Fitness Seller

Hafthor 501Kg deadlift attempt.

Vorige attempt was dus blijkbaar raw op een elephant bar. Nu gaat die hem proberen te trekken met pakkie en stiff bar. Maar het blijft een gay ass equipped record.

De enige echte baas en wereldrecordhouder is Benni Magnussen die 460,4kg trok RAW, zonder straps op een stiff bar.

Texas deadlift bar waar de deadlift van benni op gepulled is en waar Thor op gaat pullen is geen stiff bar.
wel een stuk minder whip dan elephant bar.

Eddie zijn deadlift was ook op een deadlift bar

Ja-ha! Totaal niet indrukwekkend wat Eddie deed.

:o
Ja en nee. Zo een pakkie helpt toch mee en ik ben een RAW purist.
Texas deadlift bar waar de deadlift van benni op gepulled is en waar Thor op gaat pullen is geen stiff bar.
wel een stuk minder whip dan elephant bar.

Eddie zijn deadlift was ook op een deadlift bar
Ooh ja ik zie het, Eddie heeft volgens mij wel het stiff bar record. Eigenlijk moeten ze alles stiff trekken. Zo een deadlift bar whipped Belachelijk veel.

Ooh ja ik zie het, Eddie heeft volgens mij wel het stiff bar record. Eigenlijk moeten ze alles stiff trekken. Zo een deadlift bar whipped Belachelijk veel.

stiff bar record wordt bij strong man niet bijgehouden. standaard is altijd een deadlift bar.
dan zou je een axle deadlift moeten kijken, maar dat wordt bijna niet voor max gedaan en al helemaal niet vaak in combinatie met de normale hoogte dus is dan een weinig zeggend record.
IPF is ook ongeveer de enige met een stiff bar record van het powerliften.

Ik denk dat Thor de 501 wel gaat pakken. Weet niet in hoeverre ik het er mee eens ben. Die 470 was zeker netjes, maar mensen vergeten dat Eddie zo ongeveer een speed-rep deed bij de 465 voordat hij de 500 deed. Ben erg benieuwd in ieder geval! Persoonlijk heb ik iets meer met Eddie dan Thor. WSM 2017 staat me nog erg goed bij met dat double dipping verhaal. Aan de andere kant is Eddie ook een klein kind zo nu en dan :P

Ik denk dat Thor de 501 wel gaat pakken. Weet niet in hoeverre ik het er mee eens ben. Die 470 was zeker netjes, maar mensen vergeten dat Eddie zo ongeveer een speed-rep deed bij de 465 voordat hij de 500 deed. Ben erg benieuwd in ieder geval! Persoonlijk heb ik iets meer met Eddie dan Thor. WSM 2017 staat me nog erg goed bij met dat double dipping verhaal. Aan de andere kant is Eddie ook een klein kind zo nu en dan :P

Thor z'n mentaliteit staat me ook niet altijd aan.
Groot sportman maar niet de snuggerste..

• Topic Starter Topic Starter

hype

501kg gaat Thor pakken, de 520kg (nog) niet.
Er blijven toch altijd haters die zeggen dat het record niet telt.
Zag je ook bij Eddie, thats the way of hating.

Hoop dat Thor alleen niet zo gaat lopen janken zoals Eddie deed/doet.

Mooi interview met Shaw en Hafthor:

Hij zegt dus dat mocht hij slagen in die 200k volgers (ik denk het niet), hij eerst 501 gaat trekken en daarna 520.

Dat zou buitenaards zijn.

501kg gaat Thor pakken, de 520kg (nog) niet.
Er blijven toch altijd haters die zeggen dat het record niet telt.
Zag je ook bij Eddie, thats the way of hating.

Hoop dat Thor alleen niet zo gaat lopen janken zoals Eddie deed/doet.
Dus vanaf nu kunnen alle wereld records gebroken worden onder omstandigheden en op de plaats van je eigen keuze op de datum/tijd wanneer jezelf wilt? Zonder enige vorm van competitie?

En ja ik weet dat het minder duidelijk in deze sport maar is misschien tijd dat ze dit eens aanpakken

Dus vanaf nu kunnen alle wereld records gebroken worden onder omstandigheden en op de plaats van je eigen keuze op de datum/tijd wanneer jezelf wilt? Zonder enige vorm van competitie?

En ja ik weet dat het minder duidelijk in deze sport maar is misschien tijd dat ze dit eens aanpakken

Ja dat kon altijd al, tot ze daar wat aan gaan doen. En voor iedereen geld het zelfde dan toch? Ik zie niet in dat dit perse negatief moet zijn. Er is vooraf een vaste datum dat hij het moet gaan doen. Als hij de dag er voor of de dag erna 501 tilt telt hij ook niet. Ik zie geen voordelen voor Thor.

Zit toch wel een voordeel in voor hem.

Hey champs. May 2nd is coming up soon. If I hit 1 million Subs on YouTube I will attempt 530kg deadlift. If I hit 200.000 followers on twitch I will deadlift 520kg. If I don’t reach these before may 2nd I will only deadlift 501kg! So I’m putting pressure on you guys! If you wanna see history make sure you hit subscribe!!

368k subs nu op youtube dus dat wordt em niet :p
Twitch idk

Beetje jammer dit. Kan hij net zo goed subs kopen ja

Terug
Naar boven