MuscleMeat

Handschoenen tijdens trainen?

Peiling Peiling Handschoenen of niet?

• Handschoenen

Stemmen: 116 30,9%
  • Eelt

Stemmen: 259 69,1%

• Totaal stemmers
    375
only gloves wanneer ik rug train, pulldows, rows en van die bazaar krijg redelijk snel last aan mn 'eelt'

Gebruikte ze vroeger nooit, dan 3 maand wel maar heb ze ondertussen terug in de kast gelegd, voelde wel wat zachter aan maar eigelijk train ik lekkerder zonder, vooral bij zware oefeningen als deadlift zijn ze k*t, verlies er grip door!

nee, gebruik ze niet meer, vind zonder toch prettiger.

ik had ze maar mee weg gegooid ik vond dat ik er minder grip mee kreeg en dat het patserig staat en dat haat ik

Handschoenen....is voor.....nee gebruik ik niet. Wel grippads (gewoon stuk foam uit een verpakking)

d

alleen als het focking koud is in de gym :D

Straps zijn meer dan genoeg om je grip te verbeteren, dus waarom zou je dan handschoenen dragen?

In de sportscholen zie je ze vaak he, jongens met handschoenen aan. Ze praten veel en kijken veel naar de meisjes (en in sommige gevallen jongens) maar trainen weinig. Ze verstoren door hun voortdurende gepraat een ander zijn concentratie en als je daar iets van zegt kruipen ze snel in hun schulp. Het dragen van handschoenen lijkt mij voor hen vooral om show te gaan. Ze vinden het stoer staan, terwijl ik het eigenlijk belachelijk vindt.

laaste tijd eigenlijk zonder handschoenen, soms heb ik nog wel bandages om. ( ivm bokszak training erna.)

Ik gebruik ze af en toe!
Er zitten van die polsverstevigingen op, want heb regelmatig last van m'n polsen..:rolleyes:

handschoenen en straps if needed

ik gebruik ze alleen als het echt koud is, ik train thuis en met die vorst afgelopen week was het ook onder nul in de garage, dan is het wel lekker handschoenen aan.

Hier lopen ook 2 van die gangsters
Kenmerken van gangsterfitnessboy:

Handschoenentjes aan
Tanktop
Ketting
Pet op (schuin naar achter natuurlijk)
15 cm armen

NEE dus
Handschoenen: CHECK
Tanktop: CHECK
Ketting: NOPE
Pet op: NOPE
15 cm armen: NOPE die zijn 50cm natuurlijk;)

ik vind het wel fijn zitten ;) plus het scheelt ook in het mollen van mijn handen, want sommige oefeningen zorgen ervoor dat mijn huid geirriteerd raakt door al dat trekken aan gewichten :cool:

Train eigenlijk heel veel met handschoenen omdat ik problemen heb met mijn polsen :(

altijd handschoenen bij alle oefeningen,zou niet zonder kunnen trainen.Mijn grip is dan veel te slecht .
Mensen die geen handschoenen nodig hebben en dat gay vinden ,trainen gewoon niet hard genoeg

altijd handschoenen bij alle oefeningen,zou niet zonder kunnen trainen.Mijn grip is dan veel te slecht .
Mensen die geen handschoenen nodig hebben en dat gay vinden ,trainen gewoon niet hard genoeg

Je kunt natuurlijk ook gewoon aan je grip werken, i.p.v de toch wel redelijke "GAY" handschoentjes imo. Dit heeft trouwens meer te maken met het verzaken van oefeningen die je grip ten gunste komen dan met het "niet hard genoeg" trainen.

Terug
Naar boven