XXL Nutrition

Gyno ??

Xx Magic xX

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
79kg
Vetpercentage
9%
Hoi,

Een 7 tal maanden geleden, heb ik een knobbeltje opgemerkt in mijn linkerborst, het jeukt soms en is best gevoelig.

Stond er niet bij stil dat het gyno zou kunnen zijn, omdat ik toch al ff niet meer gekuurd heb. (denk 2 jaar ofzo)

Mijn huisarts zei uiteraard dat het niets was en dat het wel vanzelf zou wegtrekken.

Je ziet niets aan mijn borst (gelukkig maar), maar door wat opzoekwerk besef ik dus dat het gyno is.

Heb net een kuurtje orals only anavar genomen, maar had het er dus al van ervoor. (ben met de kuur nu ongeveer 2 weken gestopt)

Nu mijn vraag, is het aan te raden nu nolvadex 20mg/dag te nemen voor 4 weken ?

En zou het gewoon willen nemen voor de zekerheid, of raden jullie dit af ?

bedankt al,

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ok snap de verwarring :

Je hebt al 2 jaar niet meer gekuurd... maar bent 2 weken geleden gestopt met anavar... ahaaa..

Is al 2 jaar geleden nog een inject kuur gedaan, 7 maand of 8 geleden last gekregen van mijn borst.

Huisarts geweest en die zie dat het een kliertje was en ik er niet echt op moest letten en dat het vanzelf wel zou wegtrekken. (geen verband gezien in het kuren daarmee)

Heb er niet zo veel last van, enkel als ik erop lig, of er tegen bots of dergelijke... dus verder geen actie ondernomen.

Dan ongeveer 6 weken geleden een anavar kuurtje begonnen van 4 weken, die nu dus ongeveer 2 weken voorbij is.

Omdat ik meerdere malen gelezen heb dat anavar geen nakuur nodig heeft dus ook geen nakuur begonnen.

Je hoort eigenlijk al 2 weken bezig te zijn met nolva

ja snap ik, is het verstandig deze alsnog te beginnen ?

graag mening wat ik best kan doen in de situatie waar ik nu inzit.

Heb al wel een afspraak gepland bij de gynaecoloog (klinkt raar, maar daar hebben ze me naar toe gestuurd) deze week.

Misschien is het idd gewoon een opgezwollen kliertje rond je tepel.

Misschien is het idd gewoon een opgezwollen kliertje rond je tepel.

Stel dat het gewoon een kliertje rond men tepel is, kan het dan veel kwaad om toch nolva te nemen, voor de zekerheid ?

Hard knobbelte, dat gevoelig is .... hmmm ben er gewoon niet gerust in, dermee.

for f**k sake. En mensen vinden t raar dat er zo'n stereotype op juicegebruikers zit. Jij levert een keurige bijdrage

Had je ff flink wat meer mogen lezen...

Is je clitje ook gegroeid dan?
Ga ergens anders wat bijdehand doen.. want dit trekt echt nergens op.

Als dat jouw mening is om iemand te helpen .. heb je ofwel 1 hersencel of ben je nog een puber.

In elk geval best zielig en je iq is te laag voor op deze site wat te posten.

Ga ergens anders wat bijdehand doen.. want dit trekt echt nergens op.

Als dat jouw mening is om iemand te helpen .. heb je ofwel 1 hersencel of ben je nog een puber.

In elk geval best zielig en je iq is te laag voor op deze site wat te posten.

Als jij niet nakuurt weet ik niet wat jou IQ dan wel niet mag zijn.

Zoals JW al heeft gezegd, jij bent een schoonvoorbeeld van iemand die gewoon maar ''anaboluh'' gaat spuiten omdat het allemaal maar niet snel genoeg gaat terwijl je waarschijnlijk geen flauw benul hebt van wat je daadwerkelijk aan het doen bent.
Elke boer kan een spuit in zich zetten of (4 weken....) pillen slikken.

En dat je eerst aan van alles begint en achteraf pas dingen echt gaat inlezen zegt eigenlijk al genoeg.

sgoed

Je doet maar wat dus en hebt geen idee wat?

Sommige mensen... :o

Als jij niet nakuurt weet ik niet wat jou IQ dan wel niet mag zijn.

Zoals JW al heeft gezegd, jij bent een schoonvoorbeeld van iemand die gewoon maar ''anaboluh'' gaat spuiten omdat het allemaal maar niet snel genoeg gaat terwijl je waarschijnlijk geen flauw benul hebt van wat je daadwerkelijk aan het doen bent.
Elke boer kan een spuit in zich zetten of (4 weken....) pillen slikken.

En dat je eerst aan van alles begint en achteraf pas dingen echt gaat inlezen zegt eigenlijk al genoeg.

Jouw eerste reactie was oerdom, maar deze is nog dommer.

Ik ga me niet verlagen naar jouw lukrake onzin ... bedankt voor de mooie bijdrage aan dit topic, het helpt me enorm.

Hopelijk als je hetzelfde probleem kent, krijg je enkel dezelfde onzin te horen zoals je zelf nu uitkraamt.

Hij bedoelt het precies zoals ik het zei.
Ow jij antwoord voor hem nu ?

Gaat toch nergens over zeker .. als je de post duidelijk had gelezen had ik het gezegd dat het van voor men anavar kuur is.

Inject kuren steeds met nakuur gedaan.

Er staat genoeg beschreven dat een lichte oral only kuur.. van 4 weken.. Geen nakuur noodzakelijk is.

Dus waar gaat dit over ?

Je zou het kunnen nemen, maar bij mij hielp het niets toen ik lichtelijk last kreeg van gyno. Uiteindelijk pas een operatie achter de rug gehad, wat mij prima is bevallen. Mocht je voor niet te veel geld een operatie willen overwegen, dan is mijn log miss iets voor je:

https://forum.bodybuilding.nl/topics/gyno-operatie-log-gynaecomastie.396509/

Ok bedankt voor je reactie.

Heb je log gelezen ! Top dat je dit wil delen.

Kan je mss even meer uitleg geven.. waar je last van had en/of je dit aan je zag en zo ja .. wat zag je dan juist ?

Dan kan ik het vergelijken met mijn huidige situatie.

Beterschap alvast !

Je zou het kunnen nemen, maar bij mij hielp het niets toen ik lichtelijk last kreeg van gyno. Uiteindelijk pas een operatie achter de rug gehad, wat mij prima is bevallen. Mocht je voor niet te veel geld een operatie willen overwegen, dan is mijn log miss iets voor je:

https://forum.bodybuilding.nl/topics/gyno-operatie-log-gynaecomastie.396509/

Terug
Naar boven