XXL Nutrition

Sterkste Limburger 2010

Ik vind trouwens wel dat we Ruud Gransier aka Dr. Strong aan zijn woord moeten houden over volgend jaar !

• Topic Starter Topic Starter
Mooie reclame voor de sterke man sport in Limburg! Ik denk dat dit goed terug te zien is in de filmpjes. Dankzij de sponsoren en vrijwilligers hebben we een wedstrijd neergezet waar mensen over te spreken zijn en waarvoor ze terug willen komen.
Helaas hebben ze in beide filmpjes niet mijn promotie-speech voor de stichting laten zien. Maar ja...

Ik hoop dat deze uitspraak van Teun geen one-liner gaat worden (maar vond hem stiekem wel erg mooi)

"ik heb er veel voor moeten laten, ik heb sinds carnaval niet meer gedronken" :eek::D

Hey Big Guy, moet jij niet eens gauw gaan slapen?

Of is het weer:

xvideos
mix en shake

Klaar!

:D

Helaas proefwerkweek gehad en moet me nog door een stapel pw's heen werken

hahaha, arme kerel.. Succes ermee dan. Had je trouwens nog gebeld vandaag, maar je nam niet op. Bel je morgen nog wel effe. ;)

trusten. Deze jongen gaat pitten!

Klopt heb het erg druk gehad en op het einde van de dag de gsm in de hoek gesmeten. De kranten en radio bleven bellen voor Teun:cool:

Laatst bewerkt:
one thing is for sure... die 6 onderdelen in 4.5 uur tijd hebben me gesloopt !

nou nou moet dit nu weer:mad: p.s. en iedereen mag meedoen als je op tijd inschrijft waarom niet?

vrind wat is je probleem? Ik doelde op G-men die graag mee wilde doen maar niet mee mocht (same as me) doen omdat hij geen limburger is.... :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Alex, ik krijg je docx file niet geopend. Ik heb nog een oudere versie van Word. Kun je hate als een gewoon .doc file sturen?

Enne voor iedereen....foto's graag naar info@realdutchpower.nl

http://office.microsoft.com/en-us/word/HA100444731033.aspx

Geen tijd om iedereen afzonderlijk een pluim in z'n reet te steken.. dus bij deze: iedereen proficiat!

vrind wat is je probleem? Ik doelde op G-men die graag mee wilde doen maar niet mee mocht (same as me) doen omdat hij geen limburger is.... :rolleyes:

Sorry kerel:o, dacht dat je mij bedoelde. arggghh zo zie je maar weer hoe snel hier iets verkeerd kan worden opgevat. "No Hard Feelings";)

en boys, geef eens een update! Hoe zit het met de filmpjes en de foto's??

:eyebrow:

:D

Ik had een fotograaf ingehuurd. Die heeft de hele dag foto's gemaakt; van ieder atleet ieder onderdeel. Ik krijg morgen van hem de foto's op schijf! Nu heeft iedereen een selectie foto's van goede kwaliteit per onderdeel. Dit is iets wat ik zelf vaak gemist heb bij wedstrijden waaraan ik deel nam. Ik ben al zo vaak gevraagd om een kwalitatief goede foto op te sturen maar die heb ik niet. Jullie na dit weekend wel. Ik brand ze op een schijfje en dan krijg je die van me (ook de anderen natuurlijk). Free of charge, vriendendienst!
d*ck, als je me zaterdag komt ondersteunen, dan kan ik je hem al overhandigen... Je begrijpt dat je dan wat zweetdruppels achter moet laten....

Laatst bewerkt:
:rocknana:

Beestig goed geregeld Alex! Mooi, dan wacht ik nog effe geduldig op de foto's!

Over zaterdag, ik had je heel graag ondersteund voor een laatste pittige training voor je wedstrijd, maar ik moet zaterdag de tuin in om de schutting te plaatsen.. :(

Ik hoop dat je met mij in je achterhoofd toch nog een beestige training kunt neerzetten! Volgend weekend kom ik je in ieder geval toeschreeuwen in Essen!!!

ruben.. als je me 2 goede nummers stuurt die je wilt kan ik je een snel compilatie filmpje maken want de dvd gaat nog wel effe duren !

ac dc back in black!

En Disturbed - Down with the Sickness

Alvast super bedankt! Nice man!

btw, zit de 290 deadlift er dan ook in? :D

Laatst bewerkt:
Als het goed is wel ..

Grtz Fausto,.

ruben.. als je me 2 goede nummers stuurt die je wilt kan ik je een snel compilatie filmpje maken want de dvd gaat nog wel effe duren !

Hey max,

Ik heb het je al op msn gevraagd maar krijg geen antwoord... Kun je me pretty please het filmpje van mn aambeeld wandelen eens doorsturen?
Vrouwtje heef alleen de laatste 8m kunnen filmen en het lijkt me toch een mooie aanvulling op mn youtubekanaal ;)

vind je het goed als ik dat zondagmiddag doe? heb geen tijd meer om het te converten vandaag... zondagmiddag heb ik tijd ;)

Terug
Naar boven