AndroidHealthClinic

gyno/puffy nipple operatie before en after pics

• Topic Starter Topic Starter
Hoi,

Ik had ook last van gyno.
Ik heb mij deze week ook laten behandelen.
Bij mij zijn de klieren volledig weggehaald onder plaatselijk verdoving.
Ik ben wel naar huis gestuurd met een drain in elke borst om het wondvocht af te voeren.
De eerste 2 dagen had ik veel pijn. Ik kon ook moeilijk slapen door de pijn.
Na 2 dagen hebben ze de drains verwijderd en de pijn was dan ook ineens verdwenen :)
Ik moet nu 2 weken met een band rondlopen voor de druk. Deze zit echt niet lekker!

Ik heb 'before' foto's getrokken, maar de 'after' foto's zal ik maken als ik de pleisters nog eens vervang.

Ik heb de operatie laten uitvoeren door Patrick Dedoncker (Lokeren/Vilvoorde)
Heb alles zelf moeten betalen: 1550€ voor operatie + nazorg.

Pittig prijsje maat!

Aha, ja de een gebruikt drains en de ander weer niet het is allemaal een beetje verwarrend. Wat ik je echt mee kan geven als advies is: Heb geduld het uiteindelijke resultaat duurt ongeveer 3 maanden de ene dag zal je zo blij zijn met het resultaat en een andere dag wel 10 min in de spiegel kijken en je afvragen of het ooit nog goed komt:p

De eerste paar dagen waren inderdaad zwaar k*t! aha, ja die band wel ff om houden voor de druk. Ik ben eergisteren weer voor het eerst gaan trainen. Goed je rust pakken en luister naar je lichaam bro!

Succes en beterschap ik kijk uit naar je after foto's!

Respect dat je een topic er voor opent.:thumbs:
Ziet er netjes uit man!
Wat was volgens de artsen de oorzaak dat het zo opspeelde?

Zoals beloofd, de voor en na foto's.
Sorry voor de slechte kwaliteit...
Foto is 2 weken na operatie.
Naast mijn tepel voel ik wel wat hard (litteken?)weefsel. Je kan het niet zien maar wel voelen. Ik hoop dat het zo blijft!

Picture0007.jpg

Picture0032.jpg

Pittig prijsje maat!

Aha, ja de een gebruikt drains en de ander weer niet het is allemaal een beetje verwarrend. Wat ik je echt mee kan geven als advies is: Heb geduld het uiteindelijke resultaat duurt ongeveer 3 maanden de ene dag zal je zo blij zijn met het resultaat en een andere dag wel 10 min in de spiegel kijken en je afvragen of het ooit nog goed komt:p

De eerste paar dagen waren inderdaad zwaar k*t! aha, ja die band wel ff om houden voor de druk. Ik ben eergisteren weer voor het eerst gaan trainen. Goed je rust pakken en luister naar je lichaam bro!

Succes en beterschap ik kijk uit naar je after foto's!

Hoe lang heb jij die band moeten dragen?
Ik draag de band nu 2 weken, en moet nog hem nog tot het einde van de week dragen.
Het dragen van de band went wel na een paar dagen. 'k Ga hem misschien wel missen! NOT! :D

Ook ik heb Gyno gehad.
3 jaar geleden laten weghalen. Ik had het enkel langs mijn linker kant.

Zal binnenkort de foto's een zoeken na de examens en deze online zetten.
Ikzelf heb wel heel veel pijn gehad. Kort na de operatie moest ik een steunverband dragen om zwellingen tegen te gaan om de borst zo plat mogelijk te hebben, dit deed verschrikkelijk veel pijn de eerste week.
Ook ik heb 2 dagen rondgelopen met een drain.

Voor de schrik moet je het niet laten, je bent zo gelukkig dat het weg is daarna!

Zoals beloofd, de voor en na foto's.
Sorry voor de slechte kwaliteit...
Foto is 2 weken na operatie.
Naast mijn tepel voel ik wel wat hard (litteken?)weefsel. Je kan het niet zien maar wel voelen. Ik hoop dat het zo blijft!

netjes hoor!

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

Hoe lang heb jij die band moeten dragen?
Ik draag de band nu 2 weken, en moet nog hem nog tot het einde van de week dragen.
Het dragen van de band went wel na een paar dagen. 'k Ga hem misschien wel missen! NOT! :D

hahaha ja zo band lijkt me ook k*t ik had een vest ik had hem 4 weken aangehouden. Op een gegeven moment kon ik wel een beetje naar buiten enzo maar dat vest moest aan blijven wat natuurlijk dus ongelofelijk ging meuren!:D:o

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

Ook ik heb Gyno gehad.
3 jaar geleden laten weghalen. Ik had het enkel langs mijn linker kant.

Zal binnenkort de foto's een zoeken na de examens en deze online zetten.
Ikzelf heb wel heel veel pijn gehad. Kort na de operatie moest ik een steunverband dragen om zwellingen tegen te gaan om de borst zo plat mogelijk te hebben, dit deed verschrikkelijk veel pijn de eerste week.
Ook ik heb 2 dagen rondgelopen met een drain.

Voor de schrik moet je het niet laten, je bent zo gelukkig dat het weg is daarna!

ja precies man! je moet het voor de operatie echt niet laten. Ah oke! ik kijk uit naar je foto's:-)

vandaag langs de dokter geweest voor controle. Stond echt binnen 2 minuten weer buiten met de mededeling dat alles goed was en dat het gewoon nog wat meer tijd nodig heeft voordat de linkertepel knop naar buiten komt. Over een jaar nog is naar kijken en als ik niet tevreden ben kan ik altijd nog langskomen.

Terug
Naar boven