- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk om straks tegen jou te strijden Fouad! Al zal ik niet bijzonder veel concurrentie kunnen bieden tegen de meerderheid, maar ach, ik vind het leuk om mee te doen.
Hey kerel, ja ik heb Patrik Baboumian ook uitgenodigd, hij laat me zaterdag wat weten want dan tref ik hem op de hercules von Tirol...![]()
Komt ie nog? Ik was zeer onder de indruk toen ik hem een maand of wat terug zag op tv een internationale wedstrijd was dat. Waar alex ook aan meedeed en jimmy ook
Hey Foaud,
Als het enigszins gaat dan doe ik gewoon mee natuurlijk. heb vandaag de axle geprobeerd en dat lukte. Kan nu niet sprinten en diep door mijn knie buigen (bij stones bv) Ik zal sowieso een paar onderdelen meedoen, maar ga niets forceren. Zondag a.s. trainen we bij Jules en volgende week donderdag en zondag in de stal. Laat me even wat weten als je komt. Nu zondag hebben we alle onderdelen op één plek!
Alex
@Gijs: jammer! maar goed. Ik heb stoeprandje gespeelt met een axle van 160kg en met mijn knieopgevangen. (liet hem stuiteren op een blok). gelukkig mijn poot niet overgehaald. Maar knie is flink overstrekt geweest en vertoont nu wat bruine/ blauwe plekjes
---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------
Slim om de jongens al te laten geloven dat ze van je winnen. En dan keihard die mentale klap uitdelen op het eerste onderdeel. AAARRRRGGGGGGHHHHHH
Leuk om straks tegen jou te strijden Fouad! Al zal ik niet bijzonder veel concurrentie kunnen bieden tegen de meerderheid, maar ach, ik vind het leuk om mee te doen.
haha jaa..maar hij komt officieel ook van 105 af volgens mij...beetje disciplines en de juiste hulpmiddelen moet et wel lukken denk ik.
@alex beterschap met je knie man...ik heb een x een dwaze poging gedaan op een 130 axle en die flikkerde ook op me knie..kben er gelukkig met een schrik en dikke paarse plek mee weggekomen.