Fitness Seller

Haeflandsport International Strongman Cup

is toch gruwelijk..als je zag hoe die kohklaev aant smijten was met die wasmachines in ulft...maar kdenk dat deze laadrace indd zeker pittig gaat zijn..en ja fastest man wins..

doet die patrick "wolverine" bobemian ofzo nie mee??

Hey kerel, ja ik heb Patrik Baboumian ook uitgenodigd, hij laat me zaterdag wat weten want dan tref ik hem op de hercules von Tirol...;)

jaah zoiets vertelde die mij al op FB dat ie een game zou meedoen in limburg...jammer dat et echt bijna even ver is als marokko zowat anders wask wel komen kieke

Ziet er stevig uit...:eek:

Als hij terugkrabbelt, dan hebben we toch de ideale vervanger! Of niet david:D

is een mooie wedstrijd hoor Alex, maar axle ben ik om te beginnen al niet goed in (even soepele polsen als de regeringsonderhandelingen hier), conditie is nog maar in de startfase, enz... heb wel zin maar ik ben gewoon nog niet sterk genoeg op die events
maar ik duw Didi wel het veld op :whip: :D

• Topic Starter Topic Starter
Oke, dan zorg jij maar dat DIDI een killer is die dag! AARRGHHH

Ik hoor het al, heb hier nie veel te zeggen :)

• Topic Starter Topic Starter
Onze mooie poster:p

webposter.jpg

ik ga hup alex hup alex roepen!:)

Nice, Ik verheug me er nu al op !

Ik kan zeker niet Alex mijn ouders willen met het gezin uit eten en ik moet er 4uur zijn.
Wat is er met je knie nu dan

balen van je knieblessure alex.
hoop dat je wel wat hersteld bent en toch alles mee kan doen

deadlift op max?maak maar dat ze genoeg schijven in huis halen voor dienen enen persoon:D

Denk het wel jules :P.. Als je hulp nodig hebt enzo ik en max zijn bereid ;)..

Ik kom volgende week weer traine druk druk met werk..:cool:

ik heb er wel zin jongens.
Ik hoop dat ik de komende tijd even naar limburg kan rijden om wat onderdelen te proberen(vooral de dumbbell)
En alex wel meedoen maat!!!!

grt

Terug
Naar boven