Simsalabimmusclesforsewin
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.503
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 14%
- Topic Starter Topic Starter
Note: het is niet super grote gyno ofzo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zijn de mogelijke sides dan? Heb geen kennis van tamoxifen maar is best wel wat om op eigen houtje een middel te gaan nemen als je 17 bent. Heb je t via je pa of UG?Heb nu tamoxifen, hoelang zou ik dat nemen 3 maanden, 6 maanden of totdat het weg is, en ED 20mg gewoon toch? @Galen jij weet vast wel het juiste protocol?
Ben nu inmiddels 18Wat zijn de mogelijke sides dan? Heb geen kennis van tamoxifen maar is best wel wat om op eigen houtje een middel te gaan nemen als je 17 bent. Heb je t via je pa of UG?
Maar ik denk dat ik nog even ga wachten dus. Mocht het verder groeien neem ik het. Mocht ik als ik begin aan een kuur over X tijd gyno ontwikkelen, als dit geen daadwerkelijke gyno is maar gewoon weefsel, heb ik in ieder geval wat in huisWat zijn de mogelijke sides dan? Heb geen kennis van tamoxifen maar is best wel wat om op eigen houtje een middel te gaan nemen als je 17 bent. Heb je t via je pa of UG?
Maar ik denk dat ik nog even ga wachten dus. Mocht het verder groeien neem ik het. Mocht ik als ik begin aan een kuur over X tijd gyno ontwikkelen, als dit geen daadwerkelijke gyno is maar gewoon weefsel, heb ik in ieder geval wat in huis
Er is geen verschil, tamoxifen is tamoxifen.Pff fijne vader heb je...
Volgens mij is er echt een groot verschil tussen HG en UG tamoxifen. Ik koop het zelf in de apotheek en heb al aan 10mg per dag genoeg om gyno compleet weg te houden, terwijl hier 8384947393 topics zijn van mensen die 40mg nemen en nog steeds van een beetje test met dbol bitchtits van hier tot Tokyo krijgen.
Naja hij wil niet dat ik daar nu mee ga kloten en vind het ook niet nodig, hij heeft ernaar gekeken en zei het is nog niet verhard dus kan je beter nog even wachten en kijken of het uit zichzelf weg gaat. Zie veel mensen zeggen hier dat tussen HG en UG geen verschil is, maar dat van mij is komt uit de apotheek.Pff fijne vader heb je...
Volgens mij is er echt een groot verschil tussen HG en UG tamoxifen. Ik koop het zelf in de apotheek en heb al aan 10mg per dag genoeg om gyno compleet weg te houden, terwijl hier 8384947393 topics zijn van mensen die 40mg nemen en nog steeds van een beetje test met dbol bitchtits van hier tot Tokyo krijgen.
Ambities maybe?Je bent 18, hoe kun je nu al vooruit kijken op een eventuele kuur?
Ja maar dan kom je met het echt of nep. Stel je gaat ervan uit dat de UG tamoxifen die je hebt echt is, dan zou er geen verschil moeten zijn tussen UG en HG tamoxifen. Maar als je UG hebt dan heb je natuurlijk wel het risico dat het fake is en als jij het uit de apotheek haalt, logischerwijs, niet.
Ja maar dan kom je met het echt of nep. Stel je gaat ervan uit dat de UG tamoxifen die je hebt echt is, dan zou er geen verschil moeten zijn tussen UG en HG tamoxifen. Maar als je UG hebt dan heb je natuurlijk wel het risico dat het fake is en als jij het uit de apotheek haalt, logischerwijs, niet.
Ligt er aan in welk land je naar de apotheek gaat.Ja maar dan kom je met het echt of nep. Stel je gaat ervan uit dat de UG tamoxifen die je hebt echt is, dan zou er geen verschil moeten zijn tussen UG en HG tamoxifen. Maar als je UG hebt dan heb je natuurlijk wel het risico dat het fake is en als jij het uit de apotheek haalt, logischerwijs, niet.
Opzich ook terecht toch, Ik snap dat je in de toekomst niet met gyno wilt competen maar heb je er atm zoveel last van dan?Naja hij wil niet dat ik daar nu mee ga kloten en vind het ook niet nodig, hij heeft ernaar gekeken en zei het is nog niet verhard dus kan je beter nog even wachten en kijken of het uit zichzelf weg gaat. Zie veel mensen zeggen hier dat tussen HG en UG geen verschil is, maar dat van mij is komt uit de apotheek.
Wil jij een operatie van minimaal 1500 euro die je zelf moet betalen?Opzich ook terecht toch, Ik snap dat je in de toekomst niet met gyno wilt competen maar heb je er atm zoveel last van dan?
Ohja ondergedoseerd kan het nog zijn, daar had ik niet aan gedacht. Geef ik je gelijk in. HG is voor alles gewoon beterHet is niet per se een kwestie van echt of nep. Het kan ook nog ondergedoseerd zijn of de grondstof zelf is van inferieure kwaliteit. Maarja ik zeg niet dat jouw shit fake is... integendeel ik hoop voor je van niet! Ik gaf alleen mijn persoonlijke mening over HG vs UG tamoxifen. Ancillaries haal je imo het beste gewoon HG als je daar de mogelijkheid toe hebt
Wil er gewoon het liefst zsm vanaf. Los van competen, ik vind het zelf niet mooi. Is ook terecht hoor wat mn pa zegt. Moet niet onnodig medicatie gaan slikkenOpzich ook terecht toch, Ik snap dat je in de toekomst niet met gyno wilt competen maar heb je er atm zoveel last van dan?