jekko
Cool Novice
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
net filmpie gezien van coleman, met zijn big ron handschoentjes boven de 200 kilo bankdrukken, echt een voorbeel van een poot zeker !!!!!

Baby huidje?Poot, nee toch? Maar wel net zo'n hoog stemmetje als Tyson.
Ik gebruik bijna altijd handschoenen bij oefeningen met dumbbells, van hammer-curls met 35kg dumbbells krijg ik anders blauwe plekken op m'n duimen bijvoorbeeld.
Deadlift met handschoenen vind ik onhandig, met als gevolg dat m'n poten open liggen omdat het eelt van je handen wordt gescheurd. In mijn sportschool mag je geen magnesium gebruiken, dus zal ik binnenkort toch maar straps moeten aanschaffen.
handschoenen, gay.......nee, maar te korte broekjes wel![]()

Wat? heb jij wel de goede sport? misschien kan je beter gaan dammen of kaarten (wel oppassen voor die venijnige paper-cuts)ik vind het wel fijn zittenplus het scheelt ook in het mollen van mijn handen, want sommige oefeningen zorgen ervoor dat mijn huid geirriteerd raakt door al dat trekken aan gewichten
![]()

Wat een gejank van mensen dat er zogenaamd veel eelt vorming ontstaat.
Zelf kom ik uit de roeiwereld en daar is het gewoon normaal dat de eerste 2 maanden je klauwen helemaal openliggen met blaren! Vervolgens krijg je eelt, en eelt = superieur grip.
Sinds ik alleen maar met gewichten smijt is mijn eelt trouwens veel minder geworden.
Ik gebruik wel handschoentjes, omdat iedereen met zn vieze klauwe aan die dumbbells zitten en ik hoef geen infectie te krijgen ofzow van iemand zijn smerige handen.