AndroidHealthClinic

Review HARD! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!

Redelijk tevreden met Hard!. Neem normaal PWP (= luxe PWO) maar nu neem ik ook TMS dus beetje overbodig en dus Hard als vervanger.

Geranamine hoeveelheid valt me persoonlijk mee (bij 2 schepjes niet van de kaart).
Training kan ik lekker doorgaan (ok mijn voeding is ook goed en gebruik ook TMS).

En na de training ook geen klachten.

PWP blijft 1 vanwege de goede ingredienten maar als ik die al binnen krijg via bijvoorbeeld TMS is Hard zeker een goede optie.

Dank je:)

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 09:41 ----------

1 schep genomen. Smaak kan beter, Jack3d en NoXplode vond ik echt lekker, Hard! was eigenlijk gewoon niet lekker, terwijl het toch lekker rook.
Verder wel een beetje meer energie, maar ik denk dat ik toch naar 1,5 of 2 schepjes moet. Morgen effe testen. Wel lekkere training gehad en tot nog toe vergelijkbaar met NoXplode, maar dan een stuk goedkoper.

Bezorging was inderdaad weer lekker vlot zoals te verwachten was ;)

Tot 22.00 uur besteld is de volgende dag al in huis!:D Op 1.5-2 scoopje kun je echt knallen! Qua energie en focus vergelijkbaar met Noxipro en Jack3D, qua pomps nog een stuk sterker zelfs!:)

Vandaag 2e keer getraind met hard!

Echt super getraind!!
Goede uithouidingsvermogen en een kei harde pomp..
IK heb vele pre-workouts ge pakt,maar vindt deze toch zeker wel 1 van de betere!!

Ik heb alleen vraag mbt geranamine..

Hoeveel van het zit er eigenlijk in??
Is het de plantaardige of synthetische versie,want heb begrepen dat er 2 soorten zijn.
Nu heb ik ook begrepen dat het je bloedvaten vernauwd en je bloeddruk kan verhogen:(...dat er ook zelfs mensen aan overleden zijn...

Over methylhexanamine – een verbinding die je misschien ook kent als geraniumolie, geranamine of 1,3-dimethylamylamine – hebben we al vaker geschreven. Het is een eenvoudige stof, die volgens studies uit de tweede wereldoorlog op de één of andere manier de werking van adrenaline imiteert. In 2005 stopte de scheikundige en supplementenmaker Pat Arnold het in zijn omstreden energiesupplement AMP. Arnold, de man die in de jaren negentig de prohormoonhype startte en is veroordeeld voor de productie van ‘onzichtbare’anabole steroïden als THG, vond methylhexanamine in oude wetenschappelijke literatuur en besloot de stof in een supplement te stoppen.

De aanleiding daarvoor zijn sterfgevallen onder gebruikers van supplementen met methylhexanamine. In de VS overleden twee soldaten van 22 en 32 jaar en in Nieuw-Zeeland kreeg een bezoeker van dancefeesten een hersenbloeding nadat hij pillen met methylhexanamine had geslikt. Nieuw-Zeeland heeft de handel in die supplementen daarom al in maart 2012verboden.

Artsen vermoeden dat methylhexanamine de fijne bloedvaten in het lichaam dichtknijpt en zo de bloeddruk verhoogt. In een [Link niet meer beschikbaar], waarin proefpersonen trainen met gewichten en supplementen met methylhexanamine gebruiken, valt het met die verhoging van de bloeddruk wel mee. Ook een onderzoek waarin proefpersonen hardliepen nadat ze methylhexanamine hadden geslikt kwam tot die conclusie. Maar goed, die studies werden betaald door USPlabs, de producent van Jack3d en OxyElite Pro. Je kunt je afvragen in hoeverre die studies objectief zijn.

Nu zou ik van jullie body en fitshop mijn trouwe supplementen leverancier er het fijne van willen weten...

Alvast bedankt!

Vandaag 2e keer getraind met hard!

Echt super getraind!!
Goede uithouidingsvermogen en een kei harde pomp..
IK heb vele pre-workouts ge pakt,maar vindt deze toch zeker wel 1 van de betere!!

Ik heb alleen vraag mbt geranamine..

Hoeveel van het zit er eigenlijk in??
Is het de plantaardige of synthetische versie,want heb begrepen dat er 2 soorten zijn.
Nu heb ik ook begrepen dat het je bloedvaten vernauwd en je bloeddruk kan verhogen:(...dat er ook zelfs mensen aan overleden zijn...

Over methylhexanamine – een verbinding die je misschien ook kent als geraniumolie, geranamine of 1,3-dimethylamylamine – hebben we al vaker geschreven. Het is een eenvoudige stof, die volgens studies uit de tweede wereldoorlog op de één of andere manier de werking van adrenaline imiteert. In 2005 stopte de scheikundige en supplementenmaker Pat Arnold het in zijn omstreden energiesupplement AMP. Arnold, de man die in de jaren negentig de prohormoonhype startte en is veroordeeld voor de productie van ‘onzichtbare’anabole steroïden als THG, vond methylhexanamine in oude wetenschappelijke literatuur en besloot de stof in een supplement te stoppen.

De aanleiding daarvoor zijn sterfgevallen onder gebruikers van supplementen met methylhexanamine. In de VS overleden twee soldaten van 22 en 32 jaar en in Nieuw-Zeeland kreeg een bezoeker van dancefeesten een hersenbloeding nadat hij pillen met methylhexanamine had geslikt. Nieuw-Zeeland heeft de handel in die supplementen daarom al in maart 2012verboden.

Artsen vermoeden dat methylhexanamine de fijne bloedvaten in het lichaam dichtknijpt en zo de bloeddruk verhoogt. In een [Link niet meer beschikbaar], waarin proefpersonen trainen met gewichten en supplementen met methylhexanamine gebruiken, valt het met die verhoging van de bloeddruk wel mee. Ook een onderzoek waarin proefpersonen hardliepen nadat ze methylhexanamine hadden geslikt kwam tot die conclusie. Maar goed, die studies werden betaald door USPlabs, de producent van Jack3d en OxyElite Pro. Je kunt je afvragen in hoeverre die studies objectief zijn.

Nu zou ik van jullie body en fitshop mijn trouwe supplementen leverancier er het fijne van willen weten...

Alvast bedankt!

We gebruiken wel de synthetische variant net als alle eigenlijk alle merken maar houden wel een "normale" dosering aan. Bij enorme dosering per scoop of onverantwoord gebruik.. ik bedoel dan de excessen is de kans op bijwerkingen altijd groter. :) Bij overdosering zijn er erg veel stoffen in het dagelijks gebruik die schadelijk kunnen worden. Daarnaast heb je het over omstandigheden als bv in het leger waar ze waarschijnlijk soms zelfs " leven" op dit soort producten om slopende weken van training door te komen.

We gebruiken wel de synthetische variant net als alle eigenlijk alle merken maar houden wel een "normale" dosering aan. Bij enorme dosering per scoop of onverantwoord gebruik.. ik bedoel dan de excessen is de kans op bijwerkingen altijd groter. :) Bij overdosering zijn er erg veel stoffen in het dagelijks gebruik die schadelijk kunnen worden. Daarnaast heb je het over omstandigheden als bv in het leger waar ze waarschijnlijk soms zelfs " leven" op dit soort producten om slopende weken van training door te komen.

Maar de kans om een hartaanval te krijgen of een hersenbloeding door dit spul blijft dus aanwezig? (naast de natuurlijke kans om een hartaanval of hersenbloeding te krijgen natuurlijk)

Je gaat tegenwoordig aan alles dood, dus gewoon nemen die hard!
Me potje is alweer bijna op, word denk een nieuwe bestellen!

Kan het zijn dat ik een te klein maatschepje in m'n pot heb zitten? Dosering is 6g (1 maatschep) volgens de pot, echter is bij mij 1 maatschep maar 3g. Daar ben ik overigens dit weekend pas achtergekomen, na aanschaf van een keukenweegschaaltje :P

Ik vond 'm al een beetje lafjes, nu weet ik waarom :)

Kan het zijn dat ik een te klein maatschepje in m'n pot heb zitten? Dosering is 6g (1 maatschep) volgens de pot, echter is bij mij 1 maatschep maar 3g. Daar ben ik overigens dit weekend pas achtergekomen, na aanschaf van een keukenweegschaaltje :P

Ik vond 'm al een beetje lafjes, nu weet ik waarom :)

Klopt, in deze serie zitten te kleine scoops. (dit hadden we ook wel aangegeven) 2 scoops is dus eigenlijk 1 dosering:) Dan merk je meteen waarom veel mensen Hard! waarderen boven JackD3, Crack, No Xplode ....:cool:

hoe groot zijn die schepjes normaal dan? even groot als die van creapure?

in het begin werkte 1 schep al maar door gewenning heb ik meer nodig. deed al iets meer dan in schep.ga het vandaag voor het eerst even proberen met 2 schepjes. nu ik lees dat dat ook de normale dosering is hoef ik me ook geen zorgen te maken over een overdosis.
verwacht wel een knallerworkout !

hoe groot zijn die schepjes normaal dan? even groot als die van creapure?

Ietsje kleiner:) (2 kleine scoops welke er nu inzit

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 11:06 ----------

in het begin werkte 1 schep al maar door gewenning heb ik meer nodig. deed al iets meer dan in schep.ga het vandaag voor het eerst even proberen met 2 schepjes. nu ik lees dat dat ook de normale dosering is hoef ik me ook geen zorgen te maken over een overdosis.
verwacht wel een knallerworkout !

Hard! is per mg misschien wel de beste pre-workout die je kunt kopen.:) Knallen!

gisteren iets minder gegeten in de middag en twee schepjes gebruikt. ik was al een beetje moe, maar ik ging over het algemeen wel lekker in de training. niet happy pappy zoals met unleash, maar de gewichten kwamen vrij moeiteloos in beweging :)

gisteren iets minder gegeten in de middag en twee schepjes gebruikt. ik was al een beetje moe, maar ik ging over het algemeen wel lekker in de training. niet happy pappy zoals met unleash, maar de gewichten kwamen vrij moeiteloos in beweging :)

En zo hoort het! Klinkt goed:)

14,90 damnnnnn

maar bestellen dan denk ik. Gaat ie uit het assortiment ofzo omdat ie zo cheap is?

14,90 damnnnnn

maar bestellen dan denk ik. Gaat ie uit het assortiment ofzo omdat ie zo cheap is?

We krijgen straks zelfs nog meer smaken erbij. De mooie prijs is ter promotie van het product. Hoe meer mensen het proberen en er tevreden mee zijn.... dan is dit een mooie kans!:)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:03 ----------

Ilco is in een vrijgevige bui dus kzou zeker een potje aanschaffen :D
14,90 is echt niks imo

Thanks!:)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:05 ----------

***Hard! Pre-Workout***

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme pre-workout voor, energie spiergroei, pomp en prestaties!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

***Superaanbieding 40 doseringen voor 14,90!***

Als ik geen creatine gebruik (voor rustdagen), is het dan nog wel zinvol om Hard! te gebruiken?
Is de creatine die in Hard! zit dan wat minder effectief aangezien de creatine-levels dan weer gezakt zijn in mijn spieren?

voor 14,90 kon ik het niet laten schieten.
net besteld, eerste pre-workout, ben benieuwd !

hopelijk zijn er nog noxipro staaltjes ( en worden deze bij zo een kleine bestelling gegeven )

Als ik geen creatine gebruik (voor rustdagen), is het dan nog wel zinvol om Hard! te gebruiken?
Is de creatine die in Hard! zit dan wat minder effectief aangezien de creatine-levels dan weer gezakt zijn in mijn spieren?

Ja, dat heeft puur te maken met het wel/niet volledig profiteren van de werking van creatine. Je profiteert altijd volledig van de andere ingredienten.:)

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 16:34 ----------

voor 14,90 kon ik het niet laten schieten.
net besteld, eerste pre-workout, ben benieuwd !

hopelijk zijn er nog noxipro staaltjes ( en worden deze bij zo een kleine bestelling gegeven )

Dank je, voor de bestelling!:)

Yup, ook maar besteld. Voor dat geld kan ik het zelf niet maken ;)

Ref: 410407

Heb als opmerking gevraagd om iets van samples. Bij mn vorige bestellingen vergeten te vragen. Als jullie iets hebben, dan graag :)

Yup, ook maar besteld. Voor dat geld kan ik het zelf niet maken ;)

Ref: 410407

Heb als opmerking gevraagd om iets van samples als jullie hebben. Bij mn vorige bestellingen vergeten te vragen. Als jullie iets hebben, dan graag :)

Daar denken meer mensen zo over:D Hard! loopt normaal al als een raket maar het is met deze super aanbieding echt bijna niet aan te slepen:)

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme pre-workout voor, energie spiergroei, pomp en prestaties!

Terug
Naar boven