MuscleMeat

Haaruitval

Gebruik nu ketonozal (of hoe je dat schrijft) shampoo 3x week + RU.

Wil eigenlijk minox gebruiken. Het liefst pilvorm ivm gemak van toedienen. Alleen lastig aan te kopen hier.
Ketoconazol is voor schimmelinfectie, die snap ik niet helemaal😋 wat bedoel je met RU?
Op marktplaats kun je wel minoxidil van kirkland bestellen, via de huisarts is het 3x zo duur omdat het niet vergoed wordt…

Ketoconazol is voor schimmelinfectie, die snap ik niet helemaal😋 wat bedoel je met RU?
Op marktplaats kun je wel minoxidil van kirkland bestellen, via de huisarts is het 3x zo duur omdat het niet vergoed wordt…
Google maar eens naar naar ketoconazol en haaruitval.

RU is een topical solution. Een anti androgen. Gaat haaruitval tegen.

Minoxidil kan je zelf maken, waardoor je goedkoper uit bent.

Alleen helpt het allemaal niets.

Ik heb jarenlang ketoconazol gebruikt en naar mijn idee deed het vrij weinig behalve je haar heel droog en pluizig maken.

Iemand hier ervaring mee ?
Kreeg het gratis. Je kunt het oa bij Bono bestellen. https://bono.nl/foligain-shampoo-mannen-473ml?variant=39312706404431
(trioxidil shampoo en conditioner)
IMG_1920.jpeg

Welke medicatie, vitaminen, shampoo etc?

- Oral Minoxidil 5 mg, 1 tablet per day
- Ritual triphasic (complexe 5, triphasic shampoo, triphasic serum) 1 to 2 time a week
- Dermabrasion with vitamins once a month and mesotherapy ( 1x week microneedle was ook goed)

Ik gebruik nu nog oral dutasteride, maar ik ga vragen of ik topical dutasteride kan krijgen.
Welke vitaminen het zijn weet ik eigenlijk niet, veel vitaminen C en veel fruit eten.

Ik heb jarenlang ketoconazol gebruikt en naar mijn idee deed het vrij weinig behalve je haar heel droog en pluizig maken.
Heb je een idee dat iets anders wel werkt/heeft gewerkt? Alle onderzoeken zijn leuk maar hebben jullie nou het idee dat er iets écht werkt (terwijl je daarnaast aas gebruikt). Microneedling zit nog wel een logische theorie achter. Maar dingen als dutasteride doet naar mijn gevoel erg weinig als je daarnaast AAS zet.

Wesley vissers had een tijd geleden een video met een aantal producten waarmee hij goede resultaten heeft bereikt op z’n dunner wordende haar. Geen idee waarom zijn lichaam er zo goed op reageerde.

Ps. Op de bijsluiter van ketoconazol shampoo staat haaruitval als mogelijke bijwerking.

Heb je een idee dat iets anders wel werkt/heeft gewerkt? Alle onderzoeken zijn leuk maar hebben jullie nou het idee dat er iets écht werkt (terwijl je daarnaast aas gebruikt). Microneedling zit nog wel een logische theorie achter. Maar dingen als dutasteride doet naar mijn gevoel erg weinig als je daarnaast AAS zet.

Wesley vissers had een tijd geleden een video met een aantal producten waarmee hij goede resultaten heeft bereikt op z’n dunner wordende haar. Geen idee waarom zijn lichaam er zo goed op reageerde.

Ps. Op de bijsluiter van ketoconazol shampoo staat haaruitval als mogelijke bijwerking.
Weet je ook welke producten hij benoemd heeft?

Weet je ook welke producten hij benoemd heeft?

Edit: moet er wel bij zeggen dat ik redelijk wat heb geprobeerd maar het is nergens dikker/voller geworden. Goed om rekening mee te houden inb4 je veel geld en energie besteed aan iets waar je vrij weinig van terug ziet

Reden: Onvolledig
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Onit
Kaal is zo gek nog niet, scheelt toch gauw elke 4wk zo'n 25euro.
Maar ik zou wel een pruik gaan dragen, verschillende, lang grijs haar, kort zwart, middellang blond met lowlights :D

Jij weet ook alles hè! Jij zou een badge moeten krijgen voor wijze of oudste, vanwege je levenservaring en wijsheid.
Jij voor de meest dwaze of ijdelste.
Kaal is zo gek nog niet, scheelt toch gauw elke 4wk zo'n 25euro.
Maar ik zou wel een pruik gaan dragen, verschillende, lang grijs haar, kort zwart, middellang blond met lowlights :D
Dan moet je geen secondelijm gebruiken.

Klopt, daar moet ik sowieso bij uit de buurt blijven. Of ik zit aan mezelf vast of ik laat een paar weken geen vingerafdrukken achter :D

Waarom? Ook als je AAS zet kan je DHT laag houden. Zo lang je de conversie van test naar DHT stopt en geen DHT verhogende middelen neemt zit je goed.

Terug
Naar boven