XXL Nutrition

Haar milimeteren!

Koop een tondeuse en doe het zelf. Doe ik ook. Voor 15 euro heb je een prima tondeuse, terwijl je bij de kapper 20 euro betaalt om het 1 keer te laten doen. Met een tondeuse kan je het zelf 500 keer doen.

Het is echt extreem aangenaam om geen aandacht aan je haar te hoeven besteden. En in de zomer een stuk minder warm. Zeker aan te raden!

Ga het denk ook wel doen.
Heb nu ook half lang haar.

Heb alleen een vrij lang hoofd, weet niet of het staat. Maarja je wordt toch op ten duur kaal. En ik heb al erg dun haar, dus zal er toch wel een keer aan moete geloven.

• Topic Starter Topic Starter
Ik twijfel er beetje aan,, of t dan wel goed is als ik dan zelf zo'n ding koop. De eerste keer laat ik gewoon liever door de kapper doen :)

Ik ben al 2jaar niet naar de kapper geweest. Gewoon altijd tondeuze erdoor..
Scheelt me toch 100 euro op 2 jaar ofzo
Gewoon doen..

Ik twijfel er beetje aan,, of t dan wel goed is als ik dan zelf zo'n ding koop. De eerste keer laat ik gewoon liever door de kapper doen :)

wat kan er nou mis gaan ??, dan vraag je het gewoon aan je vriendin of aan je ma ofzo. beetje fatsoenlijke tondeuse halen, over je kop heen halen, afspoelen en klaar. eventueel nog achter in je nek scheren en de haartjes rond je oor wegknippen omdat je daar slecht bij kan.

Zeld ben ik wel kalend en heb eind vorig jaar ofzo ook maar besloten een tondeuse aan te schaffen.
Gebruik hem iedere week/om de week op de kortste stand (geen opzetstukje) en is echt super relaxed.

veel mensen vonden het me goed staan. Ook veel mensen vonden dat mijn oude haar nog wel genoeg was om te laten staan, maar ik moet zeggen dat ik de net niet periode gelukkig voor was en de eer aan mezelf hebgelaten :D

Verder is het super handig om je haar niet meer in model te hoeven brengen.

wat kan er nou mis gaan ??, dan vraag je het gewoon aan je vriendin of aan je ma ofzo. beetje fatsoenlijke tondeuse halen, over je kop heen halen, afspoelen en klaar. eventueel nog achter in je nek scheren en de haartjes rond je oor wegknippen omdat je daar slecht bij kan.
hahahahaha @ts niet zelf doen, het kan serieus misgaan:(

hier elke 2 weken met de tondeuse erover, 2mm. In de winter 3mm :)

Met een kale kop lijk je buffer!

doen !

Heerlijk man, hoef nooit me haar te doen

Sinds ik me haar millimeter maak ik de gains van mijn leven!

OT: ik zit er ook overna te denken het deze zomer is te laten doen, veel vrienden van me doen het ook en ik denk dat het nog wel redelijk staat ook :D

Sinds gisteren weer is kort haar, en ik had me vandaag toch een aantrek bij de vrouwtjes!

milimeter m'n haar al vanaf zomer 2008, wil niet anders meer :D zodra het weer wat langer begint te groeien krijg ik gelijk de neiging die troep eraf te scheren

Terug
Naar boven