MuscleMeat

Haaruitval

Ik ben sinds een maand begonnen met fina en merk redelijk verschil. Veel minder haren die uitvallen en so far geen bijwerkingen. Fina via de HA geregeld, dus geen UG spul.

Ben zelf pas geleden begonnen met het uitbreiden van me petten collectie.

Nee, nog niet. Maar ik ben me er wel van bewust dat 1 stevige contest prep met alle benodigde middelen a la masteron en tren en ik aardig fucked ben.

Daarom dat ik nu alvast begin met het verzamelen ook gelet op de huidige inflatiecijfers. Nu kan ik voor hetzelfde geld meer petten kopen dan over pak ‘m beet een half jaar.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, nog niet. Maar ik ben me er wel van bewust dat 1 stevige contest prep met alle benodigde middelen a la masteron en tren en ik aardig fucked ben.

Daarom dat ik nu alvast begin met het verzamelen ook gelet op de huidige inflatiecijfers. Nu kan ik voor hetzelfde geld meer petten kopen dan over pak ‘m beet een half jaar.
Ja het is wel een hele mooie uitvinding een petje. Anders als het echt erg wordt gewoon haar transplantatie overwegen. Dan kan je voorlopig weer ff voort met een volle bos.

Even terugkomend hier na 1,5 jaar ongeveer. Ik heb in deze tijd nooit middelen genomen voor haargroei terug te krijgen. Het bleef namelijk redelijk stabiel, misschien een klein beetje dunner geworden. Ik kon altijd makkelijk haren op die plek eruit trekken.

Nu sinds redelijk recent me vitamine D inname verhoogt. (Niet met de reden voor me haar). Gek genoeg stopte de haaruitval en is bijna alles weer helemaal teruggekeerd. Nooit verwacht dat ik dus eigenlijk altijd met een vitamine D te kort heb rond gelopen al die jaren. Ik wou dit nog even delen met jullie, voor degene die misschien hetzelfde probleem heeft. Ik zou zeggen laat je vitaminewaardes testen en zeker vitamine D. Aangezien bijna iedereen die te kort heeft zonder (hoge hoeveelheid vitamine d te supplementeren).

Mach3 van Gillette, 2 keer per week.

Dan ga je dus gewoon kaalgeschoren door het leven, helemaal dikke prima.

Even terugkomend hier na 1,5 jaar ongeveer. Ik heb in deze tijd nooit middelen genomen voor haargroei terug te krijgen. Het bleef namelijk redelijk stabiel, misschien een klein beetje dunner geworden. Ik kon altijd makkelijk haren op die plek eruit trekken.

Nu sinds redelijk recent me vitamine D inname verhoogt. (Niet met de reden voor me haar). Gek genoeg stopte de haaruitval en is bijna alles weer helemaal teruggekeerd. Nooit verwacht dat ik dus eigenlijk altijd met een vitamine D te kort heb rond gelopen al die jaren. Ik wou dit nog even delen met jullie, voor degene die misschien hetzelfde probleem heeft. Ik zou zeggen laat je vitaminewaardes testen en zeker vitamine D. Aangezien bijna iedereen die te kort heeft zonder (hoge hoeveelheid vitamine d te supplementeren).
Gebruik je gear ?
Begin maar eens met Proviron +50mg wil wel zien of vitamine-d dan helpt. Mijn calcidiolspiegel ligt boven de 75 nmol/L, maar als ik provi pak, krijg ik met een dag al jeuk, en na aantal dagen heb ik meer haar in de wasbak liggen dan normaal na het afdrogen

Nee dat klopt wat je zegt. Maar het gaat meer om het feit, dat in het scenario van mijn “haaruitval” het niet ging om “MPB”. Maar om een Vitamine d te kort blijkbaar. Zodra je inderdaad aan “MPB” leidt is dat een heel ander verhaal en dan gaat een vitamine d je hoogstwaarschijnlijk niks opleveren. Maar ik dacht ook jaren dat het bij mij een natuurlijke kaalheid was, aangezien ik altijd veel zon pak in de zomer en een lekkere kleurtje heb. Daardoor heb ik bij mezelf nooit gedacht dat ik dus te weinig (NG) aan vitamine d in me lichaam heb gehad. Zo zijn er misschien dus nog tig mensen die leiden aan die te kort en daardoor misschien “haaruitval” ervaren wat dus dan helemaal niet komt door “MPB”.

Hoe snel stopte dit en groeide het terug?
Een haarcyclus duurt 3-4 maanden dus eigenlijk hoor je hier weinig verschil van te merken tot na 4 maanden...

Hoe snel stopte dit en groeide het terug?
Een haarcyclus duurt 3-4 maanden dus eigenlijk hoor je hier weinig verschil van te merken tot na 4 maanden...
Ja het gaat ook wel over een paar maanden dat ik me vitamine d dosering steeds wat hoger heb ingenomen. Het is ook zeker nog niet 100% dicht. Maar ik zie gewoon dat het langzaam steeds dichter wordt. Ook heb ik al jaren een kras/streep in de lengte op me teennagel, ook gek genoeg verdwijnt die nu met nieuwe uitgroei van me nagel.

Gebruik je gear ?
Begin maar eens met Proviron +50mg wil wel zien of vitamine-d dan helpt. Mijn calcidiolspiegel ligt boven de 75 nmol/L, maar als ik provi pak, krijg ik met een dag al jeuk, en na aantal dagen heb ik meer haar in de wasbak liggen dan normaal na het afdrogen

Idd lol.

Heb met mast hetzelfde. Primo overigens gek genoeg nergens last van

• Bicep
Waarderingen: K82
Eigenlijk te laag. Voor het mooie wil je tussen de 50/70ng zitten. Omgerekend 125/175 nmol.
Lees nog eens waar je op reageert. met mooi weer zou ik niet meer dan 50mcg suppleren
verder is de max ~150nmol/L. Een dagdosis tot 100 mcg bij geen zonnige dagen is veilig, een hogere dagdosis mag alleen worden ingenomen op advies van een deskundige. Periodieke controle van de calcidiolserumspiegel, is een must om te zien of de vitamine D suppletie toereikend is, maar niet leidt tot een te hoge calcidiolspiegel.

Lees nog eens waar je op reageert. met mooi weer zou ik niet meer dan 50mcg suppleren
verder is de max ~150nmol/L. Een dagdosis tot 100 mcg bij geen zonnige dagen is veilig, een hogere dagdosis mag alleen worden ingenomen op advies van een deskundige. Periodieke controle van de calcidiolserumspiegel, is een must om te zien of de vitamine D suppletie toereikend is, maar niet leidt tot een te hoge calcidiolspiegel.
Ja oké. Doen wat jij denkt dat zelf goed en verstandig is. Mijn mening is daar anders over. Ik neem wel tot 6000 iu aan vitamine d per dag en dan op zonnige dagen zoals vandaag, ga ik ook nog de hele dag zonnen. Zijn genoeg video’s die aantonen dan 1000/2000 iu (50mcg) per dag veel te weinig is voor de meeste mensen.

Terug
Naar boven