MuscleMeat

Haar milimeteren!

Bezoekers in dit topic

PjanoozManiac

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2008
Berichten
1.572
Waardering
109
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
20%
Volgende week afspraak bij de kapper, zit er aan te denken om het te laten milimeteren.
Heb nu toch wel erg lang haar, beetje warm in de zomer:(

Meer mensen met gemilimeterd haar?
 
ligt er aan of het je staat of niet. Zo ja geen probleem toch. Staat mij totaal niet, maar af en toe haal ik het toch af. Maar krijg dan meteen weer spijt. Dan loop ik zsm een winkel binnen en koop een pet :P
 
Doe gewoon kaal, kan je er 2 weken langer tegenaan in de zomer :p
 
Langer nonchalant haar is in deze zomer.

Maar ik zou het wel doen als ik jou was, ziet er vaak goed uit. Je kan het ook zelf doen of door de kapper.
 
Zit er over na te denken, maar weet niet of het me staat :D
 
Heb het wel gehad, alleen ik leek gelijk 5 jaar jonger door die kop. Na ong 2 jaar weer langer laten groeien.

Het is wel erg makkelijk want je hoeft je haar nooit te doen en het voelt lekker zacht aan.

Je moet wel vaker naar de kapper of je moet het zelf vaker doen maar dat merk je vanzelf wel:D
 
Yup, doe het alleen wel zelf natuurlijk.
 
Volgende week afspraak bij de kapper, zit er aan te denken om het te laten milimeteren.
Heb nu toch wel erg lang haar, beetje warm in de zomer:(

Meer mensen met gemilimeterd haar?
wtf? maak ji een afpsraak om naar de kapper te gaan>>>

i lolled
 
Ik krijg er altijd zo tuig kop van, heb ik sowieso al maar dan helemaal.
 
Ja,, meestal maak ik een afspraak omdat t er anders niet van komt.

Ben echt me lange haar zat nu, en wil is wat anders!
 
Jij betaald ervoor om er enkel een tondeuse overheen te laten gaan?
 
Jij betaald ervoor om er enkel een tondeuse overheen te laten gaan?

Voor de eerste keer wel ja, maar int vervolg als t leuk zit zal ik t dan maar door me vriendin of zus laten doen :D
 
Langer nonchalant haar is in deze zomer.

Maar ik zou het wel doen als ik jou was, ziet er vaak goed uit. Je kan het ook zelf doen of door de kapper.

Hahaha, wat boeid het wat er in is
 
Hahaha, wat boeid het wat er in is

+2,3 miljoen.

Ik heb er ook over nagedacht, millimeteren, maar doe het toch maar niet. Volgens mij ben ik dan echt een gedrocht, nu kan ik me nog verschuilen achter mijn massive pruik. + dan verlies ik instant 10kg bodyweight :(
 
Ligt natuurlijk aan hoe het je staat. Ben je een eckte alpha male met brede kaaklijn etc. dan zal het je waarschijnlijk goed staan. Zie je eruit als een ****ing homofiel dan wordt het natuurlijk iets minder...
 
Hahaha, wat boeid het wat er in is

In dit geval niet zoveel.

Maar jij let er toch ook op om goed over te komen ?

Het boeit wel degelijk wat er in is. Jij loopt toch ook niet meer rond in die strakke spijkerbroeken tot je middel ?
 
Ligt natuurlijk aan hoe het je staat. Ben je een eckte alpha male met brede kaaklijn etc. dan zal het je waarschijnlijk goed staan. Zie je eruit als een ****ing homofiel dan wordt het natuurlijk iets minder...

Opzich zou t me best kunnen staan denk ik, ook wel met me forse baardgroei erbij inbegrepen. Vind dat ook wel tof, echt kort haar met een mooie baardgroei.
 
In dit geval niet zoveel.

Maar jij let er toch ook op om goed over te komen ?

Het boeit wel degelijk wat er in is. Jij loopt toch ook niet meer rond in die strakke spijkerbroeken tot je middel ?
Jonguh je gaat toch niet mee met die nichten mode.
 
Back
Naar boven