XXL Nutrition

Hallo allemaal!

Bezoekers in dit topic

AMK92

Novice
Lid geworden
25 mrt 2017
Berichten
4
Waardering
0
Hoi!
Vandaag aangemeld en very nieuw en dacht: ik stel me even voor!
Ik ben Kim, ben student en ik ben 24 jaar.
Voor mijn studie (voeding en dietetiek) heb ik geleerd hoe je een voedingsschema moet maken maar uiteraard nog niet gericht op sport/krachttraining.
Heb me aangemeld omdat ik graag nieuwe dingen wil leren met betrekking tot het maken van mijn voedingschema en oefeningen.
Na lang problemen te hebben gehad met eten (hier inmiddels van genezen) en door burnout minder heb gesport, ben ik hier overheen en weer lekker in mn vel!
Mijn doel is afvallen en strak worden (-12 kg)
Mijn onderhoud ligt op +/- 2100/2300 kcal
Voor mijn schema zit ik tussen de 1600 en 1800 kcal (Schema moet nog gemaakt worden). Ik train 3x/week + cardio 15 min.
Ben ik op de goede weg op deze manier?
Vind de info erg interessant en zal zeker mn best doen om het goed door te lezen!
Bedankt alvast voor het lezen en eventuele aanvullingen/opmerkingen.
 
Laatst bewerkt:
Hi
Ik denk zeker dat je op de goede weg zit...lekker aan de slag dus
Veel programma's te vinden
Er zijn veel power-vrouwen hier op het forum
Belangrijk is wel dat je alles op papier heb...voeding en training..zo heb je gewoon meer controle
en is leuk voor later om terug te kijken en daarvan te leren

Wellicht dat je gaat loggen dan krijg je zeker goed advies..

Succes meis!! :)
 
Welkom hier en succes alvast!

Wat is je gewicht en lengte? Wat is je streef?
Ben benieuwd naar je voedingsschema

Misschien kan je er al wat mee starten met deze info. :)
succes!

Een oude post van me hieronder kan je helpen om alles te berekenen.

je kan je onderhoud berekenen op verschillende sites op internet maar ook in de bijgevoegde sheet. Maar hou er rekening mee dat dit een berekening is. Een schatting gebaseerd op formules.