QueenClaudy
Novice
- Waardering
- 0
Hallo!
Ik ben nieuw hier op het forum heb al vaker hier wat rond gesnuffeld, maar als die termen en afkortingen maakte mij een beetje bang
Mijn reis naar een slank en gezond lichaam begon ik in 2006.
Gewicht was toen na mijn 2e zwangerschap 88kg bij een lengte van 1.54. (vet% onbekend)
Door middel van het Sonja Bakker Dieet ben ik toen 18kg afgevallen.
In Januari 2008 ben ik weer begonnen met sporten.
Start gewicht 73kg met 37%vet.
Ik ruilde het Sonja Bakker Dieet in voor DiPlan en hield dat 20weken vol. Mijn vet% zakte heel traag...
En mijn gewicht ging omhoog!
Op 75kg besloot ik er mee te stoppen, na een vakantie in Augustus 2008 woog ineens 77kg!
Dus ik besloot toch mijn heil weer te zoeken bij Sonja Bakker.
Zo ben ik nog even doorgesukkeld.
In januari 2009 heb ik met frisse moed een doorstart gemaakt, gewicht was inmiddels 70.9kg (vet36%).
Ik had eens berekend hoe vaak per week ik naar de sportschool ben geweest in 2008, dat kwam neer op 1,8 keer per week!
Dat zet geen zoden aan de dijk!
Voornemen voor 2009 minimaal 3x per week trainen, en in 2009 mijn streef gewicht halen.
Wat momenteel 57kg is maar heel stiekum 52kg maar dat is geheel afhankelijk van hoe ik er bij 57kg uitzie
Inmiddels zijn we in April 2009 aanbeland, en ga ik sinds 5 Januari 2009 3 tot 6 x per week naar de sportschool, mijn gewicht is nu 64kg met 33.5%vet.
Mijn trainings week ziet er door gaans zo uit:
Maandag: Krachttraining, 30min Xco training, 60min BodyStep
Dinsdag: 60min Step And Dance, 60min Pilates
Woensdag: Krachttraining, 30min Xco training, 60min BodyStep
Donderdag: 45min Xcotraining
Vrijdag: 60min pilates, krachttraining.
Zaterdag: 60min Step And Dance & 45min Xco-training
Kort komt dat neer op 3x per week Krachttraining en 6x per week Cardio.
Dit heeft me in een kleine 4maanden 7kg lichter en 2 niveaus fitter gemaakt.(Bij ons op de sportschool is het hoogste fitheid niveau 7)
Had ik dit vorige jaar geweten, was ik veel eerder begonnen met meer sporten!
Inmiddels ben ik echt verslaafd aan sporten, vind het HEERLIJK om mezelf goed in het zweet te werken in de sportschool.
Geef me een goed gevoel!
Maar mijn vraag is nu hoe nu verder.
Ik loop tegen voedings en trainings vragen aan.
De begeleiding op de sportschool is goed, maar soms heb ik het idee dat ik er meer uit kan halen.
Vandaar mijn aanmelding op deze site.
Hopelijk kan ik hier hulp vinden bij het krijgen van een slank, gezond en mooi gespierd lichaam!
Ik wens een ieder veel succes bij het behalen van hun doelen!
Groeten,
Claudia
Ik ben nieuw hier op het forum heb al vaker hier wat rond gesnuffeld, maar als die termen en afkortingen maakte mij een beetje bang
Mijn reis naar een slank en gezond lichaam begon ik in 2006.
Gewicht was toen na mijn 2e zwangerschap 88kg bij een lengte van 1.54. (vet% onbekend)
Door middel van het Sonja Bakker Dieet ben ik toen 18kg afgevallen.
In Januari 2008 ben ik weer begonnen met sporten.
Start gewicht 73kg met 37%vet.
Ik ruilde het Sonja Bakker Dieet in voor DiPlan en hield dat 20weken vol. Mijn vet% zakte heel traag...
En mijn gewicht ging omhoog!
Op 75kg besloot ik er mee te stoppen, na een vakantie in Augustus 2008 woog ineens 77kg!
Dus ik besloot toch mijn heil weer te zoeken bij Sonja Bakker.
Zo ben ik nog even doorgesukkeld.
In januari 2009 heb ik met frisse moed een doorstart gemaakt, gewicht was inmiddels 70.9kg (vet36%).
Ik had eens berekend hoe vaak per week ik naar de sportschool ben geweest in 2008, dat kwam neer op 1,8 keer per week!
Dat zet geen zoden aan de dijk!
Voornemen voor 2009 minimaal 3x per week trainen, en in 2009 mijn streef gewicht halen.
Wat momenteel 57kg is maar heel stiekum 52kg maar dat is geheel afhankelijk van hoe ik er bij 57kg uitzie
Inmiddels zijn we in April 2009 aanbeland, en ga ik sinds 5 Januari 2009 3 tot 6 x per week naar de sportschool, mijn gewicht is nu 64kg met 33.5%vet.
Mijn trainings week ziet er door gaans zo uit:
Maandag: Krachttraining, 30min Xco training, 60min BodyStep
Dinsdag: 60min Step And Dance, 60min Pilates
Woensdag: Krachttraining, 30min Xco training, 60min BodyStep
Donderdag: 45min Xcotraining
Vrijdag: 60min pilates, krachttraining.
Zaterdag: 60min Step And Dance & 45min Xco-training
Kort komt dat neer op 3x per week Krachttraining en 6x per week Cardio.
Dit heeft me in een kleine 4maanden 7kg lichter en 2 niveaus fitter gemaakt.(Bij ons op de sportschool is het hoogste fitheid niveau 7)
Had ik dit vorige jaar geweten, was ik veel eerder begonnen met meer sporten!
Inmiddels ben ik echt verslaafd aan sporten, vind het HEERLIJK om mezelf goed in het zweet te werken in de sportschool.
Geef me een goed gevoel!
Maar mijn vraag is nu hoe nu verder.
Ik loop tegen voedings en trainings vragen aan.
De begeleiding op de sportschool is goed, maar soms heb ik het idee dat ik er meer uit kan halen.
Vandaar mijn aanmelding op deze site.
Hopelijk kan ik hier hulp vinden bij het krijgen van een slank, gezond en mooi gespierd lichaam!
Ik wens een ieder veel succes bij het behalen van hun doelen!
Groeten,
Claudia