XXL Nutrition

Gyno operatie

Bezoekers in dit topic

wemredino

Cool Novice
Lid geworden
1 feb 2019
Berichten
65
Waardering
13
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hoi allemaal.

Vraagje, heeft hier iemand een gyno operatie gehad? De mijne word namelijk vergoed, alleen weet niet of ze hier ook een bloed onderzoek gaan doen om te kijken of ik thc of verhoogde hormoonwaardes heb.

Iemand die deze operatie ondergaan is en mij er meer over kan vertellen qua voorafgaande onderzoeken.

Wil niet dat ze iets vinden waardoor ik nooitmeer in aanmerking kom met een vergoeding.

Cheers,
 
Je kan je gyno ook zonder operatie zo klein krijgen dat hij nieteens meer zichtbaar is. Dan is een operatie niet nodig
 
Heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me zeer sterk dat ze het niet gaan vergoeden omdat je wiet rook. Er zijn inderdaad onderzoeken dat wiet je oestrogeen kan verhogen en zo gyno kan veroorzaken. Maar ga er niet vanuit dat ze daarna zoeken en überhaupt je daarop zullen gaan straffen. Anabolen is een heel ander verhaal natuurlijk. Ik vraag me ook af hoe erg het bij jou is omdat ze het al snel als cosmetische ingreep zien en dus niks vergoeden?
 
Hoi allemaal.

Vraagje, heeft hier iemand een gyno operatie gehad? De mijne word namelijk vergoed, alleen weet niet of ze hier ook een bloed onderzoek gaan doen om te kijken of ik thc of verhoogde hormoonwaardes heb.

Iemand die deze operatie ondergaan is en mij er meer over kan vertellen qua voorafgaande onderzoeken.

Wil niet dat ze iets vinden waardoor ik nooitmeer in aanmerking kom met een vergoeding.

Cheers,
Als de gyno recent is komen opzetten is het gebruikelijk om verder bloedonderzoek te verrichten om een oorzaak te achterhalen. Hierbij wordt gekeken naar testosteron-, oestradiol-, LH-, hCG-, TSH,- en prolactinewaardes.

Middelengebruik kan worden uitgevraagd, maar dit wordt niet in je bloed getest. Ik weet verder niet of het van invloed is op vergoeding vanuit de verzekering, het lijkt mij van niet.
 
Je kunt het knobbeltje in sommige gevallen best heel klein krijgen en daarmee zga onzichtbaar. Echter groeit het vaak tijdens de volgende kuur of bij het staken van de tamoxifen inname.
 
Je kunt het knobbeltje in sommige gevallen best heel klein krijgen en daarmee zga onzichtbaar. Echter groeit het vaak tijdens de volgende kuur of bij het staken van de tamoxifen inname.
Ik heb 4 weken raloxifeen genomen en de gyno is zo erg gekrompen dat ik hem amper kan voelen. Ik cycle gewoon oestrogeen op pijl houden en dan komt ie ook niet zomaar terug
 
Je kunt het knobbeltje in sommige gevallen best heel klein krijgen en daarmee zga onzichtbaar. Echter groeit het vaak tijdens de volgende kuur of bij het staken van de tamoxifen inname.
Sommige ja, bij de meeste mensen zal er niks gebeuren als je al te laat bent.
 
Als je de mogelijkheid hebt om die shit (gratis) operatief te laten verwijderen zou ik dat zeker doen. De “nadelen” van een operatie (gedoe, paar weken niet trainen etc) vallen in het niet bij wat je allemaal voor troep moet slikken aan AI’s en SERMs om die gyno steeds maar onder controle te houden. Denk maar eens aan alle side effects die langdurig gebruik van die medicijnen met zich mee kan brengen, daar word je echt niet vrolijk van. Vooral als je van plan bent om nog heel lang en heel serieus bodybuilding te doen
 
Ik heb 4 weken raloxifeen genomen en de gyno is zo erg gekrompen dat ik hem amper kan voelen. Ik cycle gewoon oestrogeen op pijl houden en dan komt ie ook niet zomaar terug
Op een gegeven moment gaat het sws terug komen, dan ga je het toch niet de hele tijd proberen te nuken met allemaal middelen. Gewoon lekker uit laten groeien en een paar k betalen om het weg te laten snijden, of zoals in dit geval gratis. Die 3-4k die je betaald is je gezondheid wel waard
 
Weet iemand een Nederlandse of belgische chirurg/kliniek die de volledige klier weghaalt, waarbij hij gebruik maakt van een flapje vet onder tepel om het indeuken te voorkomen ?
 
Weet iemand een Nederlandse of belgische chirurg/kliniek die de volledige klier weghaalt, waarbij hij gebruik maakt van een flapje vet onder tepel om het indeuken te voorkomen ?
In België doen ze dat niet heb ik begrepen. In Nederland wordt eerst een deel van vet en klier verwijdert oa in Velthuis kliniek. Zij kunnen je ook beter van info voorzien, of Radboudumc
 
Bedoel je hiermee dat bij velthuis kliniek volledige klier wordt verwijdert of alleen overtollig klierweefsel?
Bedankt voor de reactie btw.
 
Bedoel je hiermee dat bij velthuis kliniek volledige klier wordt verwijdert of alleen overtollig klierweefsel?
Bedankt voor de reactie btw.
Afhankelijk van je situatie misschien. In 1e instantie niet. Daarom kun je het beste contact met hen opnemen.
 
Back
Naar boven