MuscleMeat

Haar milimeteren!

nope, gwn opscheren met 1 en overlopen in 2 aan de achterkant en zijkant...de rest in stekels, bakkerbaarden in puntjes (jaaaa, ik weet :sd: )

Ik had vroeger altijd lang haar. Toen zat ik er op een gegeven moment ook aan te denken om het te milimeteren. Dus stonden weken mezelf af te vragen of het me wel zou staan. Toen toch maar bedacht: **** it, je weet pas hoe het staat als je het doet. Dus naar de kapper gefietst en het laten doen :) Het staat met goed dus heb het nog steeds (1,5 jaar later). Gewoon doen als je twijfelt. Het ergste wat er kan gebeuren is dat het je niet staat, maar binnen een paar weken kun je weer gel ofzo erin dus ook geen probleem meer ^^

fuk mode, draag gewoon wat jezelf comfortabel vind ipv dat meeloper gedrag :)

ot: ik heb het wel gehad, puur voor het gemak en het stond me ook wel. soms heb ik wel de neiging om de tondeuse te pakken en alles eraf te halen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga t dus gewoon doen! :D

Post before en after pics.

Hier ook een kale, in het begin is het wennen. Maar ik moet er niet meer aan denken om haren te hebben. Al die onnodige tijd in het wassen, in model brengen laten knippen, enz.

Niet verbaasd zijn als je vet wit onder je haren bent. Eerst eens goed die bulles laten bakken in de zon.

yep nu al bijna 2 jaar, bevalt prima.

Als ik jou was zou ik overigens gaan voor 'n blow-out. :sd:

Ik ga er deze zomer ook maar eens aan geloven denk ik. Ik gok dat ik een dikke rotkop krijg, maar wil het wel een keer proberen:p.

Elke donderdag de tondeuse eroverheen op de kortste stand:)

elke week alleen achter in nek (heb krullen...en juist daar krult t al bij meer als +-3 a 4 mili

en om de week laten doen door vaders moeders of wie er ok in de buurt is...op 2,5 mili dacht ik!!!

zo weinig mogelijk haar is de mode...waar t dan ok zit:P

Begin is ff wennen maar daarna wil je niet anders meer ;)

Sinds een maand ook kaal na 10 jaar lang haar. Instant 10 kilo op je PR's gegarandeerd.

Doen! Je bent een man, dus niet staan met kort haar is imo bullshit.

enkele maanden ook mm geschoren, na halflanghaar tot bijna aan de schouders.
Allemaal leuk tot je het terug weer wil laten groeien, dan moet je echt een k*tperiode door :(

Sommige zijn echt bitches hier. **** it als het niet staat. Het groeit van zelf wel weer aan.

Ja ik heb het ook gedaan, en misschien kan je al raden wat er nu komt. Maar ik maak de gains van mijn leven sinds het lekker kort is!

Terug
Naar boven