Fitness Seller

Haeflandsport International Strongman Cup

Leuk om straks tegen jou te strijden Fouad! Al zal ik niet bijzonder veel concurrentie kunnen bieden tegen de meerderheid, maar ach, ik vind het leuk om mee te doen.

• Topic Starter Topic Starter
Hey Foaud,

Als het enigszins gaat dan doe ik gewoon mee natuurlijk. heb vandaag de axle geprobeerd en dat lukte. Kan nu niet sprinten en diep door mijn knie buigen (bij stones bv) Ik zal sowieso een paar onderdelen meedoen, maar ga niets forceren. Zondag a.s. trainen we bij Jules en volgende week donderdag en zondag in de stal. Laat me even wat weten als je komt. Nu zondag hebben we alle onderdelen op één plek!

Alex

@Gijs: jammer! maar goed. Ik heb stoeprandje gespeelt met een axle van 160kg en met mijn knieopgevangen. (liet hem stuiteren op een blok). gelukkig mijn poot niet overgehaald. Maar knie is flink overstrekt geweest en vertoont nu wat bruine/ blauwe plekjes

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Leuk om straks tegen jou te strijden Fouad! Al zal ik niet bijzonder veel concurrentie kunnen bieden tegen de meerderheid, maar ach, ik vind het leuk om mee te doen.

Slim om de jongens al te laten geloven dat ze van je winnen. En dan keihard die mentale klap uitdelen op het eerste onderdeel. AAARRRRGGGGGGHHHHHH

Hey kerel, ja ik heb Patrik Baboumian ook uitgenodigd, hij laat me zaterdag wat weten want dan tref ik hem op de hercules von Tirol...;)

Komt ie nog? Ik was zeer onder de indruk toen ik hem een maand of wat terug zag op tv een internationale wedstrijd was dat. Waar alex ook aan meedeed en jimmy ook

Fibo was dat ;)

Dan mag hij wat kilootjes afvallen!

haha jaa..maar hij komt officieel ook van 105 af volgens mij...beetje disciplines en de juiste hulpmiddelen moet et wel lukken denk ik.

@alex beterschap met je knie man...ik heb een x een dwaze poging gedaan op een 130 axle en die flikkerde ook op me knie..kben er gelukkig met een schrik en dikke paarse plek mee weggekomen.

Hey Foaud,

Als het enigszins gaat dan doe ik gewoon mee natuurlijk. heb vandaag de axle geprobeerd en dat lukte. Kan nu niet sprinten en diep door mijn knie buigen (bij stones bv) Ik zal sowieso een paar onderdelen meedoen, maar ga niets forceren. Zondag a.s. trainen we bij Jules en volgende week donderdag en zondag in de stal. Laat me even wat weten als je komt. Nu zondag hebben we alle onderdelen op één plek!

Alex

@Gijs: jammer! maar goed. Ik heb stoeprandje gespeelt met een axle van 160kg en met mijn knieopgevangen. (liet hem stuiteren op een blok). gelukkig mijn poot niet overgehaald. Maar knie is flink overstrekt geweest en vertoont nu wat bruine/ blauwe plekjes

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Slim om de jongens al te laten geloven dat ze van je winnen. En dan keihard die mentale klap uitdelen op het eerste onderdeel. AAARRRRGGGGGGHHHHHH

Alex,aanstaande zondag train ik als het goed is met Rick en Patrick hier bij ons.
Ik zal van de week proberen te komen.Ik laat het je wel weten.Op welk tijdstip trainen jullie donderdag?
En op welk tijdstip zondag?

grt Fouad

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

Zeker leuk om het tegen elkaar op te nemen straks.Ben je nog steeds rond de -105kg?

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

haha jaa..maar hij komt officieel ook van 105 af volgens mij...beetje disciplines en de juiste hulpmiddelen moet et wel lukken denk ik.

@alex beterschap met je knie man...ik heb een x een dwaze poging gedaan op een 130 axle en die flikkerde ook op me knie..kben er gelukkig met een schrik en dikke paarse plek mee weggekomen.

He Mo,eid mubarek ten eerste,maar ik heb afgelopen zondag een wedstrijd met Patrick gedaan en hij zit op het moment rond de 114 kg,maar hij was inderdaad van plan om ook mee te doen met de -105kg wk.
Dus ik ben benieuwd hoe hij het zal gaan doen,want hij is de laatse 2 jaar echt vooruit geschoten

haha jaa hee fouad 3ied mubarek..t3ied oe t3awed incha allah...jij doet dus ook mee met -105 wk ahh master man!!..veel succes met alle preps...we kunne dr nu weer lekker tegen aan....2 weekjes ff motor insmeren en dan weer echt los los..we keep in touch! X

Hé jongens niet van die scheldwoorden he!!!

Donderdag om 1900 en zondag om 1200. Maar bel me even van te voren! Heeft Rick ook nog zin om mee te doen?

Groet Alex

Hoe hoog is het platform voor biervat laden en de stones?

Biervaten op 170-135 en stones over 120

Iemand die vanuit België vertrekt die nog een plaatsje vrij heeft in de auto?

Ik ga mss wel zien me den Andy. Maar dan zult ge toch in Antwerpen moete geraken.

Tuurlijk geen probleem :) Desnoods kan ik zelfs naar Maastricht komen en vandaar vervoer zoeken, maar volledig ter plaatse geraken met het OV gaat eeuwen duren :)

Ik zie morgen Andy op training en stuur nog wel PM

Morgen 14:45 interview met mij over de wedstrijd en strongman sport in Limburg op L1 Radio. Beetje reclame maken!

Terug
Naar boven