Fitness Seller

Review HARD! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!

ik nam altijd 2 scoops ging ik wel aardig goed op.
nu neem ik op een redelijk volle maag 2,5 soms 3 schepjes, werkt wel lekkerder tijdens de training, kan wel 2 uur lang trainen zonder dat me spieren het opgeven.
neem de dosering tussen 6 en half 7 meestal, dan train ik van half 7/7uur tot ongeveer half 9.
dan eet k rond half 10 me post workout meal en erachteraan me kwark en dan gaak rond 23.00 naar bed.
maar dan lig ik soms wel urenlang wakker tot 1/2 uur snachts :(
wordt er helemaal gek van in me kop soms.

ik nam altijd 2 scoops ging ik wel aardig goed op.
nu neem ik op een redelijk volle maag 2,5 soms 3 schepjes, werkt wel lekkerder tijdens de training, kan wel 2 uur lang trainen zonder dat me spieren het opgeven.
neem de dosering tussen 6 en half 7 meestal, dan train ik van half 7/7uur tot ongeveer half 9.
dan eet k rond half 10 me post workout meal en erachteraan me kwark en dan gaak rond 23.00 naar bed.
maar dan lig ik soms wel urenlang wakker tot 1/2 uur snachts :(
wordt er helemaal gek van in me kop soms.

Dan zou ik toch je dosering verlagen, want dan neem je inderdaad teveel. Of een uur eerder nemen. :)

-Leon

Had het gister binnengekregen en voor het eerst geprobeerd. Nog nooit eerder een pre workout gehad dus was vrij benieuwd.

1 Schepje was echter niet voldoende ik heb er totaal niets van gemerkt :( Nu ga ik over 5 min weer sporten en heb net 2 schepjes op. Hopelijk werkt dit beter! Ik update na de training.

EDIT- 2 Schepjes merk ik wel verschil. Tijdens de training niks gemerkt van meer energie/kracht/uithoudingsvermogen maar de pomp is wel veel langer aanwezig. Tot een uur na de training ongeveer.

Laatst bewerkt:
Had het gister binnengekregen en voor het eerst geprobeerd. Nog nooit eerder een pre workout gehad dus was vrij benieuwd.

1 Schepje was echter niet voldoende ik heb er totaal niets van gemerkt :( Nu ga ik over 5 min weer sporten en heb net 2 schepjes op. Hopelijk werkt dit beter! Ik update na de training.

EDIT- 2 Schepjes merk ik wel verschil. Tijdens de training niks gemerkt van meer energie/kracht/uithoudingsvermogen maar de pomp is wel veel langer aanwezig. Tot een uur na de training ongeveer.

De pomp is echt een kenmerk van Hard!. Qua energie en focus ongeveer gelijk aan Noxi en Jack3D. Qua pomp veel sterker nog!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme pre-workout voor, energie spiergroei, pomp en prestaties!

Moet je het op een lege maag nemen?

Moet je het op een lege maag nemen?

Lege maag niet te letterlijk nemen. Wel even minimaal een half uur laten tussen vaste eiwitrijke voeding (vaste maaltijd) en de inname. Dat moet op zich nooit een probleem zijn omdat je nooit vlak voor de training een complete maaltijd neemt. Carbs en losse aminozuren maken niet uit, dat kan zelfs samen.:)

@ Body En Fitshop - Momenteel is mijn HARD! bijna op. Ik train echter graag met een pre-workout product. Is het aan te raden tijdelijk zonder pre-workout te trainen of kan ik gelijk weer beginnen aan een nieuwe HARD! (of soortgelijk product)?

Thanks alvast

Is jammer dat het voor mij niet werkte was wel een mooie prijs nu toch weer no-xplode probeer nu voor het eerste 2.0 versie

@ Body En Fitshop - Momenteel is mijn HARD! bijna op. Ik train echter graag met een pre-workout product. Is het aan te raden tijdelijk zonder pre-workout te trainen of kan ik gelijk weer beginnen aan een nieuwe HARD! (of soortgelijk product)?

Thanks alvast

Als je Hard! zo'n 3-4 per week neemt dan mag je op zich gewoon doorgaan met een nieuwe Hard!. Op zich is het wel aan te raden om de 5-6 weken even een weekje helemaal rust te nemen.:)

ik vind het niet te drinken, zo vies!! :( Ik kreeg het hele glas gewoon niet op. Nu zit ik met een hele pot...
Iemand interesse in een pot HARD, met maar 1 scoop gebruikt?

In de weekaanbieding:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu 17,50 in plaats van 19,90
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme pre-workout voor, energie spiergroei, pomp en prestaties!

Groetjes Ralf

Holy shit. 1 euro 40 korting. Die gaat niet aan te slepen zijn. Had het ook al op het 18:00 en 20:00 uur journaal gezien!

Ff een vraagje, ik heb een potje kre alkalym capsules besteld en op de webshop van bodyenfitshop staat dat ik er daarvan 2 voor het trainen moet nemen. Is dit nodig als ik al Hard! als preworkout gebruik?

Lol, zojuist de HARD besteld. Kun je ook niet laten liggen.. :)

Ff een vraagje, ik heb een potje kre alkalym capsules besteld en op de webshop van bodyenfitshop staat dat ik er daarvan 2 voor het trainen moet nemen. Is dit nodig als ik al Hard! als preworkout gebruik?
Ik zou het wel doen. In de Hard! zit eigenlijk niet voldoende creatine voor één volledige dosering. Om de krachtigste werking te houden zou ik je aanraden om het volgens de aanbevolen dosering van de Kre-Alkalyn te gebruiken.
Lol, zojuist de HARD besteld. Kun je ook niet laten liggen.. :)
Bedankt voor je bestelling, morgen in huis! :thumbs:

Groetjes Ralf

Redelijk tevreden met Hard!. Neem normaal PWP (= luxe PWO) maar nu neem ik ook TMS dus beetje overbodig en dus Hard als vervanger.

Geranamine hoeveelheid valt me persoonlijk mee (bij 2 schepjes niet van de kaart).
Training kan ik lekker doorgaan (ok mijn voeding is ook goed en gebruik ook TMS).

En na de training ook geen klachten.

PWP blijft 1 vanwege de goede ingredienten maar als ik die al binnen krijg via bijvoorbeeld TMS is Hard zeker een goede optie.

1 schep genomen. Smaak kan beter, Jack3d en NoXplode vond ik echt lekker, Hard! was eigenlijk gewoon niet lekker, terwijl het toch lekker rook.
Verder wel een beetje meer energie, maar ik denk dat ik toch naar 1,5 of 2 schepjes moet. Morgen effe testen. Wel lekkere training gehad en tot nog toe vergelijkbaar met NoXplode, maar dan een stuk goedkoper.

Bezorging was inderdaad weer lekker vlot zoals te verwachten was ;)

Terug
Naar boven