MuscleMeat

Review HARD! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!

Op moet dan inderdaad of zijn:rolleyes: Dank je, voor de melding:)

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 17:04 ----------

Zit er 40 doseringen (80 maatscheppen) in ? of 40 maatscheppen (20 doseringen)?

Zit er aan te denken om deze als volgende pwo te gebruiken. Met Noxipro crash ik verschrikkelijk zwaar, al tijdens het trainen:eek:.

Er zitten 80 scoops in een pot inderdaad:) Naast geen crash is met Hard! ook de pomp beter melden veel mensen. :)

Begin nu iets van gewenning te merken (2 weken bezig). 1 scoop werkt niet meer, tijd voor 2 scoops.

Heb vandaag twee scoops genomen. Kon gelijk door naar de eerste hulp. Mijn hartslag bleef maar toenemen en toenemen, zelfs na mijn training. Onderweg naar huis ging mijn hart zo enorm tekeer dat ik maar gelijk ben doorgereden naar het ziekenhuis. Zo'n rush heb ik nog nooit meegemaakt. Gelukkig zakte hij daar weer naar redelijk normale levels. Morgen maar weer terug naar 1 scoop ;).

Heb vandaag twee scoops genomen. Kon gelijk door naar de eerste hulp. Mijn hartslag bleef maar toenemen en toenemen, zelfs na mijn training. Onderweg naar huis ging mijn hart zo enorm tekeer dat ik maar gelijk ben doorgereden naar het ziekenhuis. Zo'n rush heb ik nog nooit meegemaakt. Gelukkig zakte hij daar weer naar redelijk normale levels. Morgen maar weer terug naar 1 scoop ;).

Goed uitkijken dus met de hoeveelheid, ik ga volgende week beginnen met 2 schepjes. Zat 2weken geleden aan 2 scheppen noxi. Dus even kijken wat 2 scheppies gaat uithalen!:lifter:

Even voorzichtig aan. Het niveau van tolerantie is heel persoonlijk. Je leest veel dat mensen een enorme hoeveelheid nemen maar zo zie je maar weer:cool: Altijd voorzichtig proberen voor jezelf.:cool:

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 21:45 ----------

Goed uitkijken dus met de hoeveelheid, ik ga volgende week beginnen met 2 schepjes. Zat 2weken geleden aan 2 scheppen noxi. Dus even kijken wat 2 scheppies gaat uithalen!:lifter:

Ok, hou ons maar op de hoogte:)

ik ga morgen voor het eerst met Hard! trainen, trouwens ook de 1e keer trainen met een
pre workout.
alleen omdat ik hier lees dat er 80 schoops in zitten en dat voor 40 doseringen is lijkt me logisch dat het 2 schoops zijn voor 1 dosering alleen is het handig om te beginen met 1 schoop of toch maar 2?

ik ga morgen voor het eerst met Hard! trainen, trouwens ook de 1e keer trainen met een
pre workout.
alleen omdat ik hier lees dat er 80 schoops in zitten en dat voor 40 doseringen is lijkt me logisch dat het 2 schoops zijn voor 1 dosering alleen is het handig om te beginen met 1 schoop of toch maar 2?
Wat je zegt klopt helemaal. Aangezien het je eerste keer is, zou ik je een halve dosering aanbevelen. Je weet nooit hoe hoe je reageert op een pre-workout die al heftig van zichzelf is! Dus uit voorzorg zou ik je een halve dosering aanbevelen, voelt het goed of nog niet helemaal, kun de opvolgende keer twee maatschepjes nemen :)

- Ralf

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

zal ik doen dankje voor reactie ;)

Wat zijn de meningen over het gebruik van Hard! tijdens vechtsporttrainingen?

toen ik 1e keer ging trainen met 1 scoop( halve dosering) ging niet zo heel lekker maar ha dook met andere dingen te maken. maar vandaag volledige dosering genomen eerlijk waar heb nog nooit zo lekker getraint voel me nog steeds goed. ben hier echt blij mee want traine gaat niet altijd lekker door prive dingen maar vanaf nu hopelijk wel :)

met een hele vriendelijke groet,
abfro

toen ik 1e keer ging trainen met 1 scoop( halve dosering) ging niet zo heel lekker maar ha dook met andere dingen te maken. maar vandaag volledige dosering genomen eerlijk waar heb nog nooit zo lekker getraint voel me nog steeds goed. ben hier echt blij mee want traine gaat niet altijd lekker door prive dingen maar vanaf nu hopelijk wel :)

met een hele vriendelijke groet,
abfro

Dank je, voor de complimenten!!!:) Super om je tevredenheid over Hard! te lezen, daar doen we het voor!!!:)

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

Is er iemand die ervaring met Hard! heeft en ook met Energize! van XXL? Vind dat er toch nog een gruwelijke crash bij Energize! zit, heb nog meer dan de helft van het potje liggen maar wil toch overstappen op een andere pwo ZONDER de crash :D

Dat had ik vroeger ook met Energize!, crash en enorm veel zweten. Maar met Hard! totaal geen last van een crash

Als er een supplement is waar ik mee zou willen beginnen dan is het hard! Veel positieve dingen over gehoord en gelezen, jammer genoeg mag ik er niet aan beginnen van pappie en mammie :(

Als er een supplement is waar ik mee zou willen beginnen dan is het hard! Veel positieve dingen over gehoord en gelezen, jammer genoeg mag ik er niet aan beginnen van pappie en mammie :(
Waarom in godsnaam niet ?
laat u'm ff mee lezen op DBB knapt ie vast van op :)

Terug
Naar boven