SHREDDEDBRAH
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 221
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 12%
0.15mg ED is voldoende, en kan je ook hergroei verwachten.
Hoelang moet ik dit nemen dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
0.15mg ED is voldoende, en kan je ook hergroei verwachten.
Ja, dat is een beetje klote van zowel Finasteride als Dutasteride. Het werkt alleen zolang je het gebruikt, dus opzich de rest van je leven wil je geen last meer van haaruitval.
Voor je keur zou ik er minimaal een maand van tevoren mee beginnen en een maand na je nakuur blijven gebruiken om extra haaruitval van de AAS te vermijden. Daar is het prima geschikt voor.
Lees je er wel even over in het is niet zonder bijwerkingen, als je nog vragen zeg je het maar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dutasteride

dan kuur je toch niet? als je al kalend bent waarom ga je dan nog kuren voor een paar kilo spier. je zegt het zelf![]()
er zijn manieren om de haaruitval door aas te verminderen of beperken door te kiezen voor, en het vemijden van bepaalde soorten aas en dingen zoals fina.Dan kuur je niet, zo simpel kan het zijn. En als je al last van haaruitval had voordat je begint met kuren (zoals ik, en volgens mij ook zoals ts) dan maakt het ook niet meer uit dat AAS dat versnelt. Kaal worden doe ik toch wel, met of zonder AAS.
er zijn manieren om de haaruitval door aas te verminderen of beperken door te kiezen voor, en het vemijden van bepaalde soorten aas en dingen zoals fina.
dus dat gezeik altijd als mensen hier naar vragen pfffff ''bang voor haaruitval dan niet kuren'' wat een onzin
+1, ga dan zoiezo DHT's uit de weg..
@SHREDDEDBRAH, ik zie je avatar steeds verandere, ben jij dat op die pics?