie, dat kan ik wss niet zonder recept mee nemen dus zou ik het dan daarna doen?Koop nou eerst eens wat tamoxifen, je gaat er niet dood van. Hoe langer je wacht des te zekerder wordt het dat je een operatie nodig hebt.
Als ik gyno zou krijgen zou ik niet eerst nog eens 3 weken op een forum vragen stellen maar meteen actie ondernemen.
Waar ga je heen op vakantie en hoe?20mg ed? Voor hoelang. En ik ga over twee weken op vakantie, dat kan ik wss niet zonder recept mee nemen dus zou ik het dan daarna doen?
Malta en met het vliegtuig, handbagage alleen
Ik ga je niet adviseren het mee te nemen heb hier geen ervaring mee. Misschien dat @wovano hier meer over weet dacht ooit iets gelezen te hebben.
Okay bedankt. Maar anders wacht ik een maand, denk niet dat dat heel veel verschil uit maakt. Dan slik ik het ernaIk ga je niet adviseren het mee te nemen heb hier geen ervaring mee. Misschien dat @wovano hier meer over weet dacht ooit iets gelezen te hebben.
Ik heb zowel naar New York als naar bestemmingen binnen Europa T3 meegenomen. Was wel altijd T3 uit de apotheek met bijsluiter.Ik ga je niet adviseren het mee te nemen heb hier geen ervaring mee. Misschien dat @wovano hier meer over weet dacht ooit iets gelezen te hebben.
Dat is toch al lang te laatZou het in ieder geval weg laten halen alvorens je gaat gebruiken. Test zetten terwijl je al lichte gyno hebt is vragen om problemen imo

Haha nee man
Ja T3 uit apotheek met bijsluiter is wel wat anders dan UG nolvadex in een raar potje dnek ikIk heb zowel naar New York als naar bestemmingen binnen Europa T3 meegenomen. Was wel altijd T3 uit de apotheek met bijsluiter.
Dat klopt inderdaadJa T3 uit apotheek met bijsluiter is wel wat anders dan UG nolvadex in een raar potje dnek ik
Als ik met een koffer was gegaan had ik het nog wel willen riskeren, maar met alleen een stuk handbagage wil ik het risico niet nemen
Haha lol. Heb al een vriendin, hoeft nu niet gescoord te worden op het strand. Maar nee b*ch tits zijn ugly af. Het is nu ook niet super erg en als ik op het strand sta is het toch vaak wat kouder door de wind en zijn mn tepels wat kleiner en zie je het niet echt gelukkig. Als tamoxifen niet helpt laat ik het gewoon weg snijdenDoe de tamoxifen pillen in een potje met kauwgom ofzo en smokkel ze gewoon mee.
Je kan er nog zo goed bijstaan maar met van die b*ch tits ga je op het strand nooit scoren natuurlijk. Zeker op jouw leeftijd wanneer meisjes zelf nog niet
volledig ontwikkeld zijn en de kans groot is dat je grotere t**ten hebt dan zij.