XXL Nutrition

Halve finale: Sanca vs Bosshogg, Sponsored by Sportfood.nl

Peiling Peiling Wie heeft er gewonnen?

• Totaal stemmers
    40
  • Peiling gesloten .
Vond sanca net iets te grof, was niet nodig imo.
Laatste post van bosshog, met name rijgedrag was steengoed, gaf de doorslag bij mij.

nice rymz skills vote for sanca

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

Laat ik nog maar even zeggen dat er door de deelnemers niet gestemd mag worden, ook niet als je hebt verloren als deelnemer. Dit om eventuele partijdigheid tegen te gaan.

Bij voorbaat dank!

uiteraard .. tatt.. natuurlijk weer he ?????:exactly:

Wow, keiharde battle. Dit was echt vet om te lezen ook, beiden echte punchlines. T laatste stuk van bosshog of de eerste rijm van sanca moet de doorslag geven

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Godver kan amper kiezen shiit keihard
Je bent t blussen niet waard en door moeder natuur opgelicht VS loser mutageen en al afgevallen.
Ga voor Sanca, maar tot nu toe zou dit al de finale moeten zijn

Mooie battle! Zat wel even te twijfelen. Sanca had wel iets harder gemogen! ;)

Wel duidelijk dat Sanca er diep in zit bij de mods!

Jongetjes lief toch ! dit is echt de 8 kilometer van het wilde westen

Dit moet meer gebeuren, next time i'm in fo sho

wil men ziekelijke, coïtusuele betrekkingen tot justin bieber wel eens uiten.

Ben er niet door, erg jammer maar congrats Bosshogg, ik kijk al uit met wat je gaat komen in de finale

Ben er niet door, erg jammer maar congrats Bosshogg, ik kijk al uit met wat je gaat komen in de finale

Moet natuurlijk dit dan weer overtreffen voor de finale. Gaat lastig worden maar moet wel lukken. 3x 20 zinnen is best wel veel zonder al teveel bullshit er tussen.

Trouwens wel weinig stemmers, eerdere battles hadden veel meer.

• Topic Starter Topic Starter
Moet natuurlijk dit dan weer overtreffen voor de finale. Gaat lastig worden maar moet wel lukken. 3x 20 zinnen is best wel veel zonder al teveel bullshit er tussen.

Ik zit nog ubervol rhymes maar die bewar ik dan wel voor in het Grandmaster Glecky topic :D

Volgens mij hebben veel leden het topic gisteren gemist :(

Geen ene battle is m.i. soepel verlopen alleen de eerste en die deed Angelus. Nu weet ik waarom hij het naar mij heeft afgewimpeld. :D

De datum en tijd waren vooraf bekend... en daar is netjes aan gehouden. Misschien dat dat ook o.a. de reden is dat het minder is gevolgd... de planning is rommelig, maar daar kan ik helaas niks aan doen.

Bij de eerste battle was er ook veel discussie over wie beter is, en hoe vaker het topic wordt gebumpt, des te meer kijkers je trekt (en daardoor meer stemmers).

De battles die erna kwamen, daar werd niet zo veel gepost (er was geen discussie).

Bij de eerste battle was er ook veel discussie over wie beter is, en hoe vaker het topic wordt gebumpt, des te meer kijkers je trekt (en daardoor meer stemmers).

De battles die erna kwamen, daar werd niet zo veel gepost.

Het was een geniaal idee alleen trok de organisatie op niks, beter was alles op een week tijd afgehandeld

Als jij niet had overgenomen was het al helemaal een flop geweest

Het was een geniaal idee alleen trok de organisatie op niks, beter was alles op een week tijd afgehandeld

Als jij niet had overgenomen was het al helemaal een flop geweest

Wat je eigenlijk wilt zeggen is dat Tatt en Angelus precies hetzelfde zijn?

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

Wanneer is trouwens de andere halve finale?

Terug
Naar boven