MuscleMeat

Handschoenen tijdens trainen?

Peiling Peiling Handschoenen of niet?

• Handschoenen

Stemmen: 116 30,9%
  • Eelt

Stemmen: 259 69,1%

• Totaal stemmers
    375
Ik gebruik slechts bij 1 oefening mn handschoenen en dat is bij het chinnen. Vaak moet ik hem namelijk in het powerrack doen omdat de de andere 2 chinmogelijkheden (cable towers) vaak bezet zijn in mn gym. Alleen dat ding (van Hammerstrength) heeft dunne grepen met een heel erg ruw metalen oppervlak, waar ik mn eelt in het begin gewoon aan openhaalde... Was wat minder prettig, dus dan ben ik liever even een p*ssy met handschoentjes ;)

Iemand die goed weet hoe je moet deadliften is belangrijk ja, je techniek moet goed zijn. Je core verstevigen, dat gaat het beste met deadlifts en squats :)

ik doe twee maand training ( ja eerst zowat die isolatie machines dikke fout, nouja velen hebben ze al gemaakt )
en nu zo voor het eerst squat gedaan, kvind het wel leuk en lekker lastig.
is dumbbell over row ook goed voor je core?

ik doe twee maand training ( ja eerst zowat die isolatie machines dikke fout, nouja velen hebben ze al gemaakt )
en nu zo voor het eerst squat gedaan, kvind het wel leuk en lekker lastig.
is dumbbell over row ook goed voor je core?

Minder. Je ondersteund jezelf met dumbbell row al en je balans hou je door je arm en been op het bankje. Dumbbell rows zijn niet te vergelijken met de deadlift.

Minder. Je ondersteund jezelf met dumbbell row al en je balans hou je door je arm en been op het bankje. Dumbbell rows zijn niet te vergelijken met de deadlift.

owkeej, maar dumbbell row vindk ik wel moeilijk (rug doet pijn, slechte houding :( )

vind het zooooo niet kunnen handschoenen!!!
gebruik altijd grip matjes bij b.v preacher curls...diek un je zo in je zak steken en zijn toch wel erg fijn bij 'n paar oefeningen!!!

Doe af en toen kickbacks met motorhandschoenen aan, verder niet eingelijk.

trainen met handschoenen is als nken met comdoom!!!: alleen voor heumeau's!!!

gewoon doen wat je lekker vind toch?

Handschoenen? Sorry hoor maar die mensen neem ik niet echt serieus. Eigenlijk zouden alle sportscholen moeten stinken naar zweet en veroest ijzer waar ze niet raar kijken als je met gare kleding traint en met bergschoenen staat te squatten terwijl je een vette ruft in je maat zyn smoel laat. Daar train je het lekkerst en horen handschoenen niet thuis.

haha, helemaal mee eens. Hier op mijn sportschool en ook bij mijn boksclub lijkt het af en toe wel een ****ing modeshow, er is er zelfs ééntje die rechtstreeks in Baywatch kan mee doen, met zijn witte hempje en zijn rode broek.

wtf zeikt iedereen hier over modeshow, ik heb die dingen ook , maar doe ze zo min mogelijk aan omdat ik ze echt debiel eruit vind zien....bepaalde dumbbell oefeningen doe ik echt niet zonder want mijn poten toen gewoon pijn dan (eelt gaat dubbel ofzoiets vaags)

Terug
Naar boven