AndroidHealthClinic

Haeflandsport International Strongman Cup

Shampoo83

Competitive Bodybuilder
Waardering
69
Sportschool Haeflandsport bestaat 5 jaar en op zondag 26 september zal het jubileum gevierd worden met een internationale wedstrijd. In samenwerking met Stichting Strongest Man Team Limburg wordt een wedstrijd georganiseerd waar zowel nationale als internationale topatleten aanwezig zullen zijn. De wedstrijd wordt op de sportschool gehouden. Kom kijken of onze Limburgse gladiatoren zijn opgewassen tegen dit strongman geweld uit West-Europa!

Aanvang: 1200 uur
Adres: Haefland 8B
Entree: Gratis

<O:p</O:p

Deelnemers:<O:p</O:p

Limburg<O:p</O:p
Teun Moors (Sterkste Limburger)
Maurice Janssen
Ruben Scheepers
Dominique Moonen
Alexander Moonen (nr3 Sterkste man van Nederland)

Nederland
Fouad Hsiani (Sterkste man van Nederland -105)
Mathieu Onderdijk

België<O:p</O:p
Jimmy Laureys (Sterkste man van België)
Didier van Hamme

Oostenrijk<O:p</O:p
Benjamin Jonas
Erwin Geisler

Engeland<O:p</O:p
James Clayton<O:p</O:p
Tony Warbrook<O:p</O:p
Bren Powers<O:p</O:p

Onderdelen<O:p</O:p
1. Apollon’s Axle (max)<O:p</O:p
2. Biervat laden (65kg-140kg op stones platform)
3. Deadlift (max)<O:p</O:p
4. One Hand Dumbbell (75kg – FIBO replica)<O:p</O:p
5. Stones (150kg / 180kg op HH)

Laatst bewerkt:
The Legend gaat potten breken

Mooi !

Nice!! Ik probeer te komen kijken :)

mooie wedstrijd! maar zijn die fusten niet wat licht? in Biest Houtakker gingen die ook al tot 135kg en dat was daar al niet echt een probleem voor de meesten

mooie wedstrijd! maar zijn die fusten niet wat licht? in Biest Houtakker gingen die ook al tot 135kg en dat was daar al niet echt een probleem voor de meesten

Denk dat het meer loading race achtig is en de stones zijn wel 180 op reps ;)

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

De Belgen zullen er vast met een uitgebreide delegatie zijn :)

Jea ik kom wss ook, spektakel odd

word een sprintrace a la seconde werk ..net als op de CL Ulft met die laadrace..

• Topic Starter Topic Starter
De fusten moeten op hoogte geladen worden. Het eerste vat op 175cm dan 165 - 155 - 145 - 135 het is dus ook een kwestie van schouderen!
Daarnaast zal er ook een afstand van 5 meter afgelegd moeten worden
Het is een loading, gaat dus op tijd. Combi kracht en conditie lijkt me prima voor dit onderdeel!

ja met 5m erbij is het een stuk pittiger... veel plezier ermee :D

• Topic Starter Topic Starter
Dank je! Komt goed:D

ik wil ook wel mee,mss een busje inleggen voor de belgen?:p

leuk ik kom zeker kijken naar al dat strongman geweld ;)

Ik kom ook kijken, mocht mn werkschema het toelaten:cool:

Ga er zeker bij zijn. Longen uit me lijf schreeuwen dat die limburgers iig de titel pakken ! ! ! :fire:

De fusten moeten op hoogte geladen worden. Het eerste vat op 175cm dan 165 - 155 - 145 - 135 het is dus ook een kwestie van schouderen!
Daarnaast zal er ook een afstand van 5 meter afgelegd moeten worden
Het is een loading, gaat dus op tijd. Combi kracht en conditie lijkt me prima voor dit onderdeel!

is toch gruwelijk..als je zag hoe die kohklaev aant smijten was met die wasmachines in ulft...maar kdenk dat deze laadrace indd zeker pittig gaat zijn..en ja fastest man wins..

doet die patrick "wolverine" bobemian ofzo nie mee??

Terug
Naar boven