MuscleMeat

Haarverlies en toch kuuren

Hoelang moet ik dit nemen dan?

Ja, dat is een beetje klote van zowel Finasteride als Dutasteride. Het werkt alleen zolang je het gebruikt, dus opzich de rest van je leven wil je geen last meer van haaruitval.

Voor je keur zou ik er minimaal een maand van tevoren mee beginnen en een maand na je nakuur blijven gebruiken om extra haaruitval van de AAS te vermijden. Daar is het prima geschikt voor.

Lees je er wel even over in het is niet zonder bijwerkingen, als je nog vragen zeg je het maar.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dutasteride

• Topic Starter Topic Starter
Ja, dat is een beetje klote van zowel Finasteride als Dutasteride. Het werkt alleen zolang je het gebruikt, dus opzich de rest van je leven wil je geen last meer van haaruitval.

Voor je keur zou ik er minimaal een maand van tevoren mee beginnen en een maand na je nakuur blijven gebruiken om extra haaruitval van de AAS te vermijden. Daar is het prima geschikt voor.

Lees je er wel even over in het is niet zonder bijwerkingen, als je nog vragen zeg je het maar.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dutasteride

Okej Bedankt voor de goede Info brah ;)

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 19:08 ----------

Ik denk dat ik het toch zo zal laten

Geen Haar Moaar Gains!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik moet ff graven in mn geheugen, maar dit komt naar boven:

Finasteride blokkeerd de omzetting naar DHT. DHT zorgt voor haar uitval. Aangezien Primo al DHT is helpt de fina niet meer tegen haar uitval.

Fina helpt wel. Alleen niet bij DHT variaten.

Oplossing: Test only, eventueel Boldenone. Tren valt misch ook mee maar kan ik niet met zekerheid zeggen. Ben hier niet meer zo in thuis.

Fina begint wel pas na een maandje of 3 optimaal te werken geloof ik.

dan kuur je toch niet? als je al kalend bent waarom ga je dan nog kuren voor een paar kilo spier. je zegt het zelf ???

Dan kuur je niet, zo simpel kan het zijn. En als je al last van haaruitval had voordat je begint met kuren (zoals ik, en volgens mij ook zoals ts) dan maakt het ook niet meer uit dat AAS dat versnelt. Kaal worden doe ik toch wel, met of zonder AAS.
er zijn manieren om de haaruitval door aas te verminderen of beperken door te kiezen voor, en het vemijden van bepaalde soorten aas en dingen zoals fina.

dus dat gezeik altijd als mensen hier naar vragen pfffff ''bang voor haaruitval dan niet kuren'' wat een onzin

Ben je van jezelf al kalend dan of verlies je echt alleen door de stress haar? En wat ik me afvraag of haarverlies door stress definitief is..

Ik begrijp overigens de opmerkingen 'kuur dan niet' enzo niet helemaal, dat zeg je toch ook niet tegen iemand met beginnende gyno? Met een bewuste keuze van middelen kan je in de meeste gevallen gewoon kuren en bijwerkingen beperken..

er zijn manieren om de haaruitval door aas te verminderen of beperken door te kiezen voor, en het vemijden van bepaalde soorten aas en dingen zoals fina.

dus dat gezeik altijd als mensen hier naar vragen pfffff ''bang voor haaruitval dan niet kuren'' wat een onzin

Eens. Winstrol en andere grote hoeveelheden DHT's kan je het beste vermijden.

+1, ga dan zoiezo DHT's uit de weg..

@SHREDDEDBRAH, ik zie je avatar steeds verandere, ben jij dat op die pics?

Terug
Naar boven