AndroidHealthClinic

HARD! - Body & Fit Sports Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!
 
Ben zelf nu al 4-6 weken aan het gebruiken, constant 3 schepjes maar het effect wordt wel minder. Ik maak dit potje op en gebruik dan een lange periode niets. Gister zonder getraind en ging niet veel slechter. Aan het begin was ik wel tevreden, uiteindelijk ietsje minder!

Dank je, voor je feedback.:) (Bij alle Pre-Workouts treedt iets gewenning op bij langer gebruik.) Even rust nemen is dan het beste inderdaad.:)
 
Nu een week dr mee getraind, vandaag n extra training ingelast met 2,5 scoop op. Heerlijk getraind, duidelijk merkbaar meer energie en betere focus. Wel last van een''crash'' nu. Heerlijk spul, doet wat t moet doen. Doet niet onder voor de toppers op PWO gebied.
 
Nu een week dr mee getraind, vandaag n extra training ingelast met 2,5 scoop op. Heerlijk getraind, duidelijk merkbaar meer energie en betere focus. Wel last van een''crash'' nu. Heerlijk spul, doet wat t moet doen. Doet niet onder voor de toppers op PWO gebied.

Dank je, voor het compliment. Ik denk zelfs dat Hard! nu DE top is. Er is 2x zoveel vraag naar Hard! als naar andere pre-workouts als Jack3D, Crack e.d.:)
 
Er is vooraal veel vraag door de prijs, maar ik vind het niet werken. Geen pomp geen focus niks.
 
Er is vooraal veel vraag door de prijs, maar ik vind het niet werken. Geen pomp geen focus niks.

Voor de meeste mensen is Hard! momenteel de top pre-workout. Dat hoeft natuurlijk niet voor iedereen zo te zijn:)
 
Er is vooraal veel vraag door de prijs, maar ik vind het niet werken. Geen pomp geen focus niks.
Werk aan je dosering, 2 maatscheppen = 1 dosering, dus neem gewoon 4 scheppen, dan is er niets aan de hand en ga je idioot goed. Persoonlijke ervaring maar sowieso vergelijkbaar, misschien beter dan NoxiPro.
 
Werk aan je dosering, 2 maatscheppen = 1 dosering, dus neem gewoon 4 scheppen, dan is er niets aan de hand en ga je idioot goed. Persoonlijke ervaring maar sowieso vergelijkbaar, misschien beter dan NoxiPro.

Dank je, voor het compliment!:)
 
Crash?

hallo,

Ik ben nieuw hier en overweeg Hard! ook te kopen. Maar ik hoor jullie allemaal over een "crash", kan iemand mij vertellen wat dat precies inhoud?

Grt,

CaptainB
 
hallo,

Ik ben nieuw hier en overweeg Hard! ook te kopen. Maar ik hoor jullie allemaal over een "crash", kan iemand mij vertellen wat dat precies inhoud?

Grt,

CaptainB

Dit is heel erg persoonlijk maar het komt er in het kort op neer dat je je na een training met een pre-workout iets meer vermoeid tot meer vermoeid kunt voelen als normaliter na de training. Dit is tweeledig, doordat je een pre-workout neemt zet je je lichaam ertoe langer, zwaarder, intensiever en met meer gewicht te trainen. Hiermee geef je je lichaam meer impuls om te groeien. Logischerwijs is het wel zo hoe intensiever je traint.... Daarnaast kunnen de stimulanten in de pre-workouts na het sporten ook dit gevoel verzoorzaken maar dat is echt erg persoonlijk. Kwestie van proberen. Hard! is altijd een goede keuze:), bijna niemand heeft het bij Hard! ook over een crash (juist niet in tegenstelling tot bij sommige andere producten)
 
Gisteren geprobeerd.
1,5 schep om te beginnen. Al een maand ofzo geen pre workouts meer geprobeerd.
Zeer lekkere smaak en drinkt goed weg.
Geen jeuk zoals bij noxipro ofzo. Ook geen enorme focus maar ik voelde me enorm energiek.
Achteraf ook geen crash of moeilijkheden met slapen.
Volgende training eens zien wat het geeft met 2 scheppen.
 
Gisteren geprobeerd.
1,5 schep om te beginnen. Al een maand ofzo geen pre workouts meer geprobeerd.
Zeer lekkere smaak en drinkt goed weg.
Geen jeuk zoals bij noxipro ofzo. Ook geen enorme focus maar ik voelde me enorm energiek.
Achteraf ook geen crash of moeilijkheden met slapen.
Volgende training eens zien wat het geeft met 2 scheppen.

Klinkt goed!:)
 
Bestelling is verzonden!:-)heb onder andere weer een voorraad pré workouts besteld (hard,noxi en gameday). ben bijzonder benieuwd naar de "game day",zijn er al mensen die hem gebruikt hebben?

Sorry! verkeerd gepost!
 
Bestelling is verzonden!:-)heb onder andere weer een voorraad pré workouts besteld (hard,noxi en gameday). ben bijzonder benieuwd naar de "game day",zijn er al mensen die hem gebruikt hebben?

Sorry! verkeerd gepost!

No problem. De Gameday is gewoon een leuke actie ook:) Hard! is de knaller momenteel!:)
 
Begin nu iets van gewenning te merken (2 weken bezig). 1 scoop werkt niet meer, tijd voor 2 scoops.
 
Begin nu iets van gewenning te merken (2 weken bezig). 1 scoop werkt niet meer, tijd voor 2 scoops.

Ja, 2 scoops in ruim 6 gram dus dat kan prima:)
 
Heb vandaag Hard! binnen gekregen. Zat op het etiket te lezen en zag een spelfout, weet niet of die al bekend is(denk het haast wel).
Er staat opgegeven moment: niet te gebruiken bij....... blablabla en dan het het eind van de zin staat nier-, op prostaatproblemen. op moet denk of zijn?
 
Heb vandaag Hard! binnen gekregen. Zat op het etiket te lezen en zag een spelfout, weet niet of die al bekend is(denk het haast wel).
Er staat opgegeven moment: niet te gebruiken bij....... blablabla en dan het het eind van de zin staat nier-, op prostaatproblemen. op moet denk of zijn?

:eek: Ga ik gelijk ff checken als ik op de zaak ben. :o

-Leon
 
Zit er 40 doseringen (80 maatscheppen) in ? of 40 maatscheppen (20 doseringen)?

Zit er aan te denken om deze als volgende pwo te gebruiken. Met Noxipro crash ik verschrikkelijk zwaar, al tijdens het trainen:eek:.
 
Back
Naar boven