AndroidHealthClinic

Haaruitval

Iemand hier ervaring mee ?
Kreeg het gratis. Je kunt het oa bij Bono bestellen. https://bono.nl/foligain-shampoo-mannen-473ml?variant=39312706404431
(trioxidil shampoo en conditioner)
IMG_1920.jpeg

Trioxidil is een afgeleide vorm van minoxidil, maar is nooit bewezen dat het evengoed werkt. 2% is ook minder dan de standaard oplossing van 5% die bij minox gebruikt wordt.
Een shampoo heeft imo nooit een groot effect, omdat er simpelweg niet genoeg tijd is voor de huid om het op te nemen. Bij een lotion die uren de tijd heeft om opgenomen te worden is dat anders.

Niet de een goede shampoo helemaal onnuttig is, de meeste standaard shampoo's brengen alleen maar schade toe door de chemicaliën die erin zitten (voornamelijk sulfaten). Een gezonde hoofdhuid is daarom wel belangrijk.

Precies, je geeft zelf het antwoord al. Waarom worden sommige mannen kaal en andere niet? Los van wel/geen aas

Kan zomaar een haarstukje zijn, maar vergis je niet hoeveel profs een haartransplantatie hebben gedaan

• Topic Starter Topic Starter
Kan zomaar een haarstukje zijn, maar vergis je niet hoeveel profs een haartransplantatie hebben gedaan
Ja oké. Maar zoals een Jay cutler volle bos haar en zijn gebruik liegt er niet om.
Maar dat vind ik sowieso met veel dingen raar, bijvoorbeeld supplementen zoals “Zink” kunnen helpen tegen haarverlies. Maar zink kan ook zorgen voor een testosteronverhoging, (zal niet gek veel wezen) maar meer testosteron zorgt voor meer dht, is meer kans op haaruitval.

Klopt, omdat genetica gewoon de grootste factor is. Zou je kaal worden zonder aas gebruik? Dan gaat aas het versnellen. Zou je zonder aas nog een volle bos hebben op je 80e? Dan is de kans aanwezig dat aas je niet (volledig) kaal gaat maken.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, omdat genetica gewoon de grootste factor is. Zou je kaal worden zonder aas gebruik? Dan gaat aas het versnellen. Zou je zonder aas nog een volle bos hebben op je 80e? Dan is de kans aanwezig dat aas je niet (volledig) kaal gaat maken.
Ja dus simpel gezegd, hoe gevoeliger jou haarzakjes voor dht zijn. Hoe meer fked je bent.

Wat ik persoonlijk een beetje raar vind is dat ze bij die haartransplantaties alleen maar focussen op de inhammen en meanwhile wordt men rond de kruin alsnog gewoon kaal.

Valt me bij cbum op in sommigen van zijn filmpjes dat zijn haar daar alsnog dunnetjes is en bij Mike Sommerfelt is het al helemaal erg. Die heeft een paar jaar geleden ook een transplantatie laten doen.

Wat ik persoonlijk een beetje raar vind is dat ze bij die haartransplantaties alleen maar focussen op de inhammen en meanwhile wordt men rond de kruin alsnog gewoon kaal.

Valt me bij cbum op in sommigen van zijn filmpjes dat zijn haar daar alsnog dunnetjes is en bij Mike Sommerfelt is het al helemaal erg. Die heeft een paar jaar geleden ook een transplantatie laten doen.
Wesley en Cbum zijn zo tall dat die kale kruin minder opvalt. Zou het haar van Hadi en Derek echt zijn?

Vraag we af of wesley een haartransplantatie heeft gedaan hoor, hij is altijd best open over aas gebruik, waarom dan wel liegen over een transplantatie en een video maken vol middeltjes die (zogenaamd) wel het verschil hebben gemaakt.

Vraag we af of wesley een haartransplantatie heeft gedaan hoor, hij is altijd best open over aas gebruik, waarom dan wel liegen over een transplantatie en een video maken vol middeltjes die (zogenaamd) wel het verschil hebben gemaakt.
Vorig jaar las ik over zijn haartransplantatie?

Boys onder elkaar!

Zelf heb ik een haartransplantatie gehad, en daarvoor een jaar lang vooraf goed geleefd inclusief vitamine Biotine en een medicijn finasteride geslikt!
Mijn behandeling was super goed/nu ken ik de eigenaar persoonlijk en heb mijn fitniss leven met hem gedeeld!
Hij zei jongen; pak geen testosteron want je verliest meteen alles/nu wil ik graag weten van jullie/

Als je elke dag finasteride slikt/waardoor je testosteron geremd word en je geen haar uitval krijgt/
Ga ik dan nog wel vooruit
Of kan ik in combinatie met dat medicijn wel gewoon kuren zonder dat ik m’n kapsel verneuk

Ik heb in het verleden wel eens wat gebruikt/maar na de behandeling alleen 1 kuur anavar gepakt en gelezen daar geen gezeik mee te krijgen

Is dit dan t enige wat ik nog extra kan doen of denken jullie bij combinatie met die finasteride het wel mogelijk is iets zwaarders te gaan doen!?

Zelf heb ik me erbij neergelegd en me gefocust op meer te gaan tonen, dus drogen en strakker/maargoed

Het liefste verbeter ik m’n pr’s waar ik dus wel iets voor nodig heb!

Graag jullie ondervindingen hierin, alvast bedankt boys

Waar? Ik heb het nergens gelezen. In podcasts heeft hij het ook over cbums haartransplantstie en dat hij begrijpt als cbum niet meer aan de olympia meedoet, want “wil je je haar wel opnieuw riskeren”.

:hahaha: Dus Wesley vindt zijn haar belangrijker dan een Olympia titel? Wat een megool

Ja ik vind het ook overkomen als hopen dat je grootste concurrent opgeeft…

Ja ik vind het ook overkomen als hopen dat je grootste concurrent opgeeft…
Objectief gezien heeft Wesley nauwelijks concurrentie en dat zeg ik al jaren. Cbum tov Wes is als Frank Zane vs Anold: iets fraaiere lijnen maar verder eigenlijk niets.

Ik denk dat als jij zou kuren je er nog wel een tandje beter uitziet dan die twee

Terug
Naar boven