Fitness Seller

gyno: bijwerkingen ?

Bezoekers in topic

Beast85

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
15 sep 2008
Berichten
82
Karma
0
Hoi, zit nu in 2de week dianakuur en heb precies last van tepelvorming, weet nu neit of dit door de kuur is of door het feit dat ik 2 maand gestopt was met trainen en alles is beginnen hangen. Vraag is nu hoe herken je gyno precies en wat doe je eraan ?
Wat is best, nu stoppen met kuur en nakuren of gwn mijn kuur doortrekken ?
Als er kans is op permanente schade zou ik willen stoppen meteen, iemand ervaring hiermee ?
grtz
 

flokke

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
586
Karma
32
Lengte
1m74
Massa
89kg
Begint met overgevoelige tepels. Bv wanneer je T-shirt erover wrijft.
 

ironaddicted

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
3 sep 2008
Berichten
1.894
Karma
35
Soms trek het na de kuur meteen weg. En soms blijft het wat langer. En in sommige gevallen ok permanent.
Misschien met nolva starten totdat je klaar bent met je kuur.
 

Beast85

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
15 sep 2008
Berichten
82
Karma
0
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4
Soms trek het na de kuur meteen weg. En soms blijft het wat langer. En in sommige gevallen ok permanent.
Misschien met nolva starten totdat je klaar bent met je kuur.

nolva en diana, werken die elkaar niet tegen ?
 

teh maniac

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
5 sep 2006
Berichten
1.416
Karma
63
Lengte
1m81
Massa
93kg
je dia stoppen want dia werkt niet als je nolva gebruikt . en ik moest ff lachen tepelvorming had je dat voor je kuur nog niet dan :d
 

ikzelf

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mei 2007
Berichten
657
Karma
9
Hoi, zit nu in 2de week dianakuur en heb precies last van tepelvorming, weet nu neit of dit door de kuur is of door het feit dat ik 2 maand gestopt was met trainen en alles is beginnen hangen. Vraag is nu hoe herken je gyno precies en wat doe je eraan ?
Wat is best, nu stoppen met kuur en nakuren of gwn mijn kuur doortrekken ?
Als er kans is op permanente schade zou ik willen stoppen meteen, iemand ervaring hiermee ?
grtz

Tepelvorming? Je bedoelt puffy niples?
Als het erg gevoelig is en je voelt een hardknobbeltje dan heb je last van gyno en kan je maar beter nolvadex gaan nemen..

Als je gewoon puffy niples hebt is niets aan de hand, komt door het vele vocht dat je aanzet bij dianabol icm zout en hoge kh..
 

ikzelf

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mei 2007
Berichten
657
Karma
9
nolva en diana, werken die elkaar niet tegen ?

Je vocht gains worden minder dus er zijn mensen hier die dat als massa beschouwen en er van balen dat ze minder wegen op de weegschaal..
 

Alien

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
23 jun 2003
Berichten
3.081
Karma
10
sorry maar ik vind dit fail; dit zijn zaken die je moet weten nog voor je begint, dus lees de stickies maar door.
 

Naar boven