MuscleMeat

HARD! - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!
 
:rocker:Net weekje gestopt met pre workouts en gisteren terug begonnen met Hard!
Blijft me toch elke x verbazen, echt super pomp en lekkere energie boost
Heb btw record gedaan, flat bench 2x 50kg dumbelss
 
Pre workouts werken bij mij tamelijk moeilijk. In het verleden dronk ik heel wat koffie, en ik denk dat daar de oorzaak kan te vinden zijn.

Nu drink ik al een hele tijd decaffeïne, en ook stukken minder. Bij 3 scheppen (met torentje) Hard! begint dit zijn effecten te hebben: meer kracht, goede pomp maar vooral een ontzettende drang om te trainen en blijven trainen...

LEUK!
 
:rocker:Net weekje gestopt met pre workouts en gisteren terug begonnen met Hard!
Blijft me toch elke x verbazen, echt super pomp en lekkere energie boost
Heb btw record gedaan, flat bench 2x 50kg dumbelss

Wow! Klinkt enorm goed. Hard! is DE knaller pre-workout!! Het geeft je kracht, pomp en energie een enorme impuls:)
Mooie gewichten ook trouwens:cool:

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 11:10 ----------

Pre workouts werken bij mij tamelijk moeilijk. In het verleden dronk ik heel wat koffie, en ik denk dat daar de oorzaak kan te vinden zijn.

Nu drink ik al een hele tijd decaffeïne, en ook stukken minder. Bij 3 scheppen (met torentje) Hard! begint dit zijn effecten te hebben: meer kracht, goede pomp maar vooral een ontzettende drang om te trainen en blijven trainen...

LEUK!

Dank je:)
 
Als de Noxipro op is koop ik gelijk hard!

Voelde niks van jack3d kijken of hard! wat doet
 
Kan je dit supplement het hele jaar door innemen en alle trainingen die je doet.
Of moet je zoals bij creatine na een bepaalde tijd rust nemen?
 
Ik zou naar 6-8 weken 2 weken rust houden om geen gewenning te krijgen aan Hard! of iedere pwo.

:)

Hoeft niet, maar je zult op een gegeven moment steeds meer nodig hebben om hetzelfde effect te krijgen.
 
Kan je dit supplement het hele jaar door innemen en alle trainingen die je doet.
Of moet je zoals bij creatine na een bepaalde tijd rust nemen?


6-8 weken en dan 2 weken rust. :)

-leon
 
vind Hard wel lekker, in ieder geval geen crash...en slapen is ook geen probleem! :zzz: :thumbs:
 
Na mijn ervaringen met CRACK, NOXIPRO en NO SHUTGUN vond ik het tijd om te gaan voor een andere product. Paar dagen terug HARD besteld.

Ik heb HARD nu 2x gebruikt en moet helaas zeggen dat ik helemaal niks heb ondervonden van de effecten. Eerste dag 1 scoop gebruikt, na geen effect gezien te hebben, de 2e dag 1 scoop erbij gedaan. Geen energieboost, geen kracht, geen niks! Aanbevolen dosering is 1 scoop voor de training, zit nu dus op 2 scoops.. Morgenavond maar 3 scoops proberen.. Bij de overige producten zat ik met 2 scoops al te stuiteren.

Iemand enig idee hoe dit kan komen?
 
Probeer het eens op een nuchtere maag. :) Dat zal zeker het effect vergroten. :)

-Leon
 
Is dit ook voor beginners geschikt, of kan je beter eerst je lichaam wat opbouwen voordat je hiermee begint?
Ik had gedacht dat je dan misschien sneller blessures zou oplopen en dergelijke.
 
Is dit ook voor beginners geschikt, of kan je beter eerst je lichaam wat opbouwen voordat je hiermee begint?
Ik had gedacht dat je dan misschien sneller blessures zou oplopen en dergelijke.

Je voelt je inderdaad energieker en zal makkelijker meer inspanning aan kunnen. Het is belangrijk dat je correct traint en goed naar je lichaam blijft luisteren. Met Hard! is het mogelijk zwaarder/intensiever te trainen en daarmee je spieren/lichaam meer te stimuleren. Als je echt pas net begint met trainen dan zou ik starten met een goed trainings- en voedingsschema. Een goede Whey Proteine als Whey Perfection is daarnaast altijd de basis. Later zou ik zeker Hard! een keer proberen, het geeft je training een heerlijke impuls:)
 
Ben nu ook met Hard! bezig (4 dgn) en ben er wel tevreden mee. Op een lege maag werkt het echt sneller heb ik ondervonden. Ik krijg er geen echte energierush van zoals bij een no-explode, maar volgens mij is dat ook niet de bedoeling. Maar ik wil wel door blijven trainen, alsmaar doorgaan. Je bent ook meer gefocust. Zelfs als ik al mijn oefeningen heb gedaan wil ik nog door blijven gaan. En dat ik voor mij belangrijk want ik heb een fysiek zware baan waardoor ik soms niet echt zin heb om door te blijven gaan, maar met Hard! wel. En wat ook niet onbelangrijk is, geen crash erna, wat ik bij no-explode wel heel erg heb gehad. Ook geen problemen met slapen of eten (gelukkig).
Al met al een prima product voor een geweldige prijs.
 
Ben nu ook met Hard! bezig (4 dgn) en ben er wel tevreden mee. Op een lege maag werkt het echt sneller heb ik ondervonden. Ik krijg er geen echte energierush van zoals bij een no-explode, maar volgens mij is dat ook niet de bedoeling. Maar ik wil wel door blijven trainen, alsmaar doorgaan. Je bent ook meer gefocust. Zelfs als ik al mijn oefeningen heb gedaan wil ik nog door blijven gaan. En dat ik voor mij belangrijk want ik heb een fysiek zware baan waardoor ik soms niet echt zin heb om door te blijven gaan, maar met Hard! wel. En wat ook niet onbelangrijk is, geen crash erna, wat ik bij no-explode wel heel erg heb gehad. Ook geen problemen met slapen of eten (gelukkig).
Al met al een prima product voor een geweldige prijs.

Bedankt voor je review! :)

-Leon
 
Ik gebruik dit product nu al een week, maar ik merk er vrij weinig van, gebruik nu 2.5 schep en het enige wat ik heb is beetje meer pomp.

Dit is de 1e keer dat ik een pwo gebruik, lijk me dat ik ongevoelig ben ervoor oid. Of heeft het gebruik van cocaine er mee te maken, heb daar wel beetje een verleden in( soms nog met stappen) misschien dat ik daardoor ongevoelig wordt voor de energie van van Hard! ? Of heeft dit er niets mee te maken
 
Ik gebruik dit product nu al een week, maar ik merk er vrij weinig van, gebruik nu 2.5 schep en het enige wat ik heb is beetje meer pomp.

Dit is de 1e keer dat ik een pwo gebruik, lijk me dat ik ongevoelig ben ervoor oid. Of heeft het gebruik van cocaine er mee te maken, heb daar wel beetje een verleden in( soms nog met stappen) misschien dat ik daardoor ongevoelig wordt voor de energie van van Hard! ? Of heeft dit er niets mee te maken

Het gebruik van bepaalde middelen kan een gewenning/ongevoeligheid veroorzaken. Dit kan ook persoonlijk bepaald zijn. Je kunt er altijd een gemiddelde op loslaten maar het kan zo zijn dat je om welke reden dan ook minder/niet gevoelig bent voor stimulanten.:cool:
 
haha
komt mooi uit
die vraag van sergeant wou ik net vragen
want ik merk er zelf ook niks van
maar ik had al het vermoeden dat het zo zou zijn( wist het haast wel zeker)
want ik gaf van het weekend een mattie van mij ook het product HARD 1.5 scoop en die voelde helemaal een tinteling in zijn gezicht
en vandaag gad ik een andere vriend van mij het product ook (2scoops) en die had ook die tinteling, en later belde hij mij op dat hij helemaal een onrustig gevoel had gehad
maar betekent het dan ik dat nog ff moet wachten met het product en mijn lichaam wat meer op te laten laden, jahe?
 
Laatst bewerkt:
haha
komt mooi uit
die vraag van sergeant wou ik net vragen
want ik merk er zelf ook niks van
maar ik had al het vermoeden dat het zo zou zijn( wist het haast wel zeker)
want ik gaf van het weekend een mattie van mij ook het product HARD 1.5 scoop en die voelde helemaal een tinteling in zijn gezicht
en vandaag gad ik een andere vriend van mij het product ook (2scoops) en die had ook die tinteling, en later belde hij mij op dat hij helemaal een onrustig gevoel had gehad
maar betekent het dan ik dat nog ff moet wachten met het product en mijn lichaam wat meer op te laten laden, jahe?

Ja, klopt even een kleine periode wachten en dan gaat het weer perfect:)
 
Ben zelf nu al 4-6 weken aan het gebruiken, constant 3 schepjes maar het effect wordt wel minder. Ik maak dit potje op en gebruik dan een lange periode niets. Gister zonder getraind en ging niet veel slechter. Aan het begin was ik wel tevreden, uiteindelijk ietsje minder!
 
Back
Naar boven