AndroidHealthClinic

gyno/puffy nipple operatie before en after pics

• Topic Starter Topic Starter
Had je er ook echt last van dan?
Het word alleen vergoed als de verzekerde er erg last van heeft.

maar wie beslist hoeveel last de verzekerde ervan ondervind?

Het is gewoon een spelletje... als je geluk hebt word het vergoed en anders moet je zoals Wesley aardig dokken.

maar wie beslist hoeveel last de verzekerde ervan ondervind?

Het is gewoon een spelletje... als je geluk hebt word het vergoed en anders moet je zoals Wesley aardig dokken.

Ik heb alles geprobeerd, 3 keer in beroep gegaan, op pijn gegooid; niets hielp.
Uiteindelijk de knoop doorgehakt.
1 keer veel betalen, maar er mijn hele leven profijt van hebben. Is het uiteindelijk wel waard, vind ik.

Ik heb alles geprobeerd, 3 keer in beroep gegaan, op pijn gegooid; niets hielp.
Uiteindelijk de knoop doorgehakt.
1 keer veel betalen, maar er mijn hele leven profijt van hebben. Is het uiteindelijk wel waard, vind ik.

jaa begrijp ik helemaal! Schaamde er me ook dood voor hoor. heb jij verband er al af gehad? Misschien handig om before en after pics te posten als je dat wil hoor. Denk dat mensen er wel wat aan hebben.

jaa begrijp ik helemaal! Schaamde er me ook dood voor hoor. heb jij verband er al af gehad? Misschien handig om before en after pics te posten als je dat wil hoor. Denk dat mensen er wel wat aan hebben.

Heb het verband er gisteren afgehaald.
Zag er erg goed uit; een platte borst, en geen puntige tepels meer.:D
Ben erg tevreden.
Zal wanneer de blauwe plekken weg zijn foto's maken.

Heb het verband er gisteren afgehaald.
Zag er erg goed uit; een platte borst, en geen puntige tepels meer.:D
Ben erg tevreden.
Zal wanneer de blauwe plekken weg zijn foto's maken.

blij om te horen man! leuk voor je! haha is goed ik zie ze wel verschijnen. Pijn is bij mij nu ook flink minder dus gaat de goeie kant op:-)

Hey patrick

Ten eerste super dat je het gedaan heb! Dat zal zeker een verbetering wezen, ben benieuwd naar het eindresultaat!
Even een vraagje aangezien ik er zelf ook aan zit te denken, Heb je bij huisarts of ergens een test moeten laten uitvoeren over je testosteron gehalte ivm. anabolen gebruik? als dat zo is kan ik het namelijk voorlopig nog niet doen..

Hey patrick

Ten eerste super dat je het gedaan heb! Dat zal zeker een verbetering wezen, ben benieuwd naar het eindresultaat!
Even een vraagje aangezien ik er zelf ook aan zit te denken, Heb je bij huisarts of ergens een test moeten laten uitvoeren over je testosteron gehalte ivm. anabolen gebruik? als dat zo is kan ik het namelijk voorlopig nog niet doen..

hey,

Nee ik heb zelf eerst research op internet gedaan naar welke arts goed is in deze operaties. Vervolgens contact op genomen met de arts en de assistente heeft in het ziekenhuis een formulier ingevuld waardoor 't vergoed werd. Huisarts is er niet aan te pas gekomen.

Gewoon zeggen dat het er sinds de puberteit al zit;-) denk dat je zo de meeste kans maakt.

En wanneer ga je nou trainen ?

Ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik ben afgelopen vrijdag geopereeerd(4-4), en ga van de week wel benen trainen; zittende oefeningen weliswaar.
Wanneer ik mijn bovenlijf ga trainen ben ik nog niet helemaal over uit.
Sowieso neem ik 2 weken rust, kan oplopen tot 4-6 weken.

in t ziekenhuis word aangegeven 6 weken. Dat zal dus wel ongeveer 4 weken zijn. Zwaar k*t, hiervoor ookal 3 maanden niet kunnen trainen door een kneuzing in me hand, maar goed je kan niet alles hebben...

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

Ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik ben afgelopen vrijdag geopereeerd(4-4), en ga van de week wel benen trainen; zittende oefeningen weliswaar.
Wanneer ik mijn bovenlijf ga trainen ben ik nog niet helemaal over uit.
Sowieso neem ik 2 weken rust, kan oplopen tot 4-6 weken.

Heb het idee dat jou herstel wat beter verloopt dan die van mij...
De pijn is bij mij aan het wegtrekken, maar voel het nog wel. Alleen benen is voor mij dus ook nog geen optie.

Ga morgen voor het eerst douche:o

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

kan het eigenlijk terug komen na operatie? weet iemand dat?

Mijn borst is weer ietsje gezwollen ten opzichte van zaterdag(1 dag na de operatie).
Ik hoop dat dit wondvocht/bloeduitstortingen zijn, en dat dit na verloop van tijd weg trekt.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Mijn borst is weer ietsje gezwollen ten opzichte van zaterdag(1 dag na de operatie).
Ik hoop dat dit wondvocht/bloeduitstortingen zijn, en dat dit na verloop van tijd weg trekt.
Heeft iemand hier ervaring mee?

aww dat zuigt:-( gelukkig heb ik dit zelf nog niet, maar het schijnt dat dit littekenweefsel ofso is. Zou het even tijd geven je moet binnenkort ook terug naar je behandelend arts neem ik aan?

Vragen wat die ervan vind. Zoals scheurijzer hier al aangaf en wat ik van de meeste hoor is dat je pas serieus het resultaat gaat zien na 3 maanden.

..

Laatst bewerkt:
Ik heb gelukkig geen puffy nipples meer, iig van dat verlost.
Idd, lees dat liposuctie een paar weken nodig heeft voordat het uiteindelijke resultaat zichtbaar is.
Maar het is toch irritant als ik nu in de spiegel kijk.
We houden hoop.:)

Jij helemaal happy met je resultaat op het moment?

ja precies zo denk ik ook! hoe het zich ook gaat ontwikkelen altijd beter als t was.

Ben er wel tevreden over effe kijken hoe het word als het gaat genezen.

3,5 week na operatie:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben er wel tevreden over. Aan de onderkant waar het sneetje is gemaakt is de tepel een soort van opgezwollen (vrij zeker van dat dit geen gyno meer is) . Lees op internet dat dit door het litteken komt. Iemand hier ervaring mee? Verder is de tepel nog een beetje naar binnen (soort kratertje), maar dat heeft tijd nodig lijkt me. Het ziet er nu al tien keer beter uit dan dit het was imo.

In 't ziekenhuis zeiden ze ook dat het er goed uit zag moet over drie maanden weer terug komen om het eindresultaat te bekijken. Zal dan ook nog een laatste pic posten hier. Vanaf vandaag draag ik nu ook geen vest meer voor de druk.

Netjes kerel !
Ziet er toppie uit ;)

Hoi,

Ik had ook last van gyno.
Ik heb mij deze week ook laten behandelen.
Bij mij zijn de klieren volledig weggehaald onder plaatselijk verdoving.
Ik ben wel naar huis gestuurd met een drain in elke borst om het wondvocht af te voeren.
De eerste 2 dagen had ik veel pijn. Ik kon ook moeilijk slapen door de pijn.
Na 2 dagen hebben ze de drains verwijderd en de pijn was dan ook ineens verdwenen :)
Ik moet nu 2 weken met een band rondlopen voor de druk. Deze zit echt niet lekker!

Ik heb 'before' foto's getrokken, maar de 'after' foto's zal ik maken als ik de pleisters nog eens vervang.

Ik heb de operatie laten uitvoeren door Patrick Dedoncker (Lokeren/Vilvoorde)
Heb alles zelf moeten betalen: 1550€ voor operatie + nazorg.

Terug
Naar boven